Erkek kırılgan olabilir o yüzden hemen çabucak başlayıp dargın bitmesinden korkuyordur... ben kendimden deneyimledim... o anlamasın o bilmesin diye öyle çaba sarfediyorum ki.
Ama hep aynı şeyleri soruyosun benden hoşlanıyor ama ilgi göstermiyor fotoğrafım profildeyken yazmıyor falan sorularını ezberledim zaten birbirlerine yakınlar 😂Ama bu kadar takılıyosan böyle şeylere biraz da sen adım atmayı dene
Ayy val aynısını yapıyoo ee sen atınca kızda ilgili davranıyo ama uzaklasırsan oda uzak duruyo bu durumda bu kızla kararın ne olur acılmayi nezaman dusunursun 😳
Ya bana kalsa ben direk gidip konuşan biriyim. Hiç lafı uzatmam. Gönlü varsa kabul eder etmezse önüme bakarım ama senin eleman anlaşılan elle tutulur birşey bekliyor. Kendini biraz belli etmelisin. Yoksa olmaz o iş.
Eski sevgilim ilk sevgilim hatta cok sevmiştik surekli gel oldu aramızda 8sene tanışmışlımız var sekiz sene boyunca cıkmadık ama haytıma karşıyodu gezmeme giynmeme. neyse cok eskiden bir kız buldu bni onnla delirtiyodu mesj atıyodu onun telinden kıskndrmak için bir çok sey yapıyodu. sonra bıraktı bu kızı bida goruşmedi ve o kızı sevmiyorum hiç bunu oda biliyo. oda sevmedi hiç soluyodu arkadımdan ağza alınmıck şeyler diyodu neyse bu dha yeni onunla söz yaptı benm haberim yok biz konuşuyoduk da soylemdi tesadufen karşıma çıktıklarında kızın insatgramına baktım ole anladım kıza kanıtlayıp soledim ama innmk istemdi. cocuga yazdım sen bunu hkettin ve yaşıcaksın sen köpek gibi surunmeyihaketin dedi sanki inadına ypıyo gibi şu an nışanlı oldu halde beni gordugunde kötü oluyo kızın yanında dönüp arkasını bana baktı ben dikiliyodum sonra tekrar benim oldum yere gulerek gliyolardı gttim ordan bnde. bikerede arabyla gciyodu babaıyla kafasnı dondurup bana baktı
Eskiden hiç sevmiyodu bni kıskandrmak için kulanıyodu bildiğin bıraktı sonra araya 8 9 sene girdi birbirni eklemişler pat bole bişe olmuş çok sacma gliyo bana ve bana karşı bole şeyler yapıyo
Onu nerden cıkardın bni gorunce kızardı kötü oldu şaşrdı yani bir kldı ilkte parayı verrken sonra bndekötü oldum elim ayam titredi çok agldım arkm donktu amaanlmştr inerken yuzumu gordu
Başka kulaklıkları kulana tak müzik dinliyomuş gibi ama tel vidyoda olsun onunde tutrasın teli ya da nerdeyse anlamaz ya nerden bilcek bnada bir arkadaş solemişti ordan bildim için çektim bnde 😊
@sen43 Yok dalgaya almak değilde muhabbet sardı. Sen şundan emin ol seni sevse herşeye rağmen seninle olurdu. Kısmetın değilmiş demek ki. Hayırlısı olsun..
ben de memnun oldum ikinizle.@sen43 en üzücü şey de verdiğin değerin boşa gitmesidir biliyorum ama elden ne gelir? Sen de hayatına devam edeceksin ve ilerde iyi ki olmamış diyeceksin. Kendini üzme.
@sen43 Tabi herşeyi bilmemiz mümkün değil ama öğrendiğimiz kadarıyla yorum yapıyoruz. Ne gibi sözler verildi, neler yaşandı bilemeyiz ama seni sevse başkasıyla nişanlanır mıydı? Sen nişanlanır mıydın? Kendini çıkmaza sokup umutlanmaktan vazgeç.
Onun ailesi ya kızı hiç sevmedi ki araksndan bacım diyodu ateşli bni bekliyo diyodu kafam gôguslerinde boguluyo kızın ablası içinde taş gibi filan diyodu bole şeyler diyodu sevmedini soluyodu burnu çok uZun ya diyodu htta aradan yılar gciyo ekliyo pat sevdim aşk oldum çok sacma gliyo ya bide bana sen bunu hakettin ve yaşıcaksın sen köpek gibi sürünmeyi hkettin dedi bunları soleme geregı niye duyar ki herşeyi gectim yukarda anlatım harektleri yapması çok normal mi nışanlı biri için bna çok yanlş gliyo nasıl bna o şekilde bakabiliyo nedn kötü oluyo araksını donup bakıyo kafasnı dondurup bakıyo
Baharcım memnun oldum canım bende Hilal Bu arada senin Yaşadıklarını yaşıyorum biraz farklısı benimde sevdiğim çocuk bana 10 günde bir mesaj atıyor iletişimi koparttıgımda bile 3 ay sonra bile mesaj atıp hatırlatıyor Bende başlarda bu siteye öyle sorular atıyordum hani acaba benden hoşlanıyor mu ara sıra mesaj atıyor acaba taktik mi diye Sonra düşündüm ne taktiği azıcık hoşlansa yazar neden yazmasın onun dışında bu erkekler kendilerini seven bir kız olduklarını bildiklerinde ego kaşıyorlar sevmeseler bile bu kızla ne çıkayım ne de kız beni unutsun moduna giriyorlar geç anladım ama tecrübeyle anladım bunlara taviz verip sevdiğimi belli etmeyeceksin baya ciddi yazdım djdkdk Herneyse arkadaşlar valla sohbetiniz baya kıyakmış gece gece güldürdünüz
@nebileyimmmya Bu senin dediğin karaktersiz erkekler için geçerli ama. Benim söylediğimde ciddi düşünen erkekler için. En azından ben öyle düşünen biriyim.
@Germanof genellediğim için kusura bakma sinirden @Baharl o sana mesaj attığı zaman sen hemen yarını ya da 2 gün sonra atma mesaj atma hiç o seni yedekte düşünüyor vazgeçen mesaj atmaz 15 günde bir sevende yapmaz bunu yedekte tutan yapar
@Baharl mesaj atmaz atmaz sonra 10 günde bir atar mesaj vermediğin zaman tekrar mesaj atar Yok Musun falan diye sen mesaj atarsın yarını mesaj atar Biz gık demeyiz işte bu boş ego kasmadık bunu verende bizler hiç sevilmemişler bunlar bence
Bn istedem boş koltuk vardı tam karşısında oturmdm arkam donuk bide hiç bkmadm o olebakmış kafamı dıaşrı dgru cvrdim bişe ye baktm oda oraya donup bakıyo mal ya goruyorum yndan inerkende kafsnı bn cvirip baktı inenekadar kafamı egdim indim bakmadım snki bn nışanlıyım 😂
Böyle düşün sen bu çocukla evlenseydin seni kesin aldatırdı yani böyle bir çocukla evlenmek hayat karartmaktır Yani tipi iyi olsa bile karakterinin olmadığı nişanlıyken bu şekilde davranmasından belli Valla böyleleri evlenselerde EĞİTİLMEZLER
@Baharl önemseme akışına bırak biri olsun diye de düşünme (şey bağlamında bunu unutmak için biri olmasına gerek Yok ) düşünmemeye çalışma ben kadar bir şey üzerinde düşünürsek onun esiri oluruz malesef Benim de uykum geldi arkadaşlar size günaydın mı desem ne desem bilemedim iyi günler diyeyim bari @sen43 @Baharl @Germanof
Arkdslar bn çok kötüyüm kız resim pylştıkça içim acıyo bığuluyorum snki şu an bir bşkası olsa bukadar olmzdım blki ama hiç sevmdiğim biriyle ypması cnmı ykıyo
Ya bu cocuk daha peşimden koşuyodu bu zamanakdr hiç bir erkkle gormedi bni ondan snra kimseyle cıkmadm hep hatırlatıyodu kendini. bizim burdan da cocuk bnmle konuşmak istiyodu ilkte istemdim ona ihanet ederim diye hep bu düşüncedeydim sonra kabul ettim ama soğuktum ters davranıyodum ice sogutun kndinden dedi ole aramız bozuldu bu cvguda ona soledim. Kıskanclık krizleri gcriyodu hesap soruyodu sen niye bukadr cvrim içisin svgilin mi var bikere ynndaydım cktim gidiyodum koşarak önümde durdu gitmeyim diye telefonumun jarjı bitti onn oldu halde yok ddi bana boleydi düşün cannı yaktim onn ama o ağır yakıyo 😔
Gunaydi. Arkdaslar ya lale sen oyle bir anlatiyosunki sa ki sen nisanlanmisinda ona ihanet etmisi. Simdi oda ksilandirihor gibi vazgec bu adamdan sana hayir gelmez seninlede nisanlansa ozaman sana yaptinin aynisi baska kiza yapacak
Bu eskiden başka kızla benim inadima zamaninda birisyle yuzuk takti kndi arasnda 5 aay boyunca ailesiyle tanstrdi gerci o her kizi ailesiyle tanistiriyo nyse biz 5 ay dan sonra bulustuk yanima glirken cikardi yuzu sarilmdm ona hic eve gdince sarilmani beklemistim dedi parmanda o yuzuk varken nasil sarilicaktim ddm ve o kizdan ayrildi sonra. senn için ayrıldm döşti svdim için. ve surekli beni evlniyorm diyerek korkutuyodu canımı yakıyodu ama ole bişe olmuyodu.
Lale kendi ağzınla diyorsun işte. Görmüyor musun her kıza ümit verip ayrılmış. O tiple bunu nasıl başarmış bilemiyorum ama 😄Sen saflığından kaybediyorsun. Gerçekleri gormelisin
Bni sevdi halde gidip yuzuk takmisti iste. sevmedi bir insanla aylardir birlikte olabilen bir insan cikiyo ama onun gercekten sevmedini bn biliyorum mesela cok seviyorum asigim filan seyler diyo sonrdan soluyo evet sevmiyorum diye nasil yapabiliyosun ben sevmedim insann elini bile tutamam ddim fantazi anlaamazsin bende son diye bisey yok ddi. biz mesasiyoruz demstim ya kizmistim buna iyi geceler demstim ilkte ne iyi geceleri sana kotu geceler dedim bu bna 😘 bole opucuk atmisti bnde cvp vermedim ertesi gun soz yapmis ya bu nasil bise Allah aşkına. zoruma gidiyo o kizla olmasina sdace gercekten hic sevmedi bir insan hani eskiden seversin sonra birlesir evlnirsin dimi ole bisey degil yani onu gercekten sevse sizce bnmle konusurmu bitane bile fotografi yoktu kizda vardi ben ogrendim hala koymuyodu kiza dedim sen orda biseler yapiyosun ama o hicbise ypmiyo ddim baya sure sonra kiz ikisinin adina hesap acmis. bni gordugunde yaptiklari normal degil bunu anlmiyorum iste 😔 kafami karistiriyo
Var cok sevdik o da agldi gozumn onnde bnde cok agladim surekli engler oldu ama birakamdik o derdi biz neler atlatmadik ki diye. Ben bnmle konusmasi bni gordunde yaptiklari sesimi dinlemsi normal glmiyo onu gercekten sevmdini dusunduruyo
Dedigim gibi sen bu cocuktaki imkansizliga taktin kafayi yoksa anlatiklarina gore ikinizdede ask yok ortada baskasiyla dlort et unutursun ayrica unutulmayacak kadar bir tipide yok yani
Sevmek bu değil. İnsan sevdiğinin saçının teline zarar gelsin istemez. Benim sevdiğim kız beni bırakıp başka birine gitti. Ben yine de mutlu olsun isterim. Seviyorsan vazgecmesini de bileceksin.
Akli bnde olmiyan bu yaptiklarini niye yapar ki ozman. cok sevdim birisiyle evlnicem bikere onnla konusmam bile daha evlenmeden aladatti onu aradimda acip dinliyodu surekli karsilastimzda dikiliyodum demistim bni gordu yuzu cok kotu oldu nyse gttiler sonra benim oldum yere tekrr glip gulmek nedir gtikleri yonden de gidiliyo yani. onu gordumde bu sekilde bakmam bile demkki aklinda hala varim ynlis mi dusunuyorum ben ypti seyler bunlar bide gozlerime cok derin bakiyo kafami cidi anlamda kristiriyo
Bizimkisi ilk gorusteydi ve baya sevmistik sonra kvga ettik bir arkadasi vardi ona yazdim bn baristirrm konusurun evine gdip halbuki hic konusmamis bna o seni haketmiyo birak onu filan demye basldi bya hoslniyorum senden filan demye baladi rahatsiz ediyodu surekli mesj ariyo filan. bnde soleyip buyutmyim ddm vazgcer ddm yok vzgcmdi tamm ddm 5 dk ssdce onu goruyomusun onu cok seviyorum bak olmuyomus demkki hala seviyomusum onu bu dusuncnden vzgc olmaz ddm vay sen bana oyun mu oynarsin bak simdi bn napiyorum dedi gtti ona ne dediyse bni arai bgrdi cgrfi bn agladim ole bise yok seni ladatmadm bn ddim ve bna bunn acisini yiladr cktrdi o yuzuk tkti demistim ya inadina buyuzden iste halbuki bn onu hic aldatmadim cok sevdim bide beni birakmiyan da o bu olaydan sonra birakmadi da ama sen bni aladattin diyip duruyodu
Yok sanmiyorum ole olsa ona bukadr koymazdi baya koymustu bn cocugu gormedim bile bulsumadm bile olmicani anlsin diye yaptim ama bna 5 dka da olsa kbul etmicktin ddi anltiyorum bole bole diye aci cktrdi cok o kizla yuzuk takip sonra bni sevdini soleyip ayriliyo ilk buyuk olayimiz bu bn bide surekli onla bunla kinusayim gezyim ole birisi dgilim ona sdik kaldim ayri da olsak
Onların hemen hemen her davranışını yorumluyoruz acaba biz onların aklına geliyoruz mudur? Bence değer verme , umursama zor yani anlıyorum ama ne kadar çabuk vazgeçmezsen o kadar senin için zor olur
valla ben bunun cevabini aylarca dusundum ama veremedim serefsizler iste önce ilgi cekmeye calisirlar kiz o ilgiyi verip Yesil isik yaninda gözlerine far tutulmus tavsan gibi kalilar. aptal varliklar bu erkekler Kiymet bilmezler. nerde seven var birakip süründürene gider
@delikanlıasker genelletmeyin... karsiniza hep ayniso cikiyo hep ayni seyleri yapiyosunuz. Pesinden kosuyorsunuz ama yüz verince ya da geri sevince hooop yok oluyosunuz
Bu konuda sizin daha profesyonel olduğunuzu düşündürüyorum. Sizin EGO’nuzun sarsılmasından korktuğunuzda işi garanti altına altına almaya çalışıyorsunuz. İşte bu esnada pisleşebiliyorsunuz. Erkekte aynını yapıyor. Ama dikkat et bunu yapan her kız nasıl ki kaliteli değilse aynı şekilde erkek içinde geçerli. Seçici olun lütfen 😊
Valla herkes yapıyor bende bir recep tayyip erdoğan değilim ama bende çok kandırıldım kandırıla kandırıla tecrübe ettim iyi niyetim tecavüz edile edile bir hal oldum bu olayı herkese yapıyorum kız erkek fark etmez ama en çokta kızlar...
çünkü onun peşinde koşan onlarca erkek vardır ve farklı olduğunu hissettirmek istersin. ayrıca kadınlar sevilmek ister. bir erkeği elde edemediğinde peşinden koşmaya başlarlar.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
bence kadın hakkında hoşuna gitmeyen birşeyler öğrenmiştir o nedenle ilişkiyi kesmiştir. mesela kızın önceki erkek arkadaşı benden daha az değerde birşey ise ve ben de bunu öğrenmişsem bu kızın değeri buymuş meğer derim, böyle ufak erkeklere bakabiliyorsa bana yakışmaz derim.
genelde biz kizlar erkeklere guvenmedigimiz icin kendini bisey zanneden erkeklere yuz vermeyiz cunku erkekler ben bu kizi elde ederim sen gor bak gibi aralarinda dengesizce konusuyolar sahsen ben yuz vermiyorum her ihtimale karsiii
İlk o bana gldi bn istememiştim sonra ben gttim baya bir konuşmaya başldık neyse armız bozuldu sonra bu surekli gizlice göz ucuyla htta arkasnı donup bkyığı bile olmuştu kıskndrmya filan da clışıyodu ama ben on gidip yazdığımd baktını inkar ediyodu surekli ben kndimi geri cekince o surekli kndini gostermeye çlışıyodu bn gidincebi farlli bir insan gözünün içine bakıp baktını inkar eder mi ya
En İyi Cevaplar