Birine çok iyi davranır, ilgi gösterirsen neden senden soğur?

yav şunu bir türlü anlamıyorum, neden böyle oluyor?

asıl tam tersi olması gerekmez miydi? yani ne kadar hoş davranır, ilgi gösterirsen seni o kadar sevmez mi mantık olarak. ama öyle olmuyor işte, peki neden?

(konunun aşk ile ilgisi yok)

Birine çok iyi davranır, ilgi gösterirsen neden senden soğur?
Cevapla