yav şunu bir türlü anlamıyorum, neden böyle oluyor?
asıl tam tersi olması gerekmez miydi? yani ne kadar hoş davranır, ilgi gösterirsen seni o kadar sevmez mi mantık olarak. ama öyle olmuyor işte, peki neden?
(konunun aşk ile ilgisi yok)
yav şunu bir türlü anlamıyorum, neden böyle oluyor?
asıl tam tersi olması gerekmez miydi? yani ne kadar hoş davranır, ilgi gösterirsen seni o kadar sevmez mi mantık olarak. ama öyle olmuyor işte, peki neden?
(konunun aşk ile ilgisi yok)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bilmiyorum en çok yakındığım şeylerden birisidir bu. Bize iyi gelecek şeyleri bilsek dahi bazen aksi yönde hareket etmeyi seviyoruz insanlar olarak, bu neden böyle hiçbir zaman anlayamadım. Dünyanın kaotik oluşunun etkisi olabilir ama bu aşırı felsefi olur doğrusu. 😄
Maalesef bazı insanların karekterleri öyle