Hoşlandığım çocuk beni stalklıyor , bir anlamı olmalı mı?

merhaba arkadaşlar kısaca anlatıyorum :) hoşlandığım çocukla 5 sene önce aynı dershaneye gidiyorduk , aramızda arkadaşlıktan ileri bir ilişki olmadı ama ben içten içe ona duygu besliyordum ve bu bende bu zamana kadar devam etti. dershane bitiminden sonra hiç bir iletişimimiz olmadı , sosyal medya kullanan bir insan değildim , onu hep sahte hesaplardan takip ettim tabi :) , ekim de kendime hesap açıp takip isteği attım ve karşılıklı fotoğraf beğenmelerden ileri birşey yine olmadı taki bir kaç gün önceye kadar ilk olarak ona gizli olarak paylaştığım hikayemi süresi dolduktan sonra öne çıkanlara ekledim ve gizliliğini kaldırdım , ve o bir kaç gün sonra baktı :) ne o bir hikaye veya fotoğraf paylaşmıştı ne de ben (yani profilime girmesi için bir uyaran yoktu demek istiyorum :) ) ne çıkarayım burdan ya da bir şey çıkarayım mı :) açıkcası girip bakması bile beni mutlu etti :) bu arada saplantılı bir tip değilim sadece insanda unutamadığı ve ilerde mutlaka hayatımın bir yerinde elbet karşılaşacağım onunla der ya öyle bir his benimki , evet hala inanıyorum :)
Hoşlandığım çocuk beni stalklıyor , bir anlamı olmalı mı?
Cevapla