Kendinden yaşça büyük erkeklerden hoşlanmak psikolojik rahatsızlık mıdır? okur musunuz daha iyi anlarsınız?

gerçekten düşünmeye başladım artık 20 yaşındayım ve 30 yaşın üzerindeki erkeklerden hoşlanıyorum. Daha hiç öyle bir ilişkim olmadı ama onlar hoşma gidiyor cinsel anlamda değil ama konusmak bile hoşuma gidiyor mesela. Anneme bahsettim babasız büyüdüğüm için belki o sevgiyi istiyorsundur aşk hoşlanma değildir dedi. Yani bilmiyorum görüşü olan var mı?
Kendinden yaşça büyük erkeklerden hoşlanmak psikolojik rahatsızlık mıdır? okur musunuz daha iyi anlarsınız?
Cevapla