Diş hekiminden hoşlanıyorum fakat napıcagımı bilmiyorum?

Merhabalar herkese diş hekimlerine sık sık giderim ama bu son gittiğim doktor cok ilgiliydi ve gencte biri acıkcası hoşuma gitti ama tedavim de bitti numarası da var bende daha önce mesaj atmıstım ben tedavi icin ama suanda mesajda atamam ve aklımdan da hic cıkmıyo sizce bir umut var mı ya da napmalıyım siz öneride bulunursanız sevinirim😁
Diş hekiminden hoşlanıyorum fakat napıcagımı bilmiyorum?
Cevapla