Mesajlaşırken aniden seni istiyorum, beni rahatlat, çok kötüyüm dedi?

Günaydın arkadaşlar, olayın etkisinden çıkamıyorum ve kendimi kullanılmış gibi hissediyorum. Başıma ilk defa geliyor, başlıkta da dediğim gibi birden bire bana ihtiyacı olduğunu ve onu rahatlatmamı söyledi ben de çok sinirlendim ve engelledim. Doğru yaptığımı düşünüyorum sizce bundan sonra nasıl davranmam gerekiyor, beni yanlış anladın bu bazen olan bir şey napabilirim diyor.
Mesajlaşırken aniden seni istiyorum, beni rahatlat, çok kötüyüm dedi?
Cevapla