Sen iyi ol diye aramıyorum yazmıyorum diyen sevgili ne demek istemiştir?

7 aylık ilişkim var, adam bir çok hata yaptı mesela nişan söz verip nişana gelmedi ara verelim dedi nişan zamanı, Hayati ile ilgili birkaç şeyi benden gizlemiş falan filan bir de her Kavgamız da bana beni yanlış anlıyorsun ön yargılısın art niyetlisin diyordu. En son kavgamız da git eve düşün bana güvenmiyorsan bu ilişki bitsin Güveniyorsan devam etsin dedi ben de akşam kader‘e bırakalım dedim. Bir hafta oldu ne yazdı ne de aradı Dün akşam Sen iyi ol diye senden uzak kalıyorum yazmıyorum aramıyorum demiş ben de cevap vermedim ne demeye çalışıyor?

Sen iyi ol diye aramıyorum yazmıyorum diyen sevgili ne demek istemiştir?
Cevapla