Biraz düzgün yorum yapın please🌷
Cagnımm sevgilim💑bana çok aşık bende ona kimlerin sevgilisi var kimler sap😂?
Biraz düzgün yorum yapın please🌷

Cok yapmacik geldi 🤢🤮🤮 tamam bizde yaziyoruz da bizim öküzle ama böyle de degil 😄
Sanki sey gibi durmus askim ben bunu paylascam ona göre yaz demisin de önceden sevgilin de ona göre yazmis gibi bide ne alaka yani niye paylasiyosun ki, ilk defa manita yapmis kezban 😒
Kız kıskanma kendine gelll biz 5 yıldır sevgiliyiz 3 ay öncede sözlendik sen senin öküzle uğraş sanane benim ne paylaştıgımdan
Sorduk mu? Ayrica neden kiskanayim ki? Seni tanimiyorum bile, sacmalik..
Ben sana sordum mu peki? neymiş ben ona bunu yaz demişim oda yazmış kezban diye de sana derler ağzını topla sen kezbani koruyo benim sevgilm
Bu kadar sinirlencek ne dedim ben ya 😂😂 neyse hadi mutluluklar 😊
Yarsizliğe şükretme sebebisiniz yeminle. Vicik vicik iyykk😫
😘😘😘
Civik civik miydi ya🤔😂
Git opme beni kotu yorum yaptim ben
Bu ne be kardeşim yahu 7 yaşımda sıra arkadaşımla giriyordum ben bu diyaloglara :)
Allah mesut etsinde, bir katılaşın biraz ne bu cıvık cıvık.
Biz cıvık seviyoruz
Cevap
26Cevap
Ortalık vıcık vıcık, bu kadar saçmalamaya gerek yok
Tamam amca
Ben sapım
Ama öyle böyle sap değilim
Çiftlere gıcığım
Şaka şaka
Sapım😐
Soru gizli sorulunca nazar yolunu şaşırır mı dersin?
😄😄😄
Gizli sormayla nazar ne alaka 😀
Allah nazardan saklasın
Takıldım sadece
Sağolasın 🌷
kudurun diyosun yani😂
Aynen 😀
Bu nasıl ergence bir konuşma la gözlerim kanadı
Git sil gözlerini
Böyle bir ilişki Allahım inşallah nasip etmez.
Aminnnn
Bu konuşmalar çok tanıdık geldi..
Yok benim.
Aynen bizim konuşmamız gibi konuşuyorsunuz
Sen ne dersen tekrarlamış Yok sonunuz.
Saol teyzecim hemen ayrılıyoruz
Ergenlikte son nokta...
Eyw
Senin Ergen sevgilin de beşikte süt içerken biz askerde onu koruyorduk. Hadi şimdi gidin parkta oynayın.
Tamam amca da sevgilim 26 yaşında sen heralde 10 yaşında gittin askere
Inaniyosunuz mu bunlara
Sence
Inanma derim.
Yoğun bir aşk trafiği
Bunlar ergen muhabbetleri bence
Ne güzel
Dumanı üstünde ergen.
allah bilir ayrildiniz ya
Iyy ben sap olayım
Ol kardeş yakışır
Saplıkta master yapıyorum
Kızların kız arkadaşıyla konuşmasına benziyor
sapım mutluyum enayimiyim karıya para yedircez
Sevdiğim kız öldü
😑😑
bir dönem gelir geçer şeyler
Üf bu ne ay
Aşk
Bu ne ya
Gardaş bu ne ya ne durumlara düşmüş memleket
Ay em e sap
çok cıvık yazışmalar
Saolasın
Kusmama çelınç
Bu ne ak ergeni kocam karim 1 haftaya ayrılırsınız orzbu evladı
Ergen muhabbeti
sözle sevgi olsaydi
Çok sıkıcısınız 😄
Libidosu artırmıştır
sapım
I'm SAP
liseli aşıklar
Sap ben
tek tabancayım 😂
Ben sap
Ya burda niye paylasiyonnn aşkimmm
Sen kimsin ya saf
Simdi whatsappdan yazinca hatirlarsinnnn
He ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar