30"li yaşlarda olup 20'lik çıtırlarla evlenen erkekler çok şanslı değil mi?

Valla kız halimle o adamları çok şanslı buluyorum, yanında tazecik, serpilmiş bir çıtırla evli adamın ömrüne ömür katar o kızlar çok güzel olmasalar bile diyelim ki 😇ama eşiyle aynı yaşta ya da eşi ondan büyük erkeklere üzülüyorum yazık ya 😔
30"li yaşlarda olup 20'lik çıtırlarla evlenen erkekler çok şanslı değil mi?
Cevapla