30 yaşını geçmiş ve hâlâ evlenmemiş erkekler de başarısız değil midir?

Yaygın olarak kadınlara bu yönden evde kalmış ve başarısız, koca bulamamış damgası yapıştırılır. Peki erkekler için de bu böyle değil mi. Kadınlar konusunda başarısız biri demekki. Evlenmeyi becerememiş. Bir de kendilerine 18 20likleri yakistirirlar ya kim veriyor bunlara bu ozguveni
Güncellemeler
1 yıl
Evet ya evet, evlenmek yani uzun bir ilişkiyi sürdürebilmek bir marifet!
30 yaşını geçmiş ve hâlâ evlenmemiş erkekler de başarısız değil midir?
Cevapla