Sevgilimin arabasını duvara çarptım, bana tokat attı bende ayrıldım. İyi yapmış mıyım?

Doğan marka arabaya bindim bana dışarıdan komut veriyordu
gaza fazla basınca bir de debriyajı hızlı bırakınca araba vaauuuunnnn diye bağırdı, lastikler cıvııiiyyyıııiikk diye öttü
gümm diye bir ses geldi Doğan SL_X'in önü paramparça oldu.

Sonra sevgilim kapıyı açtı tokadını havaya kaldırıp zıplayarak bana tokat attı arabadan tutup dışarı hızlıca çekti bende yere düştüm ondan sonra güp güp tekmelemeye devam etti.
Sevgilimin arabasını duvara çarptım, bana tokat attı bende ayrıldım. İyi yapmış mıyım?
Cevapla