
- Peki siz, eski sevgilinizin iş başvurusunu kabul edip onu işe alır mıydınız?
#Arens

Eski sevgilim yok. Ama eski eşim benimle çalışmak istese "her ne kadar davalı ve kanlı bıcaklı olsak da" onu işe alabilirim. Gerçekten işine çok sadık ve disipli bir iş arkadaşı çünkü. Tecrübelerinden faydalanmak isterim ki duygusal düşünmenin kimseye faydası olmaz.
Muhtemelen almazdım ama neden ayrıldığımıza falan da değişen bir konu.
Almazdım herhalde. Üzerinde otorite kurmam zor olur çünkü. O takdirde diğer çalışanlarım ayrım yaptığımı düşünüp işlerinde verimsiz ve isteksiz olacaklardır. Bu da şirketin vizyonuna ve misyonuna olumsuz yansıyacaktır.
Görmediğim bir departman ise olabilir...
Cevap
28Cevap
Benim orda çalıştığımı bilerek mi bilmeden mi gelmiş o önemli. Belki o istemeyecek?
Nasıl ayrıldığımız da önemli...
İşe ihtiyacı var ki başvurmuş.
Şartlara ve psikolojime bağlı...
Eskiler mide bulandırır. Profesyonel davranabileceğine eminsem ve işine güveniyorsam belki. Önceliğim red olacaktır.
Hayir almazdim , böyle sorulara cevap verirken dikkat etmek gerek:))
Eski sevgili mazide kaldı diğer insanlardan pek bir farkı yoktur artık benim için. Ben alırdım.
İlginç bir strateji...
Çalışmaya ihtiyacı varsa ve bana da çalışacak personel lazımsa şirketimde ona iş veririm, iş başka arkadaşlık ve sevgililik başka.
Almazdım tabiki. Anlaşamayıp ayrıldıysak iş konusunda da anlaşamıcağızdır büyük ihtimalle. Hem laf olur.
Alır sözleşme imzalatir her türlü ibneliği yapar hayattan bezdirirdim😂
İs baska si. is baska bence işini iyi yapiyosa neden olmasin
Zamanımı vermişim vakti zamanında... Şimdi parasını mı? Asla
Sonuçta eski sevgilim olduğu için iyi tanıyorum eğer bu işi yapabileceğini dusunuyosam alırdım
Alırdım nihayetinde yaşanmış bitmiş birşey üzerinden polemik yapmanın anlamı yok ve çok gereksiz
Ben terk ettiysem zamanında almam fakat terk edildiysem alırdımm
İşe ihtiyacı varsa, mesleğinde başarılıysa sanırım yardım ederdim
Mesleğinde iddialıysa alırım ne olacak bitmiş gitmiş bir hikaye kapanmış defter ☺️
Sevgilim olmadı da eski kocamı hiç bir yer kabul etmez
İş ve aşkı ayırt etmek gerek. Eğer işinde başarılı ise neden olmasın?
Yeterli donanımı olan herkes şirketimde çalışabilir.
Eğer şirkete alınması için gereken özelliklere sahipse elbette alırım. Özel hayat ile iş ortamını birbirine karıştırmak son derece rasyonel olmayan bir seçim olacaktır.
Ben alirdim ama burnundan getirirdim. Kendisi pisman olurdu basvurduguna
Hayır almam, ikimiz içinde iyi olmaz.
Eğer çocuğumuz yoksa işe almazdım.
Masa altından verecekse alırdım yok da almadım 🤣🤣🤣🤣
Şirketi cenabet etmeye gerek yok 😅
Zor durumda olsun tabiki alirim sonucta kahrimi cekti derim
İşinde başarılıysa tabii ki alırdım.
Alırdım sonuçta patronu olacam 😂😂
Ona uygun bir pozisyon bulurdum
Ancak hela temizlikçisi olarak 😂
Alırdım tabi bir güzel de çektirirdim ona
Alırdım tabi çalışsın 😂
Profesyonel olmak gerek
Eğer işe ihtiyacı varsa alırdım.
Kendini geliştirmişse alırdım
Evet sekreter olarak alırdım...:)
Alırdım kudursun.
Hayır, almazdım.
Evet
işinde iyiyse alırdım
Başıma bela almazdım 😅😅
Tabi ki evet😁😎
Yaşadım. Evet aldım
Almadım
almazdım
Hayır almazdım.
Seksiyse alırdım
Hayır
hayır almam..
Almam
Almam
Evet
Hayır almam
Sanırım hayır
alir surundururum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar