Neyse ki bu tarz eylemlerde bulunmuyorum stalk vs ilgilenmem. Dikkatimi çektiyse 1 kere profiline girerim 2 . ciye girmem. :D sadece sevgilimi her gün stalklarım.
Eski sevgilimi stalklarken yanlışlıkla fotosunu beğenmiştim. 😂😂 Çok kötü bir durum hemen engelledim ama sonra takip atmıştı diğer sosyal medya hesabımdan.
Ben bu konuda cok rahatim 😄 hatta yazmaya bile cesaret ettim 3-5 defa flan sonra acildim ki hayatimda su ana kadar 2 defa acildim ikisindede keske acilmasaydim dedim ama umidimi kesmedim bir gun illaki dogru kisiyi bulucam
Hic heyecana kapilmadan sakin bir sekilde balkonun kapisini acarim ve asagiya atlarim. (Saka yapiyorum breh hic bozuntuya vermem, nasil olsa sonra birlikte atacagiz fotolari, kasmiyoruz cinim derim kendi kendime 😁)
Sosyal paylaşım sitesi kullanmıyorum ama beğensem hiçbir şey olmamış gibi davranırım 😄 Zamanında sevgilisi olan bir kızla flört gibi takılıyorduk orada oğlanın fotosunu beğenmiştim o kötü olmuştu 😄
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığınız ama henüz tanışma cesareti bulamadığınız kişiyi stalklarken fotoğrafını beğendiğinizde ne hissediyorsunuz?
En İyi Cevaplar