Sevgilimi dudağından öptüm biraz rahatsız oldu ne yapmam gerekiyor?

Uzun zamandır peşinden koştuğum bir sevgilim vardı daha sonrasında uzun uğraşlar sonucunda onunla çıkmayı başardım birbirimizi çok seviyoruz öpüp kokluyoruz çok samimi bir şekilde hiç bir sıkıntı olmuyor ama bir gün çok yakınlaştık sonra ben birden bire dudağından öptüm sonra 1 2 saniye şaşırır gibi oldu yapma bunu dedi bir 5 saniye falan sustu sonra herşey normale döndü tekrar çok samimi oldu sizce ne hissetti ya da ben ne yapmalıyım
Not : 19 senedir hiç bir erkekle ilişki yaşamamış ilişkiyi bırakın el ele bile tutuşmamış
Güncellemeler
+1 yıl
O günün akşamına konuştuğumuzda herşey normalmiş gibi konuştuk ben ondan özür dileyip senden daha fazla raharsız oldum gerçekten kusura bakma dedim kendimi kötü hissettim dedim oda ya saçmalama kendini kötü hissetme tarzı konuştu sonuç olarak ben seni terslemedim ya da ağır bir kelime kullanmadım dedi
Sevgilimi dudağından öptüm biraz rahatsız oldu ne yapmam gerekiyor?
Cevapla