Eşimle birlikte olabilmem için önce 100 puanı toplamam gerekiyormuş. Eşimin bana Mario muamelesi yapması doğru mu? (Sayfa 3)

Eşimle birlikte olabilmem için önce 100 puanı toplamam gerekiyormuş. Eşimin bana Mario muamelesi yapması doğru mu?
Cevapla