Çalışanıma aşık oldum ama o beni patronu olarak gördüğü için kesinlikle duygularıma karşılık vermiyor. İş hayatımız aşka engel mi?

2.5 senedir beraber çalıştığımız mühendis çocuğa aşık oldum. Ben ona pas atsam bile asla patronu olduğum için karşılık vermiyor belkide kendine göre saygısızlık yapmak istemiyor. O kadar belli ettim ki onu sevdiğimi artık açık açık söylemediğim kaldı yani. Sizce ben mi açılsam? Patronuyum diye sizce ters teper mi durum, yanlış anlar mı beni?
Çalışanıma aşık oldum ama o beni patronu olarak gördüğü için kesinlikle duygularıma karşılık vermiyor. İş hayatımız aşka engel mi?
Cevapla