Patronuma aşık oldum o ofise gelince kendimi guvende hissediyorum aklimdan cikmiyor sizce aşk mı?

Ilk baslarda ona karsi boyle degildim ama sonra nedense hep onu dusunmeye basladim yanimda gectiginde kalbim yerinden cikicakmis gibi atiyor o gelince asiri mutlu oluyorum onu dusununce bile heyecanlaniyorum 2 gun gelmedi yakini vefat ettigi icin o 2 gun icinde gozlerim hep onu aradı gelmesi icin onunda bana karşı ilgisi var sanirim oradaki kadin elemana demiski betul cekingen olabilir sen bir sikıntısı var mi birseye ihtiyaci vs var mı olurmu ogren tarzinda bir sey demis beni baslarda begeniyordu zaten ama simdi brnden kaciyor gozlerini kaciriyor eskisi kadar muhattap olmuyor
Patronuma aşık oldum o ofise gelince kendimi guvende hissediyorum aklimdan cikmiyor sizce aşk mı?
Cevapla