Eşim uzak yol şöförü eve iki haftada bir geliyo bazen üç ve eve geldinde sohbet etmiyoruz pek kulağında Bluetooth gözü telefonda bişey diyorum duymuyo konuşasımda gelmiyo bu yüzden bende kendi telefonumu kurcalıyorum sonra. Yattığımızda telefonu olmadığı için sohbet etmek istiyorum ozamanda ne çok konuşuyosun uyu hadi diyo.
Bide evde olmadında fazla aramaz aradımda sıkılmış gibi kısa kesmek istiyo biliyorum yorucu bir işi var ama insan karısıyla sohbet etmek neden istemez. Ona anlatmak için sabırsızlandığım bir konuyu anlattımda hıı öylemi diyo ne konuşsam benle konuşmak için can atar
Bide evde olmadında fazla aramaz aradımda sıkılmış gibi kısa kesmek istiyo biliyorum yorucu bir işi var ama insan karısıyla sohbet etmek neden istemez. Ona anlatmak için sabırsızlandığım bir konuyu anlattımda hıı öylemi diyo ne konuşsam benle konuşmak için can atar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar