Kocamla ne konuşıyım sohbet etmekten hoşlanmıyo benden sıkıldımı artık?

Eşim uzak yol şöförü eve iki haftada bir geliyo bazen üç ve eve geldinde sohbet etmiyoruz pek kulağında Bluetooth gözü telefonda bişey diyorum duymuyo konuşasımda gelmiyo bu yüzden bende kendi telefonumu kurcalıyorum sonra. Yattığımızda telefonu olmadığı için sohbet etmek istiyorum ozamanda ne çok konuşuyosun uyu hadi diyo.
Bide evde olmadında fazla aramaz aradımda sıkılmış gibi kısa kesmek istiyo biliyorum yorucu bir işi var ama insan karısıyla sohbet etmek neden istemez. Ona anlatmak için sabırsızlandığım bir konuyu anlattımda hıı öylemi diyo ne konuşsam benle konuşmak için can atar
Kocamla ne konuşıyım sohbet etmekten hoşlanmıyo benden sıkıldımı artık?
Cevapla