Eşimin biriyle mesajlaştığını yakaladım henüz söyleyemedim konuyu nasıl açabilirim?

Eşimin telefonunda biriyle çok samimi bir şekilde mesajlaştığını yakaladım. Ama henüz konuyu açamadım. Şu an nasıl açacağımı hiç bilmiyorum çok kötü durumdayım. Ne yapabilirim? Direkt söyle demeyin cesaretimi toplayamıyorum
Eşimin biriyle mesajlaştığını yakaladım henüz söyleyemedim konuyu nasıl açabilirim?
Cevapla