
Çalışmaya hiç niyeti yokmuş gibi davransa ilişkinizi kötü yönde etkiler miydi?

Sevmeme engel olamaz, yine de hissettirmeye devam ederdim sevdiğimi ama umutsuzluğa kapılmama neden olabilirdi geleceğimiz açısından. Şimdi tembelim, o durumda daha çalışkan olurdum gaza gelsin benden feyz alsın diye :)
heyyytt be :D
:D :D
Hiç hoş değil. Boş duranı sevmem. Ne için yaşıyor ki aylak aylak gezmek için mi.. Sinir edici durum açıkçası. Aylaklığından vazgeçmesi için çaba sarfeder sonra baktım olmuyor. Kendi yoluma bakarım.
yani herkes öyle yapar sanırım :D
Belki de.😊
Bende onun gibi Aylak Aylak gezerim ve severim onu :D En fazla açlıktan ölürüz :D
#aylakadam seni sevmiyorlar :D
Benim için hiç sorun olmaz 😊
İlginç bir strateji...
ilginç bir strateji ercüment bey :D
Cevap
4Cevap
Öğrenciysek kabul ama okul bittiyse iş-güç olmadan olmaz.
yani öyle aylak aylak gezerse olmaz :D
vaaay helal olsun :D
Hayır devam etmezdim. Çalışmayı sevmesi lazım boş durmak iyi değil :)
#HayırlıKandillerHayırlıCumalar💐
hayırlı kandiller :)
Aktif insanları sevince düşünmeye gerek kalmıyo benim için. Aylak aylak gezse de bir şeylere katkısı olsun isterdim. Hayattan uzak olması benim içimi karartırdı. En azından gönüllü faaliyetlere katılmasını isterdim
Eğer bir baltaya sap olmak gibi bir niyeti yoksa kaçmanın yolunu ararım
teşekkürler görüş için :)
Ricalar 😊
Tam tersi sevgilin hayatini kazanabilmek için harıl harıl ders calisiyor bu yüzden kavga çıkartıyorum ben ilgisizisin diye bak bu acıdan hiç düşünmemiştim
Bilemiyorum severim heralde
sevilmez bence ya :)
Evet insan bazen öyle bir kuyuya düşüyor ki
Çalışmayana ekmek yok diyorlar ama bilemiyorum 😀
Erdem gelmiş yine açılın ks :D
Gezsin ama sürekli de gezmesin ya :)
@xxAryaxx Allah razı olsun ya tam istemediğim şeyler :D
Gif e koptum :D :D
:D :D :D
Devam etmezdim :))
senin yaşın da her geçen gün düşüyor :D
21 di en son yine 19a düşmüş :D
hıhı..
Dağlarun dumani yok yarin imani
ayriluk dedin da daha değul zamani xD
Hayır
Her şey sevgiden ibaret değil
Boş gezen hiçbir insanla muhatap dahi olmam.
Severim ben
sen zaten sevmeye programlısın abi :D
Kalbimin olduğunun göstergesi :)
bizim kisi elektrik sayacı mı abi :D? :D
Olabilir :)
Kaçak ette dahil kaçak herşeyi seversin sen :)
:D :D d: d:D :D
Devam etmem
Kendini sevmiyosun
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar