Kızlar, Eş kendinden 8 yaş küçük olursa evlilik yürürmü? eşim 18 ben 27 idim evlendiğimiz zaman insanlara batan sorun nedir?

Bana sübyancı bile dediler eşim bana karşıma çok saygılı ama toplum baskısunsan bıktım usandım ilk evlilkten bir. Şimdi iki kızım toplamda 3 kızım var çevre bizi ayırmak için uğraşıyor çıldırmak üzereyim
Güncellemeler
+1 yıl
Ten uyumu mükemmel ama toplum baskısından sıkılıyorum
Kızlar, Eş kendinden 8 yaş küçük olursa evlilik yürürmü? eşim 18 ben 27 idim evlendiğimiz zaman insanlara batan sorun nedir?
Cevapla