Tinder den biri ile tanıştım galiba bana aşık oldu uzatmadan konuşmayı kessem mi?

1 hafta önce tanıştım cumartesi günü görüştük aşırı etkilendi ki kendisi öyle dedi çok heyecanladim dedi pazarda buluşalım sana kek yaparım piknikte yaparız istersen dedi işim var dedim buluşmadım bugün tüm sülalesinin resmini gönderdi bu dedem bu dayim bu teyzem bu hala gibi gibi tanıttı diyete başladı pazartesi günü bugünde spora başlayacak 32 yasinda adam saçların kokusu geliyor burnuma diyor rüzgarda kokusu gelmis güya öyle diyor devamli arayip soruyor tipsiz değil kim görse hoş çocukmuş dedi tek sorun onun aile ile benim aile dünya ve mars kadar farklı 😐 daha bana bağlanmadan hayır desem mi korkuyorum kırılır diye de 😐
Güncellemeler
+1 yıl
haftasonu ailesi ile olan pikniğe davet etti beni annem ve babam ilede tanışmış olursun dedi
Tinder den biri ile tanıştım galiba bana aşık oldu uzatmadan konuşmayı kessem mi?
Cevapla