8 yıldır platonik aşığım. Takıntı haline gelmesinden korkuyorum. Ne yapmalıyım?

8 yıldır seviyorum. Vazgeçemiyorum, unutamıyorum çünkü bunu istemiyorum. Bana aşık olmasını istiyorum ama elimden bir şey gelmiyor. Napayım, nasıl unutayım, ne yapsam bana aşık olur ya da? Başkası olsa karşılık verirdi biliyorum ama onun karakteri benle olmasına izin vermiyor. O gününü gün edecek biri, bense ciddi düşünen biriyim. Kurban olayım hastalanıyorum onun için söyleyin napayım?
8 yıldır platonik aşığım. Takıntı haline gelmesinden korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla