Metropol hayatından sıkılan eşiniz "Ben şirin bir köye yerleşmek istiyorum benimld gelir misin?" Sorusunu size sorsa cevabınız ne olur? Onunla birlikte gider misiniz yoksa bu kararından vazgeçirmeye mi çalışırsınız?İki tane inek, bir tane öküz, bir kümesi dolduracak kadar tavuk alırız kendimiz besler tereyağı süt yumurta yapar, evinizin etrafına patates, marul, maydanoz, domates sebzeler eker. Temiz hava ve doğal gıdalarla besleniriz huzurlu bir şekilde yaşayıp gideriz gibi hayaller kuran eşinizin hayallerini ortak olur musunuz?
Şehir hayatından sıkılan eşiniz, köye yerleşmek isterse onunla birlikte köye yerleşir misin?
Uludağ-Zenniler Köyünde , Balıkesir-Burhaniye ve Kaz Dağlarında , Çanakkale-Assos'da , Kars-Sarıkamış veya Allahü Ekber Dağlarının eteğinde , Rize-İkizdere'de , Trabzon-Sürmene'de , Artvin-Borçka'da şöyle 200-300 bin liram olsa prefabrik veya ahşap evde yaşamayı isterdim. Meyve , Sebze eker , keçiler koyunlar alırım , tavuk horoz hindi bunlarla yetinirdim. :) :)
Yazin Bodrum da kisin İzmir de yaşıyorum. Bu şekilde de devam etmek isterim. Hali ile esimde buna ayak uydurur inşallah.
"Aşık olup evlenecegin insan denizsiz bir yerde yasamak istiyor" diye sorsaydin onu düşünmemiz gerekirdi. Zorlanirdim ama ask için de değerdi sanırım :)
Kesinlikle bu fikir tam benlikkk😁😍😂 Şehir hayatını zerre sevmiyorum ve her fırsatta dağlardayiz arkadaşlarla. Bu fikir süper olurdu hemen kendime uygun kıyafetler alır hadi gidelim derdim😂✌
Oturup düşünülmesi gereken bir konu, mantıklı sebepleri varsa olur ama derse ki sebebim yok yine de gitmek istiyorum beraber dener ve görürüz neden olmasın
Kendime ait bir evim bahçem ve sevdiğim adam olursa neden olmasın. Ama hayvanlar konusu biraz zor benim için kendi bakabilirse sorun yok tarla bahçe işini ben yaparım hayvanlarla o uğraşırsa oldu bitti bu iş bence ☺️👍
Eğer bize iyi gelecekse ben tamm derdim benim kocam ne derse naparsan bizim için en iyisi en doğrusu odur derim kabul ederim. Hem bence insanın sevdiği yanında olunca ister şehir hayatı olsun ister köy hayatı mutlu huzurlu olalım gerisi çokta önemli değil
Ben köyde yasiyorm. Yaşantım bir çok memur amir hayatindan daha kaliteli ancak zamane kızları bunu tercih etmiyor.. şehir olsun be olursa olsun düşüncesi var...
Aah ahh köy hayatı ne güzel oluyorda işte yanımda köye gidecek eş bulabilmek sıkıntı birde şu an işim uluslararası olduğu için köyde kalmak işime engel olur 🙁
Meslegim geregi sehirde olmam gerekiyor. ama esim ille de boyle bisey isterse ben de olmaz demem dener bakarız. yapabilirsek kalırız. hangi ortamda oldugumuzdan cok mutlu olup olmadigimiz onemli
Çok isterse neden olmasin. Ama sehirde dogup buyumus biri olrak.. hayvancilik yapamam.. bahce tarla vs olabilir ama hayvancilik yapamam 😅 mecbur kalmadikca tabiki
Ben zorlarım istemesine gerek yok 😂sevmiyorum istanbulu
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben İstanbul’dan İzmir’in bir ilçesine evlenip gidiyorum küçük bir ilçe aslında büyük ama köyleriyle birlikte. çok zorlanıcamm üzülüyorum ailem için sadece, biri sevdiğimmmi biri ailem of çok zor :))
Şu an dediklerini küçükluk ten beri yapıyoruz yaşıyorum şehirden gelen biri koyde yapamaz canı sıkılır öyle ha deyince kafe sinema arkadaş restoran vs yok
En İyi Cevaplar