Nişanlım zengin aldığı hediyeler karşısında eziliyorum bende ona pahalı hediye alamadığım için üzüluyorum eziklikmi bu?

nişanlım zengin bana hediyeler alıyor 800 liraya parfüm almış 1000 liraya elbise alıyor vakkonun çantasını almış getirdiği çikolata bile kutusu markalı pahali bişey ben eziliyorum karşısında alma diyorum alıyor yinede ben ona pahalı hediyeler alamıyorum diye üzlüyorum bu eziklikmi sizce? taktığı saat bile 1o binlira ya off böyle bir nişanlıya ne alabilirimki
Nişanlım zengin aldığı hediyeler karşısında eziliyorum bende ona pahalı hediye alamadığım için üzüluyorum eziklikmi bu?
Cevapla