Sevgilimle mutluyum yer içer gezer tozariz ortaklaşa ödeme yapariz bu tarz şeylere asla takılmam her yediğimi içtiğimi ödesin diyen bir tip degilim hani insan hediye bekliyor illa ki 2 bin TL lik hediye almış onemli bi günde ben aslında aldığı hediyeyi zevkli buldum diyebilirim Yani kullanacağım bisey sizce bu yüzden fiyatlara takılmamak mi lazım yani sizin fikriniz nedir sevgiliye ne kadar lik hediye alinmali
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBenim diyeceğim tek şey ne yapması lazım. Erkek arkadaşının mesleği ne aylik geliri ne? Zaten orta seviye birinden çok şey beklemekte saçma geliyor. Memur bile tek başına yaşarken en fazla araba sahibi olabilir ama oda aile desteği ile almışsa. 1 milyon tl ye araba alacaksın ve bu memurun 2 senelik yemeden içmeden kazanması gereken para. O yüzden orta seviye birinden çok şey bekleme.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBir keresinde tanıştığım bir erkek arkadaşım gelirken bana çiçek ve çikolata almıştı. Ben de sevinerek çikolatanın resmini çekerek WhatsApp‘tan arkadaşıma gönderdim, tanıştığım erkek arkadaşım bana çikolata almış dedim. Sen misin bunu söyleyen? Sana neden böyle ucuz çikolata almış, sen öyle ucuz çikolataya layık değilsin, en güzellerine layıksın. Kendini neden böyle ucuz tutuyorsun dedi. İnanın söylediğime o kadar pişman oldum ki. Nedense bazı insanlar çok gözü yükseklerde. Özellikle gözü yükseklerde olan insanlar hayatta hiçbir şey elde edemeyen, hiçbir başarısı olmayan insanlar. Ben zaten istediğim her şeyi elde edebilen güçlü bir kadınım. Benim herhangi bir erkeğin bir hediyesine ihtiyacım yok. Ben istediğim her şeyi alabilecek kapasitede ve güçte bir kadınım. Ama bunu bana söyleyen insanlar Onun, bunun eline bakan, doğru düzgün yaşantısı olmayan, hayatta hiçbir başarı elde edemeyen insanlar. Neden bazı insanlar böyleler anlamıyorum. Özellikle ben bazı kızlar tanıyorum, tanışır tanışmaz onun parasını yemek istiyor, parasını yiyemeyeceği erkeği hayatında istemiyor. Ben bunu acizlik olarak algılıyorum.
42 Yorumla
Soran1 yılBende senin gibi dusunuyordum ama dedikleri gibi böyle oluca kıymet bilinmiyor cunku erkek zihni söyle çalışıyor nasilsa aza tamaat ediyor yapmamıza gerek tok erkek zihni bu
- 1 yıl
Maalesef acı da olsa gerçek bu canım. Ben bunu özellikle son ayrıldığım erkek arkadaşımda gördüm. Senin için bir şey yapmak erkeği mutlu ediyormuş. Oysaki, belki maddi durumu yoktur, bunu yaptığı için zor durumda kalmıştır diye düşünüyorsun
Gizli Üye(25-29)1 yılBir keresinde asgari ücretle çalışıyordum ki o zamanlar 8500 gittim. O kişinin kullanabileceği tarzına zevkine uygun bir şey aldım 2500 verdim. Aldigim maaş ortada kendisi de bana 300 liralık gümüş almış 20 aliyodu kendisi. Hayal kirikligi oldu. Ki kararma da yaptı tekrar takamadim. Bide soruyor niye takmiyosun diye kayboldu dedim
019 Yorumla- 1 yıl
Sen pahalı aldın diye oda almak zorunda mı? 😂 senin pahalı alacağını nerden bilsin ayrıca? 😃
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık sonra aldı işte
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık tabi ki almalı hediyenin iyisi kötüsü olur uyduruk şeyleri napayım 50 liralık kazaktan hayır mı gelir yıkarsın ertesi hafta rengi akar çeker
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık benim maaşımın iki katından fazla aliyor 2000 ve üstü batırır mi adamı en azından denklik beklerim
- 1 yıl
50 liralık kazak olmaz zaten ama pahalı olmayan başka bişey alır mesela. Böyle her şeye maddi olarak bakarsan sende sürekli öyle şeyler almak zorundasın ozaman, boş işler bunlar
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık dışarda bir iki arkadaşınla yemek yesen yaklaşık iki bin tutar bana gelince mi para yok
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık 50 liralık demiyorum orada ucuzu kastediyorum. Kusura bakma ama her şey maddiyatla dönüyor ruhlar alemi değil burası fiziki dünya her şey maddiyata göre şekillenir kimse cebinde üç kuruş yokken mutlu olmaz. Bis zirvalar bunlar
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık cimriyim ya da seni o kadar değerli görmüyorumun davranışa dökülmüş hali
- 1 yıl
Yahu söyleneni anlamıyosun ki sana parasız olmak boş iş mi diyorum ben? Böyle pahalı hediye bilmem ne boş işler bunlar sanki sana asgari ücretle geçinilir demişim gibi cvplar veriyosun. Kendin bikere alıp karşıdan sürekli pahalı hediye bekleyerek olmuyo bu işler, kendin de sürekli pahalı hediye alsana ozaman? Şimdi alırım dersin ama hikaye
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık Alırım beni tanimiyosun özel günler hatirlanmali ben bir kere almadım karşımdaki bir kere aldı. Hayir ben asgari ücretle değer verip alıyorum cömert davranıyorum arkadaşlarınla çıksan 3-4 kişinin hesabını kendin ödemek için yarisirsiniz bana gelince mi hediyo yok o zaman artniyet ararım. Iyi oku sen
- 1 yıl
Yoo arkadaşlarls çıkınca 3 4 kişi varsa erkekler ortak öder sana kim söyledi bunu? 😂 özel günleri hatırlamasın da demedim bu kdr hediye odaklı olduğun sürece senin mutlu olman ihtimalin yok. Asgari ücretle çalışıyorum diyosun ee diyelim ki karşında ki sana sürekli pahalı hediye alıyor durumu iyi sen nasıl alacaksın söylesene? 10 binlik aldı sende mi alacaksın? Saçma konuşuyosun hediye olayında bazen pahalı alır bazen ucuz değişir bunlar miktar okdr önemli değildir.
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık olay 10 bine 10 binlik alsın değil en azından 5-6 bini yakalasin. Bendeki orantısızligin farkındasın umarim 2000 e 300 hala anlatmaya çalışıyorum
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık yo ödüyor bazen onlar için yaparken iyi bize gelince razı olsun. Simdi başkasına alıyor bana almadıklarını ama kız başkalarıyla bunu idare ediyor boynuzlu bonkör olmuş. Çekirdegimi kolami aldım izliyorum. Benim sadakatim ona fazlaydı zaten layigini bulmuş isteyen kıymetli oldu
- 1 yıl
Ya kere 2000 e 300 denk gelmiş sende abartma tamam 😃 bende 10 bini örnek verdim adam zengin olsa sürekli pahalı alsa sen ne yapacaksın diyorum? Almayacaksın işte bu kdr net bu durum yani sende ucuz alacaksın o yüzden hediyenin fiyat olayına bu kdr takılma, o yaşanan olay için demiyorum genel diyorum. Ayrıca siz baya eskiden sevgilymişsiniz baksana asgari ücret 8500 müş hala onun derdini mi yaşıyosun 😂
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık yaşıyorum cimri erkekler atlatilmaz sinir bırakır insanda ki bide başkasına yaptığını görünce normal karşılamam. O adam sence zengin olsa da alirmiydi ben her türlü o miktarı yakalarım baksana ruhu fakir onun. Trilyoner de olsa 500 üstü dara düşürür
Cevap sahibi1 yıl@AfiliYlnzlık Bende alınana göre denge olur diyorum karşılığını veririm yani ben 30 aldığımı biliyorsa ona göre 2-3 binlik alır bende o civarda alırım
- 1 yıl
Siz ne zaman sevgili oldunuz nr zaman ayrıldınız
Soran1 yılCanim cidden cimri erkekler çekilmiyor ama gördüğüm kadarıyla fakirlikten gelen erkeklerde bi cimrilik var maasi yüksek olsa da zaten asgari ücretli olsa a niye bu kadarlık hediye demez kimse
- 1 yıl
Vala cimri sadece erkek parası yemek isteyen kadınlarda çekilmiyor 😃
Gizli Üye(30-35)1 yılMutluysan kimin ne dediğinin ne önemi var?
Sen keyfine bak onlar konuşsun dursun 👍 sana aldığı hediyeyi kullan diye belkide uzun süre düşünüp öyle aldı. Bir erkek sevdiği değer verdiği hatuna vakit, nakit ve enerjisini harcar. Sevgilin sana vakit, nakit ve enerji harcıyorsa değerini bil.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Benim yüreğimi eriten şey kesinlikle hediyenin fiyatı değil, arkasındaki düşünce oluyor! 🎁 Çünkü bazen minicik ama çok anlamlı bir şey, en pahalı hediyeden bile daha değerli hissettiriyor. Bence de fiyatlar bu işin en ufak detayı, nice butik bir kolye ya da el emeği bir fotoğraf albümüyle kendim havalara uçuyorum. İlla ki rakamsal bir kural yok bence, şık ve anlamlı olması yeter. Hediyeleşmek bir sevgi dili, o dili en tatlı şekilde kullanınca fiyatın hiçbir önemi kalmıyor zaten. Sevgiline kocaman aşk dolu günler! 💖
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
38Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u 1 yılpahalı hediye alması gerekmez
10 Yorumla
1 yılFiyatlar , miktarlar , adetler sizin içinde önemli mi?
Değerinizi buna göremi belirliyorsunuz.
Bana bu kadarlık hediye aldı bu kadar ederim mi diyorsun?
Bence onu verirken ne dedi?
Nasıl taktı?
Bunun için ne ve nasıl emek harcadı bunlara önem vermelisiniz.
Ama bunu yapabilen var mı?
İsteyen var mı?
Bunları bile konuşmak saçma , basit , kıymetsiz geliyor.
Nereden nereye derler ya.
İşte asıl canımı sıkanda bu.10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 561 cevap paylaştı.
1 yıl2 binlik hediye almiş ve sen bunu ucuz mu buldun? Çocuğa japon pazarından almiş muamelesi yapmazsın lan 🤔 Çocuğun mallığına üzüldüm 😔 ciddi mal bu çocuk git al japon pazarından 100 liraya dandik bişey 1.900 cebine kalsın ye iç
50 Yorumla
1 yılSana hediye almış ve sen fiyatına takılıyorsun.
Millet bir çiçek bile almıyor.
Ayrıca sevginin bir FİYATI olmaz.🤨
Sen sevginede sevgilinede paha biçmişsin !
Senin sevgi anlayışın k. kartının limiti kadar !30 YorumlaSevgilin senin kasanmı ya git kendin al ne istiyorsan sana deger verdiğini hediyenin fiyatımı belirliyor gerçekten bazen kızıyorum böyle düşünenlere şartlı şurtlu arkadaşlıkta olmaz sevgilikte
43 Yorumla
Soran1 yılKendimde aliyorum zaten
Soran1 yılHaklisin sıfır beklenti sonsuz mutluluk
1 yılMutluysan takılman gereken son sebep bile olmamalı bu. Aldığı hediyenin fiyatını önemseyip buna dikkat etmen bile kalitesizce bir davranış biçimi.
40 Yorumla
1 yılSevgi pahalı hediyelerle ölçülmez. Bazen dalından koparılmış bir çiçek,, ufacık bir çikolata, yazılmış güzel bir mesaj, içten bir tebessüm işte bunlar en pahalı hediyeler..
01 Yorumla
Soran1 yılBunlarda anlamlı siradanngunlerde ama. ozel. gunlerdr basit seyler olmamalı üzerine düşünülmüş olmali
Bütçen babında alırsın. Özel günlerde biraz daha zorlarsın o bütçeyi , hediyeyi güzel buldum diyorsunuz fiyata takılmışsınız eğer çok pahalı bir şey aldığında sizi çok sevdiğini düşünecekseniz sizin işiniz çok zor
00 Yorumla
1 yılSadece merakımdan soruyorum. Çok ciddiyim. Sen ne kadar fiyat biçiyorsun ki? Bir hediyenin pahalı olması için ne kadarlık değeri olması lazım ki?
02 Yorumla
Soran1 yılÖzel bir gunse eğer 5 6 7 8 9 10 15 bine cikilabilit maasin doğrultusunda yanj senede 1 kere çok değil bence
- 1 yıl
Evet değil haklısın. Hatta senede bir normal kabul edilir. Senede bir kenara 10 15 bin atmak zor olmaz herhalde (maaşa bağlı olarak)
Gizli Üye(36-45)1 yılSevgilin sana zaman ayırıyor ve sevgisini gerçekten gösteriyorsa maddiyata takılma hele bu devirde hayat zaten zor birde bu şekilde zorlaştırmamak lazım diye düşünüyorum... Gerçekten sevip değer veriyorsa elini bırakma.
15 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSevgi ve ilgi göstermeyen bir insan zaten hediye almaz ki çünkü değer vermiyor değer vermediği için de masraf etmek istemez
Cevap sahibi1 yılBenim için eğer uzaktaysam sabah benimle güne başlaması günü benimle bitirmesi gün içerisinde sesimi duymak için beni araması en büyük hediyedir en büyük sevgidir...
Soran1 yılBilmiyorum aza kanaat edince hep öyle kalacakmış gibi hissediyorum
Cevap sahibi1 yılSevgi de aza kanaat etme evet sevgisini göstermeli ama pahalı hediye farklı bir boyut
1 yılValla erkeklere biraz yuklenin sonra prensesler gibi dolaşıyorlar prenses +ana kuzusu olarak hemide
01 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle erkeklere o yariyor
İki taraf içinde söylüyorum siz evli nişanlı olsanız neyse sevgilisiniz sana hediye almak zorunda değil sende ona almak zorunda değilsin
02 Yorumla
Soran1 yılCiddi ilişki o yuzden yoksa bende aynı fikirdeyim ayrica sevgiliyken almayan evliyken hic almaz cimri gibu geliyor
Sevgiliye ne kadarlık hediye alınmalı ne ya. Şaka mı bu soru. Sevmiş önemsemiş almış. Bu kadar kalitesiz ve ucuz olmaya gerek yok. Çocuğa üzüldüm
00 Yorumla
1 yılÖnemli olan seni düşünüp seni mutlu etmek için çabalaması. Aldığı şeylerin maddi değeri çok önemli olmamalı bence.
10 Yorumla
1 yılBence çöl basit olmamak kaydıyla ve ekonomik durumunu göz önünde bulundurmak kaydıyla takılmamak gerekir
11 Yorumla- 1 yıl
Çok**
1 yılKendini parayla satın alınabilen bir eşya olarak görüyorsan, evet sorun edebilirsin.
11 Yorumla
Soran1 yılNe wlaka ya fakir erkrklrrim cevaplar hfjedh
1 yılSorun et olay çıkar mızmızlan çünkü miken her zaman yaranır🤷
11 Yorumla
Soran1 yılO kadar haklısın ki cunku iyi indanlari kimse memnun etmeye calismaz hep sorun çıkaranın peşinden kosnulur ayrıca erkekler o kadar basitler ki istemeyen kadini bedava olarak görüyorlar nasılda aza kanaat ediyor yapmamıza gerek yok seklinde
Kız almasın boş ver. Alanlar çok mu şey yapıyor. Sevgi parayla ölçülmemeli.
11 Yorumla
Soran1 yılYani evet wlanlaridw görüyoruz aldatanlar var eşlerini vs haklisins ende
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 583 cevap paylaştı.
s 1 yılNeden fiyata takılasın ki? Hediye fiyatına takılanlar sırf para için saçma sapan insanlarla takılıyor günün sonunda
10 Yorumla
1 yıl2 bin TL az mi Pakize. Acun Ilıcalı ile sevgili değilsin ne alacak
20 YorumlaAsko istediğin şeyi demezsen kesinlikle ulaşamazsın de
02 Yorumla
Soran1 yılO zaman da paragöz konumuna getirmezler mj
1 yılEt et zaten biz parayı sevgililerimize harcamak için kazanıyoruz
10 Yorumla
1 yılPahalıda alsa sen onada bir kulp bulursun canım memnuniyetsizsin
11 Yorumla- 1 yıl
Doyumsuz
Belli ki açığı pahalı hediyelerden kapatmaya çalışıyorsun böyle bir düşünce olur mu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEtmemelisin sana pahalı hediyeler almak zorunda değil, onunla pahalı hediyeler alması için mi sevgilisin yoksa onu sevdiğin için mi, bu kadar tamahkar olmayın ya
10 Yorumlatek sorun pahalı hediyeler mi senin için aşk sevgi den ötemi pahalı hediyeler?
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 329 cevap paylaştı.
1 yılBen hediyenin fiyatına bakmam önemli olan beni düşünüp alması
10 Yorumla Aldığına şükret bence. Elin oğlu sana niye pahalı şey alsın.
00 Yorumla
1 yılEşin olmayan birinden pahalı hediyeler beklemen bile mantıksız.
00 YorumlaKızım sınır 10 bin liradır, 9999 liralık hediyeye ayrılıyorsun. Soruyor musun bi de yani
00 YorumlaAbla hediye almış daha ne istiyorsun bu zamanda kadınlar hediyeye muhtaç
00 Yorumla
1 yılSevgilinin numarasını atta söyleyim. ayrisilsin senden
00 YorumlaAlınan bir hediyenin fiyati o kişinin sana olan sevgisinin ölçütü olmamalı bence.
00 Yorumla
1 yılÖzel günde hediye almış sana 2000 tllik olmasını geçtim ve düşünmüş unutmamış
00 YorumlaKadın= kapris valla. Çekilir çile değilsiniz
00 Yorumla
1 yılEvet çok haklısınız. Bence terk edin ve kurtulun.
Başka soru?00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBin TL ucuz mu ya ben evliyken ona çocuk vermiş Ken eşim bana daha o kadarlık hediye almamıştır bence abartmayın
110 Yorumla- 1 yıl
Kendi değersizliğine de güzelleme yapma bir zahmet. Sen karısısın sana almıyorsa kime alıyor ya?
Cevap sahibi1 yılMasraflarimiz var bebeğe öyle kolay dönmüyor hersey
Cevap sahibi1 yılBebek Özel doğum yaptım milyarlar tükettik süt um gelmedi güzel bir mama içiyor e bunun bezi hep büyümekte sürekli kıyafeti e ihtiyaç halı bize kıyafet aylık market alisverisi e arabaya benzin i su bu bazen hayat ordan bakınca kolay değil yani
Cevap sahibi1 yılKarnını doyurunca sukredersin fazla lükse gidemezsin bazen bu çocuğun geleceği var yatırım yapılması var
Cevap sahibi1 yılSana göre ordan kolay heralde bekar sin sen aile yuva geçim dertleri bilemiyorsun sanırım
- 1 yıl
Maşallah bebeğini güzel büyütüyorsan çok iyi şanslı bir çocuk çoğu anne baba bu kadar dikkat etmiyor maalesef, Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah. Ama eşin arada bir sana da değerli hissetirmeli bir erkek için bin TL eşinden daha değerli olmamalı bunlar her zaman yapılacak şeyler değil arada bir olur ama siz bilirsiniz.
Cevap sahibi1 yılHediye yerine genelde gezmeye goturup yemek ismarlar en son anneler gününde hediye para verdi oda anca kıyafet almaya yeter bir miktardi öyle milyarlık birşeyler goremiyoruz ama durumdan rahatsız değilim çocuğu için yaklaşık her ay yatırım yapmaya çalışıyor maaşından arttırıp bu güzel bir şey amin teşekkür ederiz ablası 7 aylık kadar büyüdük 🙂
- 1 yıl
Ya gayet iyiymiş işte ahsjahsh ilk yorumda biraz farklı anlaşılıyor yanlış anlaşılıyor kusura bakmayın. Çok tatlı güzel bir aileymişsiniz burada kadınların yorumlarını görüyorum eşim şöyle eşim böyle ben de öyle bir sandım gerçekten kusura bakmayın🙏 bebişe maşallah 🧿
Cevap sahibi1 yılSorun değil insanlık hali önemli olan kendini anlatabilmek her türlü kadını da var erkegide var maalesef iyiside kotusu 🙂hayatınızda başarılar iyi akşamlar
- 1 yıl
Teşekkür ederim, iyi akşamlar 💓
Gizli Üye(25-29)1 yıl2bin ucuz mu? Benimki 1 milyonculardaki dandik kolyelerden bir avuç almıştı birde doldurma parfum. Ben ağlamadım size noluyo
10 Yorumla
1 yıl2 bin azmı yani hediye için bunun sürekiliğini düşünürsek çok bile pahalı ya hiç alamayanlara ne demeli
40 Yorumla
1 yılSen onun kankasisin aslında.. yani bana öyle geldi. Gezmek yemek içmek bir şey ifade etmez. Cinsel beraberlikte bir erkeğin sevdigini göstermez. Sana aldığı şeye bakar çünkü para kiymetlidir ve sadece onu daha kıymetli gördüğüne feda eder
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılarkadasım iyi misin 2k zaten bi hediye icin iyi bi para böyle şeylere takılma
03 Yorumla- 1 yıl
Durumu iyiyse 2 binlik az ben bile fazla kazanıyor olsam çıtayı yukseltirim kadın olarak ki erkeğin yapı olarak sevdiği kadına harcama yapması daha normal ki bu kişi sürekli hesap kitap yapıyorsa düşünmek gerek , 100 liraya kolye alsan kararma yapar basit durur ne yazikki Türkiye'de kalite fiyatla beraber artıyor
Soran1 yıl@Reisha677 çok haklısın öğrenci olsa asla 2 bin TL'lik TL'lik bile istemem ki öğrenciler bile yapıyor bulup çalışıyor gayet maasi yerinde cimrilik bu
Gizli Üye(36-45)1 yılKendine sevgili değil de sponsor ve finansal köle isteyen max tc kızından biri daha
10 Yorumla
1 yılNeden sana pahalı hediyeler alsın, bunun erkeğin kadını kullanmasından farkı ne?
Nerede aşk, nerede sevgi?
O zaman sizinki bir ticaret olmuş artık.10 Yorumla
1 yılOlum biz birbirimize 50 100 t lik hediyeler alıyoruz dünyalar bizim oluyor resmen seviyorsa tamamdır zaten napacan hediyeyi
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılGayet makul bir fiyatta hediye daha ne bekliyorsunuz
00 YorumlaDurumu varsa insan ufak da olsa hediye bekliyor ufak anlamlı gonlunden ve cebinden gecen birsey olsun yeter ama bence hediyelesmek onemli iki taraf icinde
00 Yorumla
1 yılYani bence etmelisin erkekler sevdiği kadına para harcar
15 Yorumla
Soran1 yılInan bilmiyorum biraz hesap yapıyor bana karşı sanki bazen ama. beni gerçekten seviyor sevdiğini hissediyorum da
- 1 yıl
Bu söz varoş yiyici kadınların uydurduğu bi sözdür erkekler için hiç bir zaman böyle bişey yoktur. Bi tarafınızdan işinize gelen şeyleri uydurmayın 😂
- 1 yıl
@AfiliYlnzlık öf kes sesini ya paran yok diye girdiğin triplere bak üstelik ağzını topla varoş yiyiici anannndır. Böyle bi sey gayet de var gelip bana boş yapma ve benim maddi durumum zaten iyi senin gibi ağzım kokmuyor ki gidip böyle seyler uydurayım hadi ikile
- 1 yıl
@AfiliYlnzlık neden yalnız olduğun belli su tiple seni muhatap aldığıma şükret 100k nda olsa benim gibi kadınlar seni yanımızda süs köpeği yapmayız zaten endişelenme dkdkdkd
- 1 yıl
Aynen aynen kesin zenginsindir yürekten inandım buna varoş düşük seni ahaha. Senin varoş süprüntü olduğun yorumundan belli o yüzden boşuna sallayıp durma yok zenginim yok güzelim diye. Gizli hesap foto yok bişey yok koyacak özgüveni bile yok gelmiş güzellikten bahsediyo. Erkekler sevdiği kadına para harcar diye varoş yiyicilerin uydurduğu sözü yazıp bide zenginim de ahaha 😂😂
Tabi etmelisin adama bankadan kredi çektirip pahali hediyeler aldirip cevrene hava atmadiktan sonra bu askin nekiymetivar.
02 Yorumla- 1 yıl
Boş yapma
1 yılParasal şeylere odaklanıp kıyas yapacağına, ilgi ve özenine dikkat et ve bunu kıyasla. Daha kaliteli ve sağlıklı bir ilişki yaratırsın.
00 Yorumla😊 gecmis olsun baskalarina giden tektas sana gelmiyorsa gecmis olsun
02 Yorumla
Soran1 yılTektas değil kalite düzeyi yüksek hediyeler
1 yılNe sunuyorsun karşılığında peki altın kaplamalı mısın?
02 Yorumla
Soran1 yılEvet
- 1 yıl
puahahahahhahaha
1 yılHediyenin fiyatı degilde içerigi önemli gibi ben bana kopartılan gülü saklıyorum
10 Yorumla
1 yılBi tane ç*k*cam şimdi
40 Yorumla
1 yılasla etmemelisin sacmalik arkadaslarin kafana girmesin
00 Yorumla
1 yılBence hediyenin pahalısı ucuzu olmaz önemli olan düşünmek
00 Yorumla
1 yılPahalı hediye alıp almaması bu kadr önemli mi ki
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHer yediğini içtiğini zaten niye odesin ki ayrıca sen ona ne hediye aldın? Daha mı pahali hediye aldın?
10 Yorumla
1 yılAllah baska dert vermesin ablam
20 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 327 cevap paylaştı. Hediyenin fiyatı olmaz.
20 YorumlaSen onun doğum gününde ne aldın 😑
20 Yorumla- Devamını Gör (37)
Devamını Gör(82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Sevgilim bana pahalı hediyeler almıyor bunu sorun etmeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer