Sevgilim bana pahalı hediyeler almıyor bunu sorun etmeli miyim?

Sevgilimle mutluyum yer içer gezer tozariz ortaklaşa ödeme yapariz bu tarz şeylere asla takılmam her yediğimi içtiğimi ödesin diyen bir tip degilim hani insan hediye bekliyor illa ki 2 bin TL lik hediye almış onemli bi günde ben aslında aldığı hediyeyi zevkli buldum diyebilirim Yani kullanacağım bisey sizce bu yüzden fiyatlara takılmamak mi lazım yani sizin fikriniz nedir sevgiliye ne kadar lik hediye alinmali

Sevgilim bana pahalı hediyeler almıyor bunu sorun etmeli miyim?
Cevapla