Kesin aşık olur kazanırım ben bunu dediğiniz bir silahınız var mı kişilik özelliği genellikle. Ama görünüş de olabilir
bakışlar.. Kişilik özelliği olarak güleryüzlü anlayışlı ilgili olarak
Bir şeyler yaparak aşk elde edilmez.
yürüme özelliğimi kullanırım
Zekamı
UUU iddialı
Her zaman 😉
Size sorayım peki bir erkek bir kızın zekasından etkilenir mi
@Bilgeliduygu zeki kızlar her zaman ilgi çeker 😉
Peki bir şey daha sorabilir miyim geçen gün hoşladığım kişiyle 4 saat konuştuk karşılaştığı en zeki kız olduğumu söyledi sizce ilgi uyandırır mı onda bu özellik
@Bilgeliduygu uyandırmış bile 😊
Karşılaştığı en zeki kız olduğumu söylediği için mi :) bu yeterli mi birinden hoşlanmak için
@Bilgeliduygu etkilendiğini gösterir bu. Eğer zeki biriyle karşılaşmış ve bundan etkilenmişsek bunu dile getiririz
Çok teşekkür ederim 😊
@Bilgeliduygu rica ederim 😊
Cevap
58Cevap
Mizah, bakışlar ve samimi konuşma. Dış görünüşü saymıyorum :))
sempatikliğim ve doğaçlamalarım çok etkili oluyor. sonra zaten alışıyorlar :D
Zeki biriyim ben istediğimi aşık edebilirim biraz kafayı kullanmam yeterli.
Hic bir özelliğimi kullanmama gerek yok
Çünkü o denli kazanmak için kukla olcak gibi biri değilim
.. Kız kukla olsun yani kazanmak için çapalasın ben degil
Silahım falan yok. Bir tek samuray kılıcım var. Onu silah olarak kabul edilirse bilemem 😂 Espri bir tarafada pek bir özelliğin yok normal sıradan biriyim
Eğlenceli olmam ve ağırbaşlıligimla)) görsellik en son sıralarda 😂
Kesin aşık olur diye bir şey yok. O karşılıklı bir etkileşimdir. Olmayan istersen totonu yırt, ağzınla kuş tut yine aşık olmaz.
Ahahahahaha bak sen
İlk başlarda aşırı samimi olup sonradan biraz zaman verip beni özlemesini sağlarım fazla mesaj atmam beklerim bir süre sonra daha şehvetli olur aşk 💖
konuşurken ellerini göstererek konuşursan senin daha güvenilir olduğu düşünür ayrıca göz teması kurmak en etkilisidir
Dis guzellik pek bir ise yaramiyo. Aklimi zekamin gosteririm ona. Kendime hayran ederim
Niye uğraşayım beni kendine aşık edecek çıkarsa olur yoksa etkilemek için parmağımı oynatmam bakarım oda aşk icin değil
Beyin kasları her zaman kazandırır tabi yeterince mevcutsa👍🏻
Dümdük dururum hiç bir özelliğimi kullanmam oda gelmez böyle biter gider
Cok güldürürüm gülmekten karni agrir aşk agrisi sanip aşık olur (bu plan üstünde biraz calismaliyim)
Aşık etmeye çalışmam ne hissediyorsam o. Eğer karşı taraf hissetmiyorsa kader derim çekilirim
Gülümserim onu görünce cokta kasmam o zaten gelir merhaba falan der
Kadınlığını kullansın erkeklerde insan ihtiyaçları var acıyın bizlere
Belli ederim duygularimi sonra adim atarim adikima cevap vermesini beklerim surekli gozunun onunde olurum baktim bisey yok artik elden ne gelir hicc
Ben bişey yapmam aslında ama aramızda kalsın sadeliğimden etkileniliyor sanırım :)
Daha önce çıktığım kızlar
Duygusal bir bakışın var derlerdi
Bakışım yetiyor😄😊
dogustan ozelligim var ugrasmam. bir bakisim yetiyo😂
ben genellikle sevgiliye karsiyim ama asik olan bir cogu kismi kimseyi takmayan can yakan tarafim var yuruyusum genelde taklit edilmektwn hoslanmam bu zamana kadar sadece 1 kankam oda cok yakindan ve sirtimdan vurmayan siz knk secmesini bilmiyosunuz bide benim gibi kafa rahat olun kimseye yuz vermeyin cunku sizin kimseye ihtiyaciniz yokk😂😂😂😂
guclu olunnn bide gulduren yanim cok var eglenceye ve maceraya duskunum
diger salak insanlar gibi intikam almam Allah belasini veriyo zateb hiccc ugrasmammm
daha cokkkk ozgur ve tek olmayiii seviyorum
ufaklikk benim egoistolmama gerek yokk dogustsn butun ozellik var zateb caktinnn 😉
Belki de narsistsindir
Utangaç kişileri mi
utanglac degilim ben tek olmayi seviyom
Karşında ki
bu ne kisklanclik catla patla kudur😂
gotumu yersiniz lanc😂
nass hadi
Yani ana kuzusu
ufaklikkkvelettt yuruuu Çok yaşa kudur😂😂😂
gereksiz siz veletler ne komik oluyosunuz
sizi umursamiyiruz bile 2000lerle az otede takilin
Bn çocuk değilim
naass😂😂😂
seni biliyorumsosyaluye25 2000li velete soyledimm biz onlari insandlan bile lsaymiyoz veletler kendi gibu veletlerle takilsinlar diyorum😉
Dalga geçme
lala velett 2000lilerle takill
Bn öyle biri değilim
hadi canim hadjii
bebelere balon😂
Bn öyle biri değilim
Çok üzdün. Beni
sana demiyorum su 2000li velete diyorum
Anladım ekle bir beni lütfen o Mn
niye😂
Lütfen
Bana aşık olmasın kimse ya yazık günah sabiilere 😂😂
Hiç öyle bir uğraşa girmedim her durumda kendin olmak en iyisi
Kendimi ona bir süre yanında vakit geçirerek hatirlatirim olur zaten başka bir şey yapmama gerek yok
Birinden hoslanjnca köşe bucak kactigim icin, öyle bir durum olmuyor genelde.
Dışını beğenmediyse içini öğrenecek kadar zaman ayırmaz sana🔜
Bazen o dışını beğenmediğin kişi öyle bir laf ederki dünyanın enleri gelse önüne geçemez
Sanırım benim bu cümleyi anlamam biraz uzun sürecek🔜
Etkili kullandigim dilim ve kolay guldurebiliyor olmam.
zeka ve bilgi her zaman işe yarar ama onu göstermek için biraz muhabbet etmek gerekiyor, o yüzden ilk başta biraz komiklikler şakalar :D
Peki bir erkek bir kızın zekasından etkilenir mi ve bilgili oluşundan
Erkeğe göre değişir, ben kesinlikle etkilenirim, 1. sıramda o var
Kendime aşık etmek için çaba göstereceğimi sanmıyorum.
doğallığımı. neysem oyum abi beni seven böyle sevsin diyorum. hep de seviyolar
Oyle bir ozelligim yok neysem o sekilde davranirim severse sever sevmezse kendi bilir
Karşımdaki kişinin ruh haline bürünebiliyorum. Ortama çok çabuk uyum sağlayabiliyorum. Sanırım bunu kullanırdım
Zekamı ve çalışkanlığımı. Bunu da görmüyorsa yapacak bir şeyim olmaz
öyle bir silahım olsa emin ol bu zamana kadar çoktan kullanırdım yanlız kalmazdım
Sempatiklik ve espirili olmak tabikide bir kızın hayır diyemeyeceği şey ve kadının ruhundan anlamak gerek tenine dokunuşu bile onu cildirtmali
Böyle bir ihtimal yok be kızım neyin karantisi varki hayatta
Özellikle birşey yapmama gerek yok bunun için zaten oldugun gibi görünürsen seni zamanla sevecektir. Bu kişiliğin yansimasidir.
Kadınlar kadınlığını kullanır
Erkekler kendini olduğundan daha zengin göstermeye çalışır NET.
Düşünce tarzım kızların ilgisini çeker, birde sesimin güzel olduğun konusunda rivayetler var
Aşık etmek için bugüne kadar çaba sarf etmedim etmem de
Herhangi bisey yapmam zaten hoslandigimi anlar cok belli ederim 😂😂
Genelde duygusal ve sempatik girerim. güveni ni asla kirmam.. Onlarda aşık olurlar.. Ama ben bitirince onlar düşman olur bana
Doğal ve sempatikliğimle olabilir..😌
Tutar kolundan gözlerine bakarım
Bu çok etkileyici
Neysem oyum
O yuzden aşık olmuyorlar 😁
Günaydın iyi pazarlar aklımı romantizimi ilgi sevgi değer vermeyi
Bence hoşlandığın kişiye frikikler ver. Onu azdırmaya çalış. :)
Aşık olmaktan aşık etmekten kaçınırım..
Aşık olursa olur ben çaba içine girmem
dil ve zeka, zira diğerleri iptal :)
Kendin olurum o zaten gelir 😀😀
Kalbimi veriyorum yetmez mi?
Tipim var ama sevdigim kisi baskasini seviyor.
Hoslandigim yok olursa düşünürüm şu an uykum var.
Zekâmı ve kelimeleri kullanma becerimi.
Kendim olurum, o karar versin.😏
Bazen ağzınla kuş tut olmaz
Zaman!
#devilschild
Cüzdanımı
Çok kolay oluyor :)
gülümserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar