Yolunda giden bir ilişkiyi yokuşa sürme konusunda kadınlar mı daha başarılı, erkekler mi?



Erkekler bu konuda daha başarılı.
Kadınlarsa, işi yokuşa sürmemizi gerektirecek nedenler sunma konusunda gayet iyi.
Hiç bir şey yapmasalar dahi, mutlaka bir sebep sunarlar.
Kadınlar diyorum. Bir şeye sinirlendikleri zaman, sinirlerinin ardı ardası kesilmez ve sürekli yokuşa iterler..
Eğer karşılıklı sevgi yoksa erkekler, ama iki taraf da seviyorsa kadınlar. Tavır almayı, uzatıp abartmayı seviyoruz sanırım.
Valla ben dimdik çıkıyorum o yokuşu yanımdakini de çıkartıyorum 😑 gıcık oluyorum ne yapayım
Cevap
30Cevap
Sorulan soruların %90'ı, kadınlar mı böyle erkekler mi böyle üzerine kurulu. Cinsiyet ayrımcılığı almış başını gidiyor.
Şahsi olarak hayatıma giren her kadın işi yokuşa sürer sanırım çok değer verdiğim için... birde test etme iç güdüsü acaba ne kadar katlanır
Her güzel şeyin içine itina ile etmeyi becerebilen canlıya, kadın denir.
Erkekler basarili. Kadınlar yokuşa sürmez ki, bir anda terkeder gider.
Altını çizerek söylüyorum kesinlikle kadınlar
Düzgün bir ilişkiyi bozmakta üzerlerine tanımam
Özel çaba içeriyorsa kadınlar, öylece oluyorsa ise erkekler.
1 kisiyle konustugum icin tahminim pek dogru olmaya bilir ama sanirim erkek
Erkeklerin "nasıl olsa elimin altında" deyip kendilerini salmaları, kadınların ise aşırı "detaycılıkları" ilişkilerdeki en büyük problem
Ben erkeğe şahit oldum. Genel olarak nasıl bilmiyorum.
İçinde bittikten sonra erkekte kadında sorun yaratabilir
Her iki tarafta olabiliyor.
Kesinlikle kadinlar. Seve seve yokusa surerim hareket lazimm
Bunun cinsiyetle ilgisi yok. Karakterle ilgisi var. Sahsen ben yokusa sürebiliyorum
Cinsiyetcilige luzum yok... kim daha az seviyosa o
Kadınlar.
Sevmediğim kişilere karşı çok anlayışsızım 😐
Her ikisde bu konuda üzerine tanımıyor sanırım
Erkekler hiç abartısız.
Erkekler sever yokuşu.
Kadınlar ayran gönüllü
Kadınlar her işi zorlaştırırlar
Biz bence. Triplerimiz adetkenki hormonlar falan
Kadınlar yokuşu sever
Kadınlar bence :)
Erkekler zor yolu seviyor
Eğer bir taraf sıkılmış sa farketmez
Kadinlar tabiki thauma sorman hata
Erkekler.
KADINLARRRRRRRRRR
Kadınlar
Sanırım kadınlar.
Ksinlikle kadınlar
Kadınlar
Daha az seven
Kadınlar
tabii ki erkekler
Kadınlar
Kadınlar.
Kadınlar.😁
Kadınlar tabii ki..
Kadınlar
Erkekler
Kadınlar
Her iki tarafta
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
Tartışmasız kadınlar
İkisi de
Ikiside
Erkekler
Kadınlar tabii ki
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar