Esinizin ailesi ile oturur musunuz? Yaşar mısınız? Yaşayabilir misiniz?

Soruma hoşgeldiniz güzel insanlar güzel olanlar...

Benim annem ve kardeşlerim var, evlenmek yuva kurmak için elimden geleni yapıyorum. Annem bizleri büyüttü bu yaşa getirdi. Namusuna halel getirmedi. Babasiz büyüdüm ben hiç görmedim babami, büyüyemedim de gerçi çocuksu kaldım. Annemi bırakmak istemiyorum. Annem beş çocukla kalakaldı. Rabb'im yar ve yardımcımız oldu vesilelerle yardımlar gönderdi. Annem hiç çalışmadı da. Yurtdısından bile destek geldi bize. Her yerden insanlar geldi annemden dua almak için. Ben annemi de yanıma almak istiyorum siz böyle biriyle evlenir misiniz? Eşinizin ailesi annesi ile yaşar mısınız? Sevdigime laf ettirmem hickimseye ailem de olsa taraf tutmam. Kim hakliysa o zaten annem de olsa haksız yere birşey yaparsa direk başka ev tutar evi ayırırım. Düşüncelerinizi bekliyorum yorum olursa da iyi olur.

Diğer sorularıma da gelin, sağlıcakla kalın

Huzurlu ve mutlu günler dilerim herkese...
Esinizin ailesi ile oturur musunuz? Yaşar mısınız? Yaşayabilir misiniz??
Güncellemeler
+1 yıl
Bütün görüşler yorumlanır saatlere göre yorum atıyorum herkese sıra ile ben eşimin ailesi ile yaşarım bir ömür bakarım hasta veya değil imkan var veya yok farketmez ben yaparım hayırlısı, herkes herkes değildir herkes herkese benzese de ben hickimse değilim sizde... Gecikmeler için kusura bakmayın lütfen.. Ayrıca sorumu beğenenler olurdu kimse beğenmiyor EyvAllah 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Siparişler başladı mümkün oldukça yazacağım Hoşçakalin
Esinizin ailesi ile oturur musunuz? Yaşar mısınız? Yaşayabilir misiniz?
Cevapla