Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı. Öncelikle seni ve şahsında anneni tebrik ediyorum. İnsanlar bir şekilde babasız kalıyor, imkanları elvermiyor. Ama bir şekilde hayata tutunmaya çalışıyor. Sorularından gördüğüm ve yanıtların gerçekten takdir edilecek bir şekilde. Hayatında başarılar diliyor ve güzel şeyleri dilemenin her zaman geri dönüşünün güzel olacağına inanıyorum. Soruna gelirsek, anneler kutsaldır. Hayatta ailemde tek güvendiğim insan. Ne olursa olsun her zaman onun güzel yüreği, kokusunu almak çok güzel. Annem benim çok fedakar, kalendar bir o kadar mukaddes kadın. Emeklerini ve hakkını ödeyemem. Ben geç evlendim ve babamın vefatına kadar olan yorucu ve yıpratıcı süreçte ve bu zamana kadar hep aynı şekilde ilgisini gördüm. Evlendikten sonra da annemi yanıma almayı istedim, teklif ettim. Ama annem kabul etmedi ; evlerimiz arası 700 metre bizim. Her sabah erken 7:00 gibi kalkıyorum işe gitmeden evvel eşimle bir çıkıyoruz evden ona uğruyorum kahvaltı ediyoruz ilacını veriyorum. Gün içerisinde de konuşmalarımız oluyor. Akşam, iş dönüşü aynı şekilde uğruyorum. Beraber yemek saatine kadar yürüyüş ve alışveriş işi var ise hallediyoruz. Yok ise birer çay içiyoruz oturuyoruz. Eve bırakıyorum onu ben de kendi evime geçiyorum. Bunu niye anlattın derken? Bana çok alışık ve hiçbir şekilde onu yalnız bırakmamaya gayret ediyorum. Annem kendisi bizleri rahatsız etmesin diye oturmak istemiyor. Eşim" bizde kalsın annen "diyor ama kendisi kendi evine alışık olması, yaşça ileri olan insanların evlerine alışık olması; yani ev düzeni değiştiğinde depresyon geçirebiliyorlarmış. Demem o ki annen ile yakın olacağın eve çıkabilirsin evlendikten sonra. Kopmazsın bir şekilde ondan; kopmamalısın. Annen sana en büyük miras. Sağlıklı olduğu için şükret. Babamı kaybadeli 7 yıl oldu; dün gibi onu toprağa verdiğim anlar. Özlemi ara ara geliyor ve çok üzücü oluyor etkisi. İnşallah senin gibi iyi biri gönlüne göre helal süt emmiş birisi çıkar çok mutlu olursunuz. Her ne olursa olsun anneni ihmal etme sarıl ona her zaman.
211 Yorumla- +1 yıl
Abim hoşgeldin Allah razı olsun bende aynı şekilde seni abicim, maalesef keşke ben ölsem ölseydim de kardeslerim babasız kalmasaydi Hayırlısı, abi, tutunuyorum abi gece gündüz çalışıyorum herkes için de elimden geleni yapıyorum bütün insanlık ve insan olanlar için, senin güzelliğin abim hepsi, Allah razı olsun abim bende başarılar dilerim, bende inanıyorum abi, aynen öyle abi anneler kutsaldır eğer ki anne ise anne olabilmiş ise bazı anneler var analık nedir bilmiyor insanlıktan nasibini almamış, benim annem de öyle abi beş çocukla isteyenler oldu evlenmedi yine de bırakmadı bizi üvey baba ellerine kim bilir ne olurdu bize, bende
- +1 yıl
odeyemem abim, babanın hakkı ödenir anne hakkı ödenmez diye geçer öyle biliyorum, Rabb'im yar ve yardımcımiz olsun abi bende ev kredimi bekliyorum evlenmek yuva kurmak istiyorum, ne güzel abi yakınsiniz birbirinize Rabb'im sohbetinizi muhabbetinizi arttirsin sağlık sıhhat versin, ne güzel abi hayırlı evlat bu olsa böyle olsa gerek güzel insansin vesselam, inşAllah bende hep
- +1 yıl
yanında olacağım abi ailem için yaşadım ben hep kendimi frenledim onlar için yoksa çok can alırdım ben, ama ailem iste, bırakamam onları onlar tek tutunduğum dalim yaşama sebebim benim, EyvAllah abim sağolain hayırlısı bende ev kredimi bitirim seneye evi satıp pay Edip kendi evime çıkmayı düşünüyorum, cok şükür abim turp gibi annem ailem, bende, Allah rahmet eylesin abi mekanı cennet olsun inşAllah, ben babamı hiç görmedim sadece resim 18 imde gördüm onu da, Allah razı olsun abim senin iyiliğin güzelliğin inşAllah tek istediğim namuslu sadık ve gözü yüksekte olmayan bir eş, EyvAllah abim ihmal etmem Rabb'im yar ve yardımcımiz olsun güzel düşüncelerin için çok çok çok teşekkür ederim zahmet ettin uzun uzun yazdın Allah razı olsun içimi rahatlatttin abim... Görüşün için ayrıca teşekkür ederim 😊Her zmaan beklerim abi görüşmek üzere Hoşçakal 😊
- +1 yıl
EyvAllah abim, sen de kendine çok dikkat et Hayırlısı abi çok birşey beklemiyorum namuslu olsun sadık olsun gözü yüksekte olmasın gerisinin bir önemi yok benim için
- +1 yıl
EyvAllah abim😊
- +1 yıl
Çok incesin abim düşünceli her zaman beklerim bu kadar güzel yazma da başlarına da eig verelim😅Rica ederim abim huzurlu ve mutlu günler dilerim 😊Sağlıcakla kal
- +1 yıl
Eyvallah abim Rica ederim Saygılar ve sevgilerimle abim
En İyi Cevaplar
+1 yılBende babamı tanımadım bebek iken kaybetmişiz, bir de ben tek çocuğum. Bir ben bir annem geçti yıllar. Evlendim, şimdi altlı ve üstlü oturuyoruz annemle. Bir ara evin yapım sürecinde birarada kalmak zorunda idik o sıra ortada çok kaldım. Anneminde haklı olduğu konular vardı, eşiminde vardı. Allah sabır versin bu durumda olanlara, gerçekten çok zor bir iş
11 Yorumla- +1 yıl
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun bütün vefat etmişlerimizin Hayırlısı, Rabb'im yar ve yardımcınız olsun huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsin üzerinize yuvaniza sağlık sıhhat versin size, herkes herkes değildir herkes herkese benzese de ben benim benim ailem de ben de başka yaşadım hayatı herkes gibi değildir hickimse gibi değildir Amin inşAllah ben bekliyorum hayırlı sevgili flört de istemiyorum olursa tanışma ve evlilik zor değil zorlaştırıyorlar huzur ve mutluluk çok kolay aslında çok da basit ama göremiyorlar Hayırlısı... Görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.. Hoşçakal
ayrı yaşamaya imkan varsa ayrı yaşamak isterim. İmkan yok ise de mecbur kalırsak yaşarım. Şimdi aynı evde hem kaynana hem görücemce o evde hem evlilik zor olur her yönden. Birde bekar erkek kardeş olursa hiç olmasını istemem yani. Birlikte yaşarsak hep diken üstünde olurum kendi evim gibi hissedemem ben hissedemezsem mutlu olmazsam bu eşimi de etkiler. Gelin kaynana arasında hep bir şeyler olur erkeği paylaşamama olur kaynana oğlunu paylaşamaz gelinde eşini. Bir aynı evde oturulmaya başlanırsa kolay kolay çıkılamaz bence çıkılmak istense annesinin zoruna gider üzülür falan bence kimsenin üzülmesine gerek yok baştan ayrı olsun
13 Yorumla- +1 yıl
Evet ayrı yaşamaya imkan var inşAllah seneye ev kredim bitince Hayırlısı, ben mecbur göremem mecbur olsa da olmasa da eşimin ailesi ile yaşarım bir ömür bakarım eşime de ailesine de zaten sevdiğim ailemden sayılır ailesi de ailem gibi olur farksız ailemden, bizde görümce yok ki hepsi evli evet zor olur zmaan değişti insanlar değişti Hayırlısı bekar erkek kardeş de olmayacak ben kendi evime çıkacağım erkek kardeşim de kendi yuvasını kuracak, bende istmeem yani aynı şekilde bende istmem sadece anne kasteddim soruda kastedmek istedim ben, biz kimse değiliz kimse de biz gelin kaynana yok annesi ve kızı gibi haklısın anne oğlunun kıskanır mesela oğlum benim yemeklerimi sever misal Ben herkes değilim aynı evde oturup da kolay kolay çıkılamaz diye bir şey yok tamam mı Ben Benim kimse değilim Ben özüm de sözüm de birdir benim olması gereken olur Hayırlısı Rabb'im gönlüne göre versin inşallah görüşün için teşekkür ederim geciktim kusura bakma sesli mesaj Hoşçakal
- +1 yıl
Evet farklıdır sen de haklısın ikisinin de dediğini yaparım düşünsene cennettesin cennetteyiz cennette her istediğimiz olur bizim ne istersek olur oluverir mesela maç yapıyoruz sen veya ben kaleceyiz ve birimiz de topa vuran oyuncu sen de bende aynı şeyi istiyoruz kaleci topu tutmak gol olmasını engellemek topa vuran da gol olsun istiyor sence ne olur gol olur mu kaleci topu tutar mı iyi oku 😊 Benim için önemli herzaman
Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı. Aynı ev içerisinde yaşamam ama aynı şehirde yaşayabilirim. Ev içinde ev olmaz. Hem ben rahat edemem, hemde kayınvalidem. Tabii kayınvalidem/annem çok yaşlı olsa, başka kardeşim yoksa, uyumluysa da ve ben evliliğimi sağlamlaştırdıysam olumlu bakarım.
15 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir, ben yaşarim rahat olmak sadece eşimle olmak isterim o başka Hayırlısı ev içinde ev olmaz haklısın rahat edemezsin odan haricinde, EyvAllah.. Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah... Görüşün için teşekkür ederim... Huzurlu ve mutlu günler dilerim... Hoşcakal
- +1 yıl
Ben gitmiyorum ki sen gidiyor musun 🤔Hoşuma gitti valla güle güle Soner demen 😊😇
- +1 yıl
Hımm tamam tamam birdhaakinde daha farklı karşılarim 😊 EyvAllah hiç eig secmedim sanırım sürekli geliyorsun bunu sana vercem eigi😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Annemin bir lafi vardir "ev , ev ustune olmaz" diye 😊
Tabiiki herkesin ailesi var ve bu ayri evde yasaniliyor diye onlari ihmal etmek, hice saymak anlamina gelmiyor.. Hani derler ya golge gibi uzerlerinde tum sevgimiz , tum yardimimiz diye..😊
Bu konular hassas konulardir ve tercih meselesidir 😊
Fakat buyuk konusmamak gerek benim kabul edemeyecegim bir durum 😊13 Yorumla- +1 yıl
Daha yeni geldim sıra ile geciktim kusura bakma lütfen 😊Bende çok duydum o sözü doğru söylemiş annen ama hayırlısı be eskiler böyle değildi ya da ben böyle değilim bilmiyorum, aynen öyle herkesin ailesi var ama ben bir aile olmak istedim senin benim değil bizim ailemiz olsun isterim Hayırlısı, ne güzel demiş kim demişse gölge gibi üzerinde tüm sevimiz yardımımiz evet hassas konular haklisin, bence büyük konuşmamak gerek hayırlısı zaten ayrı eve çıkmayı düşünüyorum fikir alıyorum sadece insanlardan sormak istedim, sonrasını göremiyorum (+) senin tercihin ne? Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi görüşün için teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
- +1 yıl
Estagfurullah tabii uygun oldugunda yorumlara cevap verebiliyorsun 😀
Golge gibi olmak benim lafimdir biraz annemin laflariyla harmanlamis olsada 😅
Fikir, fikirden ustundur iyi yapmissin biyle bir soru paylasmakla 😀
Benimde dusuncem soyledigim gibi ana bayagi ters bir durum tercih etmem oyle bir seyi ama tabiki buyuk konusmayalim yinede 😁
Seninde Allah gonlune gore versin rica ederim mutlu gunler 😀 - +1 yıl
EyvAllah, sağ olasın, hihi, ne güzel söylemissin olsun olsun, fikir fikirden üstündür tabiki teşekkür ederim umarım başka sorularıma da öyle dersin, ama tam olarak göremedim düşünceni (+) vardı sonda çıkmıyordu, hayırlısı EyvAllah canın sağ olsun, Amin inşAllah sağ olasın tekrardan 😊
Tabiki eger bana kayin baba kayinane degilde ane ve baba olup beni kendi kizlarindan ayirt etmezlerse yasarim sorun etmem he belki kayinbaba ile zor olur ama kaynanam ile yasarim anem gibi sevip saygi gösteririm babama da tabiki öyle ama onunla ayni yerde yasayip rahat edermiyim bilmiyorum hani kadin kadin olurda erkek kadin cekinme olur rahat olmaz insan sonucda onlarda benim ailem sevdigim insani dünyaya getirmisler onlara saygi sevgi göstermivemde napcam bas üstünde tutarim
17 Yorumla- +1 yıl
Hoşgeldin güzel insan 😊Benim annem kayna na değil anne olur kızına Hayırlısı sen bilirsin zaten beni beni de ailemi de bende yaşarım evet baba ile zor olabilir belki ben hiç görmedim Bilmiyorum ama ben eşimin annesi de babası da olsa yaşarim ve bakarım onlara, bir ömür gık da demem laf da etmem laf da ettirmem sen bilirsin beni, benim annem de zaten kızı gibi görür ayırt etmez ezmez laf söz etmez zaten ben izin vermem sevdiğime laf etsin kimse hickimse, EyvAllah güzel insan güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Rabb'im gönlümüze göre versin inşAllah herşeyi hayırlısı... Görüşün için ayrıca teşekkür ederim.. Geciktim kusura bakma lütfen 😊Hoşçakal 😊
- +1 yıl
Hoşgördüm😊 EyvAllah benim de senden Balkız şüphem yok olamaz da, rica ederim 😊Amin inşAllah EyvAllah sonunu göremedim (+) var
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim ne demek Balkız ama yine aynısı oldu ya estağfurullah Tan sonrasını gönder
- +1 yıl
EyvAllah 😊😊Sende hoşcakal Balkız 😊
Bir gün bende anne olacsğım düşüncesiyle yaklaşınca ve yaşadığınız şeylere yakın şeyler yaşayınca ve karşıma böyle biri çıksa tabii ki kabul ederim. Bunlar problem değil zaten. Rabbim karşınıza hayırlı bir eş nasip çıkarsın.
12 Yorumla- +1 yıl
Soruma hoşgeldin. Amin inşAllah. Bir gün bende baba olacağım. Rabbim yar ve yardımcın olsun hayatının her alanında anında. Ûzüldüm senin adına, Hayırlısı Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Amin inşAllah cümlemizin karşısına hayırlı eş çıkarsın Rabb'im. Görüşün için teşekkür ederim 😇
Eğer ailesinden birinin bir rahatsızlığı varsa, kendi kendine bakamayacak durumdaysa başımla beraber...
Gelsin kendi ellerimle bile bakarım. Ama zevki olarak asla kabul etmem.17 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah güzel insan ne güzel söyledin rahatsızlığı olmasa da başımın üstünde yeri var sevdiğimin sevdiğimin ailesinin zaten benim ailem olur onlarda hayırlısı... Anlamadım son yazdığını ama EyvAllah.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi diğer sorularıma da beklerrim... Hoşçakalın
- +1 yıl
EyvAllah peki benim durumum için ne diyorsunuz yani anneme bakacak kardesim var abim evlendi gitti ablam kız kardeşim iki kardeşiz bekar olan benden sonra kardeşime normalde Hayırlısı herkes herkes değildir herkes herkese benzese de ben yine de bakarım eşimin ailesine
- +1 yıl
EyvAllah evet var hayirlisi Allah razı olsun sağolasin 😊 Hoşçakal diğer sorularıma da beklerim
- +1 yıl
EyvAllah ben teşekkür ederim sen de hoşçakal 😊🤗
Aşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı. Altlı üstlü oturmayı tercih ederim böyle bir durumda...
41 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı bence de imkan varsa Hayırlısı.. Görüşün için teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılben yapamazdim.
Simdi yaparim diyenler felan vardir. Ama kim hakliysa onu söylemen yetmeyecektir ilerde, esinin tarafini tutmani isteyecektir. Yani zor olur senin icinde.32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYani kapilariniz yan yna olsun evleriniz ayri oldun bence.
- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir insanlar değişti Hayırlısı... Yaparım diyenler var lafta sözde ama özde olanlar da vardır vardır öyle güzel insanlar Hayırlısı.. Evet biliyorum zordur bekliyorum Hayırlısı elimden geleni yapıyorum ben kimseyi tutmam öz kardesim i bile yabancı biri ile kavga ettiğinde tartıştığında tutmam Allah için adil adaletli olurum kim olursa olsun, hepimiz kardeşiz müslüman müslümanın kardeşidir (hadisi şerif) hayırlısı inşAllah şu an ev kredim var seneye bitecek evi satıp pay edicem kardeşim annemle bende kendi evime cikicam sormak istedim yine de 😊 Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim... Hoşçakalin
Gizli Üye(30-35)+1 yılBüyük konusmayayim elbette annen çok zorlanmıştır bir şey diyemem ama herkesin annesi babası kendine özel gelecektir.
Sen taraf tutmasan bile o işler aynı evde yaşayınca değişebilir en iyisi baştan ayrı ev tutmak112 Yorumla- +1 yıl
Büyük lokma ye büyük laf etme demişler hayırlısı. Cok zorlandı annem biz. Hayir bende öyle birşey yok kendi kendime sevdiğim kız bile ailemden sayılır sayarım hiç baba da demedim baba demek isterim. Ben ayırt etmem onlar ayırt etmezse. Hayir değişmez herkes herkes değildir herkes herkese benzese de ben hickimse değilim hickimse de ben değil ve olamaz da. Hayırlısı zaten kafamda ayrı ev var ev kredim var bitsin saticam pay edicem kardeşime kendi evime cikicam merak ettik sordum. Rabbim yar ve yardımcın olsun. Görüşün için teşekkür ederim. Diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim 😊 hoşçakal
Cevap sahibi+1 yılKardeşim ben senin gibi çok gördüm örnek ve bazıları boşanma ile bitti bana senin gibi konuşan çok oldu. amacim seni üzmek falan değil ama bu işler uzaktan bakmakla olmuyor sen daha evli değilsin.
Bu sebeple baştan ayrı ev tutun diyorum tabi esinle konuşursun belki kendisi kabul eder o zaman ayrı- +1 yıl
ben herkes değilim benim gibisini göremezsin ben benim sadece yan sanayim çakmam yok benim olamaz da ben de kendimi sevmiyorum herkes gibi olmak isterdim ama ellerimde değil maalesef hayırlısı. Ben sevgili de olmam flörtte etmem evlilik için tanışırim olursa evleniriz. Kimse benim gibi konuşamaz sozlerimiz hareteklerimiz yaptıklarımız aynı da olsa ben niye yaptım onlar niye yaptı bu bizim farkımızi gösterir ki ben farkımi her zaman gösteririm, EyvAllah amacım senle tartışmak değil sadece hakkımi savunmak. Bekarim Hayırlısı. Evlenmek istiyorum bilmiyorum insanlar değişik başta öyle böyle sonra değişiyor inanirsam neden olmasın zaten ayrı ev alacağım ben. bak bunlar da çocuklarım benim bak bakalım ben gibi var mı
https://photos.app.goo.gl/fkWzWurWeHgMxGq93 - +1 yıl
ben bütün insanlara sahip çıkarim korurum kollarım özellikle de gençleri herkesin evine tamire giderim musluk sifon PC elektrik bisiklet motorsiklet gardolap montajı vs vs birçok tamir hiç tanımadığım insanalara elimden geleni yaparım hiç tanımadığım insanlara milyarlar borç verdim 5 yaşındaki çocuklar selam verir koşar kucağıma benim bütün zamanımı onlara ayiririm evime doldururum hepsini yediririm iciriririm ben insan gibi de sevmem köpek gibi severim köpek utanır sevgimi gorse benim cicim ayları da geçmez heves zevk için değildir günlük aylık yıllık değildir benim sevgim aşkıim mutlu sonda istmeem mutlu sonsuzluk isterim mezardan sonra bile ahirette bile eşim olsun isterim Rabbim bizi birbirimizden almasın birlikte alsın isterim kızlarla tokalaşmam bile ama korurum yine de herkesi. Yemek seçmem her yemeği yerim bulaşık yıkarim temizlik yaparım cam silerim yemek ve tatlı yaparım ne olursa olsun
- +1 yıl
eşime sevdiğime sinirlenmem kızmam ihanet dahi etse el kaldırmam kaldıramam madem ki sana yetmiyorum mutlu edemiyorum o zaman mutlu olduğuna git der mutluluklar dilerim ben anladın mı daha da bir sürü şey sayarım ve beni tanıyan herkes bilir Rabbim bilir evinden işine işinden evine ait ve sadık nereye gidersem eşimle isterim gezi misafirlik ne olursa pazara alışverişe birlikte isterim ben böyle isterim ben benim sadece hickimse bana benzeyemez ben olamaz ama ben de ben olmakdan bıktım herkes gibi olmak istiyorum o başka canım çok yanıyor mk böyle
Cevap sahibi+1 yılPekâlâ ama her şeyden o kadar emin olma yinede hayat senin mutluluklar dilerim
Cevap sahibi+1 yılAmacım şahsına kotu bir şey söylemem değil sadece evlilik farklı ilerliyor işler karisabiliyor demekti yanlış anlaşıldıysam özür dilerim
- +1 yıl
şahsi değil lütfen yanlış anlama etrafımda çok taklit edenlerim olmuştur arkadaşlarım abi dediklerim kardeşlerim kim olursa ben gibi olamaya çalışan çok olmuştur ama olamaz hickimse ben gibi olamaz benim yaşadıklarımı yaşamadan ben gibi olamaz ki hickimse benim yaşadıklarımı yaşamayacak benim gibi aynı şekilde o yüzden olamaz şahsi değil kim olsa aynı tepkiyi verirdim
- +1 yıl
sevmiyorum böyle şeyleri, ben kendimden eminim hayırlısı ben benim sadece siz diğer insanlar yüzünden bana bunu diyorsunuz ben çok kaşar kız tanıdım ama kimseye kaşar gözü ile bakmadim, amin inşAllah cümlemizin olsun mutluluklar huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsin üzerinize Rabb'im. Evlilik farklı ilerlemesi karakter meselesi hayırlısı sen evli misin? Ben özür dilerim sert çıkmış olabilirim ama bıktım herkes sahip çıkamaya çalışıyor benim benliğime ben de senin gibiyim diyor bende de gibi diyor bende sen gibi sevdim diyor aynısını yaptım diyor anılarımı anlatırım aynı bizde diyor anlatmıyorum daha bunlar benim ben yaşadım siz değil biliyorum görüyorum ulan kimse kimse için kılını kipirtdatmiyor ben tanımadığım kişiler için bile borca harca girdim kavgalara girdim Allah rızası için
- +1 yıl
sen sensin bende den aynı şeyi yapsak da aynı şeyleri söylesekde aynı olmaz olamaz amaçlar niyetler farklidir kısaca😊😓lütfen kusura bakma😊
Cevap sahibi+1 yılPekâlâ sorun yoksa tamamdır
- +1 yıl
EyvAllah küçüğüm...
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAnnene yakınlarda başka bir ev tutman daha mantıklı olur. Sık sık görüşürsünüz de ama aynı evin içinde zor olur.
11 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı inşAllah haklısın daha mantıklı aynı evin için de zor olmaz insanlar zorlaştırıyor zor görüyor zor filan değil ben de sadece eşimle birlikte olmak isterim rahat rahat evin için de gezmek isterim kendi evimde eşofmanla bile gezmem ben, gezemem pantalon ile dururum.. Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim.. Hoşçakalin
+1 yılYasayamam ya. İnsan evinde rahat rahat oturmak ister.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir hayırlısı bende rahat rahat oturmak isterim normalde rahat rahat gezmek ama imkanlar işte düşmez kalkmaz bir Allah.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim 😊 hoşçakalın
+1 yılev ustune ev kurulmaz mecbur degilse yasamak istemem
11 Yorumla- +1 yıl
Ev üstüne ev kurmak değil bu eskiden böyle değildi eskide değiliz deme ben eskilerden biriyim günümüze gelemedim hala gelmekde istemiyorum hayırlısı... Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi görüşün için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim... Hoşçakalın Bende normalde yaşamak istemem eşimle yalnız olmak isterim rahat rahat gezmek isterim evin için de ama dediğim gibi hayırlısı
+1 yılEvlendikten sonra eşimin ailesiylede kendi ailemlede oturmam.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir.. Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim... Hoşçakalin
+1 yılBaşka imkan yoksa belki ama sonradan eve çıkmak şartıyla
17 Yorumla- +1 yıl
Başka imkan var, imkan var da annem ne bileyim hani en sevdiği oğlu benim en çok benim üstüme düşer ama ana kuzusu değilim ben beş kardeşiz zaten olmadi sıra ile gelir gider olmadı diğer kardesim de kalır mesela ben senin öyle birşey olsa annede de babana da sana da bakarım bir omur boyu gık da etmem laf söz de ettirmem kimseye, anneni annem babanı babam gibi görürüm özden farksız evlat olurum ben damar değil... Görüşün için teşekkür ederim Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.. Umarım ayrı evin olur eşinle.. Huzurlu ve mutlu olursun.. Diğer sorularıma da beklerim.. Hoşçakalin
- +1 yıl
Hayırlısı her ikimiz için de.. teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için.. imkan varsa ayrı yaşayın derim aileniz yine yanınızda olur ama ayrı eve çıkmasanız eşiniz bu durumdan memnun olmayabilir. Ne kadar iyi anlaşırlarsa anlaşsınlar bir evde bir kraliçe olur iyi günler dilerim..
- +1 yıl
Amin inşAllah cümlemiz için😊Rica ederim güzel gören sensin senin güzelliğin. Hayirlisi işte ev kredim var seneye bitecek evi satıp pay edicem imkanım olacak inşAllah kafam da ayrı ev var zaten sormak istedim sadece ben eşim için herşeyi her fedakarligi yaparım önce eşimin mutluluğu onun gülmesi huzuru sonra ben önce sevdigim derim herşeyden önce, haha çok güzel dedin tek bir kraliçe olur o a gönlümde evimde akımda fikrim de hayatımda herşeyimde herşeyim olur 😊Diğer sorularıma da gelirseniz sevinirim
- +1 yıl
Güzel düşünüyorsun mutluluk sizinle olsun..
- +1 yıl
EyvAllah bu da senin güzelliğin benim değil amin inşAllah cümlemizin olsun huzur ve mutluluk 😊
- +1 yıl
Amin abi :)
- +1 yıl
Amin inşAllah
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşın annenın gozunde değerlı, annende eşının yanında kıymetlı olsun ıstıyorsan, aynı evde oturma
11 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı inşAllah.. Rabbim gönlünüze göre versin... Görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim 😊 hoşçakalın
+1 yılKarşımdakilere göre değişir bu.
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah güzel insan güzel yorumun için teşekkür ederim.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi... Görüşün için ayrıca teşekkür ederim diğer sorularıma da beklerim... Hoşcakal
otururum ailesinde ne varmış ki bana ne zararı var ailesinin başımın üstünde yeri var
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bunu çok kızdan duydum ama sadece laftaydi kısa bir süre içindi sonra yüzünü gösterdiler çıkardılar maskelerini. Benim için de öyle başımın üstünde yeri var. Görüşün için teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
EyvAllah
+1 yılBen yaşarım eşimin annesi benim annem sayılır zaten. Yadırgamam yani.
11 Yorumla- +1 yıl
Valla helal ya maşAllah ne güzel dediniz Hayırlısı Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi... Bende aynı şekilde düşünüyorum eşimin ailesi benim ailemdir... Görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim musmutlu akşamlar dilerim... Hoşcakalin😊
+1 yılBen kalabalik aileleri severim hepimiz bir olalim ayni evde yasayalim cok isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Bende severim geniş aile güzeldir daha sıcak samimi olur. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi. Görüsün için teşekkür ederim 😊
+1 yılHayir icguveysi olmam...
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir herkes herkese benzese de iç güvesi değil bu ben eşimin ailesini yanıma alacağım 😅 Görüşün için teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
EyvAllah
Esimin ailesinin nasıl olduklarina bağlı
11 Yorumla- +1 yıl
Ben zaten soru detayında anlattım nasıl olduğunu
Yaşayamam her an rahat olmak isterim ✩
11 Yorumla- +1 yıl
Herkes herkes değildir herkes herkese benzese de olabilir tabiki hayırlısı... Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim.. Hoşçakalin
Tekse zaten uygun olan beraber yaşanması.
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah ne güzel söyledin sağ olasın ve sağolasın senin gibi insanları görebilmek ne kadar güzel maşAllah sana.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi görüşün için teşekkür ederim diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim.. Hoşçakal
evt otururum eğer gerekse
13 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah.. Bende.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşün için teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
EyvAllah
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBen oturmazdım bayan olsaydım hacı
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah... Görüşünüz için teşekkür ederim
eşim isterse yaşarız anne baba bizim herşeyimiz
14 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim Rabb'im yar ve yardımcımiz olsun hayatın her anında alanında gönlümüze göre versin inşAllah ailemiz herşeyimiz sevdiğim de ailem sayılır onun ailesi de kendi kendime sevsem de... Görüşün için ayrıca teşekkür ederim 😊 Hoşçakal
- +1 yıl
EyvAllah abisi
- Aşk İlişkileri konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılAynı kıtada bile yaşamam
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilir hayırlısi.. Görüşünüz için teşekkür ederim Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi.. Diğer sorularıma da beklerim.. Hoşçakalin
- +1 yıl
Ok bro sağol
- +1 yıl
EyvAllah 😊
Eğer gerekirse evt
11 Yorumla- +1 yıl
EyvAllah.. Rabbim gönlüne göre versin inşAllah... Görüşün için teşekkür ederim.. Mutlu günler dilerim.. Hoşcakal
+1 yılYaşamak istemem.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir herkes herkese benzese de.. Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi... Görüşün için teşekkür ederim diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim.. Hoşcakalin
Asla yasamam
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir herkes herkese benzese de.. Rabb'im gönlüne göre versin inşAllah herşeyi... Görüşün için teşekkür ederim diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim.. Hoşcakalin
+1 yılHayır
15 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir.. Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim... Hoşçakalin
- +1 yıl
Amin seninde gönlüne göre versin rica ederim nedemek 👋
- +1 yıl
Amin inşAllah cümlemizin gönlüne göre versin Rabb'im 😊 EyvAllah 😊Çok şey demek belki de hiçbirsey demek ama benim için önemli 😊Diğer sorularıma da beklerim gelirseniz sevinirim
- +1 yıl
Herkesin düşüncesi farklı herkes aynı düşünecek diye birşey yok tabi🙂 bakarım birazdan
- +1 yıl
Hihi herkes farklı işte farklı düşünüyor Oluyyy beklerim 😊🤗
+1 yılOlmaz ya nasl olsun yan odada adamın kıznı mı sey edicem
17 Yorumla- +1 yıl
Bilader ne oldu zoruna mı gitti yazdıklarımı sildin edepsiz pislik ananı şey mi ediyor baban evlilik bu mu lan yavvsakk bacını kardeşini şey mi ediyorlar birdhaa gelme soruma pislik
- +1 yıl
Bak kardesim nim agzmi bozdur ma gercekleri görmezden gelemezsin
- +1 yıl
Ağzını bozabilirsin kardeşin değilim müslüman müslümanın kardeşidir hadisi şerif ama kallesler değil gerçekleri görmezden gelmiyorum da senin gibi pis pis konuşmuyorum evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti çocuk yapmak da çoğalmak da müslümanların görevi ben buna şey yapmak demiyorum şey edicem demiyorum cinsellik de Allah'ın emri helalin ile sevaptır ama bu şey yapmak değildir üslubunu düzelt insanoğlu
- +1 yıl
Burda baska türlü yazlmyor adem oğlu nasl müslümanlk bir bintane küfür ettin nerde kaldı müslümanlk oyna ben sana agzmi açmadm sizin gbi sahte hocalar yüzunden bu memleket bu halde zaten gereksizsin mmmnk
- +1 yıl
Ben yazarım ben benim sen de sensin insanoglu insan ol, böyle Müslümanlık kısasa kısas dört dörtlük değilim dört birlik olmak için çabalıyorum hayırlısı, evet küfürü hakettin çünkü kişi nasıl gelirse öyle ağırlanır bizde bende, ağzını açmadım diyorsun da yazdıkların zoruma gitti benim sen kendi aileni katarak görüş at ben öyle yapıyorum, ben hoca değilim ama hocalık da yaptım, gereksiz ve ya gerekli mesele bu değil insan oğlu senin edepsizligin mesele art niyetin senin pisliğin pis ağzın konuşma tarzin, bende senin mqqqq
- +1 yıl
Sana duymak istediklerini söylerdim ama cok keyifliyim yapmıcam bugunlük tadnı çıkar attım seni hafızaya öptüm canım
- +1 yıl
Duymak istediklerimj şöyle duymak istemediğin birçok şey söylerim sana zoruna gidecek diycem de zoruna gidecek adam değilsin sen adam ol önce keyfine başlatma keyifsiz ben her günün tadını çıkarırim çok şükür senin gibileri de bozarım her türlü, at at ne zaman istersen beklerim ben hep benim böyleyim, öptürmem hoşcakal huzurlu ve mutlu günler dilerim yine
Hayır tek yaşarım.
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir haklısınız... Görüşünüz için teşekkür ederim
+1 yılbilmem ki
14 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı... Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi... Görüşün için teşekkür ederim
- +1 yıl
ok rica
- +1 yıl
Sana da ok Eyv
- +1 yıl
okkk
+1 yılZor.
13 Yorumla- +1 yıl
Bence zor değil de zorlaştırıyorlar Hayırlısı... Rabbim gönlüne göre versin inşAllah herşeyi görüşün için teşekkür ederim... Hoşçakal
- +1 yıl
Sağol kardeşim
- +1 yıl
EyvAllah sen de sağ ol ve sağol kardeşim
+1 yılEşimin ailesi benim ailem olur seve seve yaşarım
00 Yorumla
+1 yıl3 yıldır yaşıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsin üzerinize.. Peki kardesim nasılsın mutlu musun?
- +1 yıl
Yani eğer karışanın olmazsa güzel ben 15 kişiyle yaşıyorum zor geliyor ama biri ile yaşanır kuzu problem olmaz
- +1 yıl
Allah razı olsun bu arada sana da hayırlısını nasıl etsin😊
- +1 yıl
Benim eşime sevdiğime karışamaz kimse maşAllah sana be kardesim, amin inşAllah cümlemizden razı olsun Rabbim amin amin çok amin 😊
- +1 yıl
😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvet neden olmasın
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel Rabbim gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi görüşünüz için teşekkür ederim diğer sorularıma da beklerim musmutlu günler dilerim hoşcakalin
- +1 yıl
Eyvallah kardeşim sağol
- +1 yıl
EyvAllah abim sen de sağol ve sağ ol 😊
hayır
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir herkes herkes değildir.. Rabb'im gönlünüze göre versin inşAllah herşeyi.. Görüşünüz için teşekkür eder diğer sorularıma da beklerim... Hoşçakalin
+1 yılTabiki seve seve
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar