"Kaktüs olsan yine sarılırım" dediğiniz birisi var mı?
Şuraya da bir kaktüs bırakalım 😊

Şuraya da bir kaktüs bırakalım 😊



Mazoşist bir sevgilim var ve sevgimi sorgulamaya hakkı var diye düşünüyorum. Empati yapıp onun yerine kendimi koyunca biraz kaybolsam da aşırı bir tavır sergilemek mantıksız olur. Her zaman sevgimi kanıtlarım...
Buda kaktüs gelsin sarılsın o şahıs
Demesi ya da demem önemli değil herşeye rağmen sevmekten vazgeçmiyorsa sarılıyorsa anlarım işte ozmn sorgulamam ağızdan çıkması kolay itibar etmem söylenen sözlere pek
Ah kaktüs😊..
Değerli bir çiçek olsa gerek anlami büyük..
off neyse bir kahve içeyim..
Bu aralar kahveler meşhur😂😂
Cevap
9Cevap
Sorgulamaksa ispatlarız herkesin sorgulama hakkı var ama memnuniyetsizlik veya herşeyde bir kusur aramaksa derdi, kapı orada canım çek git derim
Demek ki hissettirememişim... ya da hak edeni sevememişim... sorguladığını göre bir şeyler ters gidiyor ikimizin zıt şeyler hissediyor olmasının... 🤷🏼♀️
Sevgilim bana beni sevdigine eminmisin diye sordugunda saatlerce aglamistim sordugunada soracaginada pisman oldu :D
Dikenleri başkasına dır belki.. sevdi ise insan kaktüs gül demez sever sevildiğini hisseden de sorgulamaz. .
Ben bunu derken o daha sevgimi sorguluyorsa sevgiden bir b. k anlamıyordur.
Gerçek kaktüse sarılma isteği daha fazla öok sevimliler😊😊😊
Kaktüs olduğun halde sana sarıldım. Sana olan aşkımdan çiçek açmaya başladın. Daha ne istiyorsun be kadın derdim.
Sevgilim yok be reis ✋
@_Wanheda_ nolduğunu iyi biliyorsun.
Zarar veren ilişkilerden uzak durmayı tercih ederim
Sevsem kaktüs olduğunu görmem ki onu değerlendirme ihtiyacı duyalım
evet var ne olsada vazgecmem
Adam mazoşist demek ki :D
Swvgilim değil ama birine karşı öyle şeyler hissediyorum ki.. o olsa sarılırım ona
O benim için aynı duyguları hissetmiyor diye düşünür, üzülürdüm.
Sevgilim. yok benim :(
Ge bir sarilahhh :(
Ask sevgi işleri karışık be hokkabaz
daha nabayim senin icin oc derim
O kadar devreleri yakmadim çok şükür 😂
Sorgulasın haddinden fazla sevdiğimi görür..
yolcam o dikenleri az kaldı :))) sinirliyim :)
sırada bekleyen kadınlara sarılırım
demek ki haketmiyor derim..
Yok öyle biri şükür.
Var tabii
Şaşırtmadn derdm
yok..
olmazda
Var valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar