Aşk acısı mı daha kötü yoksa ayak serçe parmağını sehpaya vurmak mı daha kötü?

Aşk acısı mı daha kötü yoksa ayak serçe parmağını sehpaya vurmak mı daha kötü?

Ayak serçe parmağı diyorum, az önce vurdum çok pis.😏😤
Aşk acısı mı daha kötü yoksa ayak serçe parmağını sehpaya vurmak mı daha kötü?
Cevapla