• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eşiniz ile evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
15
Yapay Zekaya Sor
Evleneceğeniz kadınla/erkek evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu?
Eşiniz ile evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu?
Eşiniz ile evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • seydakaradg
    seydakaradg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 42%
    +1 yıl

    Sadık dürüst ihanet etmeyen doğru düzgün olmayan bir insanın hayatımda işi yoktur ve bunlar ilk şart olamazdı. Zaten evlenmeyi gerçekten istiyorsa beni seviyor değer veriyordur aynı şekilde aileme de dolayısıyla bunlarada gerek yok. Ben çocuklara aşırı düşkünümdür ve şimdilik hayallerim arasında sevdiğim adamdan bir çocuğum olması çocuk olmadan boşanmamayı isterdim ve boşanırsak çocuğumuzu hiçbir zaman arada bırakmamak onun istediği zaman ihtiyacı olduğu zaman yanında olup onu asla yalnız bırakmamamızı isterdim ilk ve tek şartım bu olurdu. Neyse ki hayatımdaki insana böyle bir sözleşme imzalatma gibi bir ihtimalim yok düşüncelerimiz hep aynıdır bu konuda da ilk günden beri hem fikirizdir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • pastacıkızz
    pastacıkızz Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Ne olursa olsun her konuda dürüst olacak

    0
    0 Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Soruya taş koymak gibi olmasın ama evlilik sözleşmesi "evlenince bulaşıkları o yıkayacak" tarzı bir sözleşme değildir.
    Asıl adı "mal ayrılığı sözleşmesi"dir ve evlendikten sonra alınan malların, boşanma sırasında "ortak emekle alınmış" gibi değerlendirilmesinin önüne geçmek içindir.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadarını biliyoruz herhalde :))

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      +1 yıl

      Benim "mantıkçı" davranışlarım bazen böyle eğlencenin içine edebiliyor.. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Estağfurullah, sorun değil =))

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      +1 yıl

      En iyi seçtiğin için teşekkür ederim. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ricalar :))

      Yorumla
  • Koray3101
    Koray3101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Madde 1 : ne olursa olsun tartışma kavga küslük ama yataga asla tek girilmeyecek. Yataklar asla ayrılmayacak. Çünkü ona sinirli olsan kavgalı olsan da yatak aradaki buzları eritir kokusu ne bileyim saga sola dönerken temas etmek nefesini hissetmek birazcık da olsa soğukluğu giderir

    7
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

82

Cevap

114

Cevap

  • Aybükem78
    Aybükem78 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    +1 yıl

    Beni bir ömür boyunca hep sev hiç bırakma ellerimi.

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Parama ve malıma ben ölmeden konamazsın
    İlk maddem artık budur.
    2. maddem cocuk 2 yıl icinde olmalıdır
    3. maddem aldatan taraf her yönden zarara ugramıs magdur tarafın tüm maddi taleplerini karsılamalıdır
    4. maddem dügünde takılan bütün ziynet esyası ortak bir hesapta ve 2 kisi imzası altında toplanmalıdır
    Hukuk müsavirinde bile yoktur bu maddeler Heytt be tecrubeyi konusturdum 😎

    4
    7 Yorumla
    • verbisdiablo
      verbisdiablo
      +1 yıl

      Abi, sen evlenme bence. Nikah dairesi önünde bekleyip evlenenleri de nikahtan geri gönder bence. Bu maddelerin bazıları boşanirken oluyor zAten de. Çocuğun ne zaman yapilacagini bile sözleşmeye yazmak nedir :D

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Sadece 3u beğendim

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      @verbisdiablo vallaha bunlar yasanılmıs durumlardan özetledigim maddeler Cünkü o kadar masraf yapıp evleniyosun Sonra ben cocuk doguramam bakamam tarzı bahanelerle karsı karsıya kalıyosun Peki neden evlendik sorusu geliyo anlatabildim mi? Ayrıca bu maddeler evlilik sözlesmesine direkt yazılmalı Cünkü kadın erkek güvenilmez biri ya da art niyetli biri cıkabiliyor

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      @Hayatgercek Cocuk maddesi haric bence hepsi normal 😎

      Yorumla
    • aslı2010
      aslı2010
      +1 yıl

      aynen bende benim evlenmeden once aldıklarım ve sonrasında benim kazandığına aldiklarimiz benimdir. cocuk 2 yıl dolduktan sonra olmalı ve oğluma ters davranmamalı davranırsa onu yakarım

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      @aslı2010 Hımm sizde cocukta varmıs Allah yardımcınız olsun

      Yorumla
    • aslı2010
      aslı2010
      +1 yıl

      amin

      Yorumla
  • Petrex
    Petrex Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 772 cevap paylaştı.

    1- haftada 3 gün evde acılı lahmacun yenecek
    2- her akşam lol e bot pre giricez
    3-mesleki konulara kimse burnunu sokmayacak
    4- evde kedi beslenecek
    5-fenerin maçı olduğu gün dizi izlenmeyecek haftanın diğer 6 günü tv senin olsun.
    6- 2 haftada bir kere rakıbalık yapılacak

    3
    0 Yorumla
  • realsanalvefa
    realsanalvefa Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 77%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Her konuda esas doğruları baz aldığım gibi, evlilik sözleşmesinde ;

    Bayan ve erkeğin evliliğinden ölümüne veya boşanmasına kadarki tüm hak ve hukuk olarak Allahın koydugu kurallar harici hiç bir şey geçerli değildiri eklemek isterim. Gerisi Yalan ve hikaye..

    Güzel konu.

    1
    0 Yorumla
  • çaresiz_yalnızlık
    çaresiz_yalnızlık Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 48%
    +1 yıl

    Gördüğü İlk kaslı aygıra yavşamaması ilk para babasına sırnaşmaması ilk havalı züppeye yavşamaması güce tapmaması lükse meyletmemesi sadık ve sevecen olması gerektiğini yazardım ama tabi bunu hiç bir kadın yapamayacağı için o sözleşme en baştan geçersiz olurdu zaten :)

    0
    0 Yorumla
  • endervarol
    endervarol Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    evlilik sözleşmesi: madde 1. taraflardan biri boşanmak istediğinde diğer taraf tereddütsüz, sorgusuz sualsiz, hiçbir tehdit unsuru bulundurmadan, tazminatsız ve nafakasız boşanma isteğini kabul edecektir.
    madde 2. Çocuk veya çocukların velayeti hangisi isteniyorsa ve seviliyorsa ona verilecektir. eğer istenirse aralarında anlaşabilirler.
    madde 3. Boşanma durumunda masraflar, davayı açan tarafından karşılanacaktır. İstenirse anlaşma sağlanabilir.
    madde 4. Boşanmak isteyen tarafa hiçbir maddi veya manevi zarar verilmeyecektir. Uyulmaz ise 1. maddde bahsedilen ve alınamayan tazminat türleri bu maddede devreye girecektir.

    0
    0 Yorumla
  • Fakırorkıdesılılyum
    Fakırorkıdesılılyum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 61%
    +1 yıl

    Büyük ihtimal mal varlığı üzerine olurdu tek çocuk olduğum için beni sevdigi icin mi yoksa mal icin mi bilmek isterdim. Eski eşimden boşanma davası sirasinda cok cektim bu konuda. 2. Kez kaldiramam. Ciddi ciddi düşündüğüm bir sey zaten yillardir. İyilikten maraz doğar demişler.

    0
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Kendini salmak yasak. İki tarafta seksi ve bakımlı olacak.

    3
    0 Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Sebep ne olursa olsun karşı tarafı dinleyip anlamadan karar verilmesin ve tartışırken bile kırmadan sakince uzlaşmaya varılsın. Derdim.

    0
    0 Yorumla
  • ___GK___
    ___GK___ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Aldatan taraf ömür boyu nafaka verecek ve evlilik içinde edinilen tüm mallar aldatılan tarafın olacak.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    1-bosamayi kadın isterse anlaşmalı ve oturulan ev ve 1 araç kadına bırakılacak. Erkek isterse süreç normal seyrinde devam edecek ama oturulan ev ve araç yine kadına kalacak 2-çocuk yapılmayacak, erkek mutlaka isterse de sadece kadın doğuracak ve bakımı birine yaptırılacak 3-Aldatan taraf 500.000 euro karşı tarafa ödeyecek (not :İkinci evlilik icin geçerli bu maddeler ona göre düşünün, çünkü benim 2. Olacak) ciddiyim laf olsun diye yazmıyorum

    0
    45 Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      abooovv

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 neden abov

      Yorumla
    • Gülqibiçocuk
      Gülqibiçocuk
      +1 yıl

      sadece oksijenle bu kafayı nasıl buluyorsunuz

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      sevr anlaşması gibi olmuş biraz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gülqibiçocuk neden neyı var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 insanın sütten ağzı yanınca normal değil mi

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      bu kafayla zaten evlenemezsin rahat ol

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      değil tabii ki dolandırıcılığa giriyor bu

      Yorumla
    • Gülqibiçocuk
      Gülqibiçocuk
      +1 yıl

      öyle zemgin biri sıfır marka eş alır napsın seni 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gülqibiçocuk kendi 0 mı ki ayrıca ev ve araç ne zamandır zenginlik ya da lüks. Öyle olsaydı herkes sokakta, caddeler bu kadar araç dolmazdi. İşine gelen alır, almazsa da zaten bekarlık bir ömür sultanlık. No problem for me

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 neresi dolandırıcılık, aynı şeyleri yaşamamak istemek suç mu. Yani aynı boşanma sürünmesi mi. Ayrıca bunlar boşanma halinde geçerli olacak. Kimse boşanmak için evlenmez. Bir ömür giderse gerek var mı bunlara

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      maddiyat üzerine kurulu bir evlilikten hayır gelmez zaten.. bence kadınlar ekonomik olarak kendi ayakları üzerinde durabilmeli yoksa elalemin evini arabasını hesaplarsın böyle..

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      sen şimdiden boşanma sürecini planlamışsın öyle düşün..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 zaten öyleyim, senin anlamadığın boşanma sürecini sıkıntısız atlatmak niyetim. Yoksa araba ev derdinde değilim. Amaç mal değil, tek celsede bitirmek, sürünmemek mahkeme koridorunda git gel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 boşanmayiz bizde olur biter. Olur ya o duruma gelirsek diye önlemin nesi kötü

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      ne iş yapıyosun merak ettim? istersen mesaj atabilirsin burası baya kalabalık oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca isterse erkek içi rahat etsin diye şunu da ekleyelim. Bu maddeler en az 10 yıl sonra geçerli olacak, süre bitiminde tekrar güncellenecek. Derdim para pul değil anladın mı şimdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 işin ne olduğunun ne önemi var. Sen durumu doğru anla konu bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir nabız yoklayalım diye de yazdım, bakalım erkekler ciddi bir durumda ne der. Sen olsan ne dersin bu maddelere.

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      hayır gelirini merak ettim, karşı taraftan 1 ev 1 de araba talep edebildiğine göre baya iyi kazanıyosun

      Yorumla
    • Gülqibiçocuk
      Gülqibiçocuk
      +1 yıl

      işte bu yuzden hala bekarım kızlar seytan olmuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 yani az mı diye bunu söylüyorsun. Farzedelim ki asgari ücretli bile olsam. Burdan Anla ki maddiyat peşinde değilim. Sadece bittiğinde inşallah bitmez ama, olur ya, sokakta kalmadan hayata tutunmak için ev ya da araç. Fazlasına gerek yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gülqibiçocuk bakış açın yanlış. Tüm yorumları oku, şeytanlık değil, bittiğinde mağdur olmamak

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      hmmm fazlasına gerek yok derken? fazlası da var diyorsun.. Gerçekten tiksiniyorum.. evlenmemekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi bir kere daha anladım..

      Yorumla
    • Gülqibiçocuk
      Gülqibiçocuk
      +1 yıl

      ananın babanın sana vermediğini erkekten istemen mi dogru? senin niyetin zaten yolun basından daha zengin erkek bulup onu soymak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 siz ne kadar örümcek beyinli düşünüyor sunuz ya. Fazlasına gerek yok derken, adamın başka bir şeyi varsa bile istemem ona kalsın demek. İyi anlayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gülqibiçocuk ya adam zengin değilse, bir ev ve araç dinimize göre bile zenginlik sayılmazken, sen mi bu kadarını zenginlik sayıyorsun

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      ooo hakaretler de başladı.. sen evlilik olayına hiç girme bence.. başka sektörlere yönel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 zaten öyle bir aman aman derdim yok merak etme. Bir kere yaptım o hatayı. Allah korusun.

      Yorumla
    • tasbebek_
      tasbebek_
      +1 yıl

      @drjekyll88 sen evlilik olayına hiç girme bence... katılıyorum

      Yorumla
    • Ahmetdogan0606
      Ahmetdogan0606
      +1 yıl

      Çocuğuna bakmayan kadından bana ne hayır gelir der evlenmeden terk ederdim seni senden bir sürü var nasılsa

      Yorumla
    • Gülqibiçocuk
      Gülqibiçocuk
      +1 yıl

      senin neden boşandığın belli ev ve araba ümit etmişin ama yedirmemişler yiyecek baska enayi arıyorsun şimdi

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      @tasbebek_ teşekkürler, böyle düşünmeyen kızların olması ne güzel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Gülqibiçocuk sen öyle san, evim var zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Ahmetdogan0606 bekara karı boşamak seninki, bilmeden at bakalım, ancak ufak at da civcivler de yesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @tasbebek_ çok meraklı değilim zaten canım, gerçekten bir ömür bekarlık sultanlık, tavsiye ederim

      Yorumla
    • Ahmetdogan0606
      Ahmetdogan0606
      +1 yıl

      Sen yolacak kaz arıyorsun önceki eşine helal olsun sana zırnık koklatmamış bekara karı boşaması kolay doğru ama senden bir sürü var iş para pulsa neyin var ki ne istiyorsun işin gücün ne bol keseden sallıyorsun burada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Ahmetdogan0606 koklatmamak onun elindeydi, yasalar yok mu, istese de istemese de verecek w @

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      Kene gibi yeminlen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 kendinden bahsediyorsun dimi 👍

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      Kimsenin malında gözümüz yok senin gibi bebeğim, kendi kazancımı yiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 bende aynı durumdayım canım. No problem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O kadar konuştuk amacın yakamdan tek seferde çabuk düşmesini sağlamak için gerektiğinde tabi, olduğunu anlamak istemiyorsunuz. Mahkeme süreci uzun ve zorlu, sözleşmenin tek amacı bu.

      Yorumla
    • drjekyll88
      drjekyll88
      +1 yıl

      Amacımız sana saldırmak değil ama savunduğun şey çok yanlış, zaten bir evlilik tecrübe etmişsin, 30'lu yaşlarda aklı başında bir kadın böyle düşünmemeli.. bence kendi ekonomik bağımsızlığını kazanmadan evlenmeyi düşünme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @drjekyll88 ekonomik bağımsızlığım zaten var. Süreci gerektiğinde sıkıntısız geçirmek amacım. Neden anlamak istemiyor sinuz

      Yorumla
  • greenprofessor
    greenprofessor Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 36%
    +1 yıl

    Bilgilendirme amaçlı yazayım; evlilik sözleşmesi orta gelirli insanlar için pek bir anlamı yok, hukuka aykırı maddeler kabul görmez ancak iki taraf da zenginse mallara ilişkin faydalı olur.

    1
    0 Yorumla
  • DüşbaZ__
    DüşbaZ__ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Ölü taklidi yapmak yasak 😃

    7
    4 Yorumla
    • w1x2selin
      w1x2selin
      +1 yıl

      ne anlamda dedin bunu anlıyamadım?

      Yorumla
    • DüşbaZ__
      DüşbaZ__
      +1 yıl

      @w1x2selin evlenince anlarsın

      Yorumla
    • w1x2selin
      w1x2selin
      +1 yıl

      tamam teşekkür ederim

      Yorumla
    • DüşbaZ__
      DüşbaZ__
      +1 yıl

      @w1x2selin rica ederim

      Yorumla
  • aslı2010
    aslı2010 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    yapacak olursam 2. evlilik i zaman sözleşme yapacagim baya şartlarım var bir iki evlilik teklifi eden kişilerin işine gelmediği icin şarlarım ve sözleşme istemem geri gittiler 😂

    0
    4 Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      Bende bu yazdıgım maddelerden sonra kimse yanasmıyo 😂😂😂

      Yorumla
    • aslı2010
      aslı2010
      +1 yıl

      @KaptanMagaralı okudum maddelerini bence mantıklı

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      Tesekkürler Anlayan biri cıktı 😎

      Yorumla
    • aslı2010
      aslı2010
      +1 yıl

      @KaptanMagaralı rica ederim

      Yorumla
  • verbisdiablo
    verbisdiablo Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Olur da bir gün sıkılacak, mutsuz olacak veya birbirimizden soğuyacak olursak bunu ılk birbirimize söyleyelim. Aldatılmak veya aldatmak bize göre değil çünkü.

    0
    0 Yorumla
  • oyunzamani
    oyunzamani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    kiminle yattigimi devlet e bildirmek bile zoruma gidiyoken😂😂 sadece kadin haklarini korudugu icin evlilige karsi degilim ama sozlesmeye kesinlimle karsiyim😎

    0
    0 Yorumla
  • sohbet755
    sohbet755 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 47%
    +1 yıl

    evlilik sözleşemesiçok özeldurmlarda olmalı. laf olsun diye yapılmamalı... özel durumda ise ilk madde mal varlığının hiçbir şekilde karşı tarafa geçmiyeceği olmalı bence..

    0
    0 Yorumla
  • Safak_k
    Safak_k Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56 , eic 72%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.

    Tek bir madde: Bir hayat daha olursa, yine eşim olur musun?

    3
    0 Yorumla
  • salisilas
    salisilas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Her ne olursa olsun yatağa küs girilmeyecek olurdu muhtemelen.

    3
    1 Yorumla
    • 55Bsl
      55Bsl
      +1 yıl

      En mantıklı bir cecap benimde isteyeceğim ilk şey budur. Küslük kalpleri katılaştırır soğutur. Sarılmak gönül almak aksine yumuşatır mutlu olur çiftler

      Yorumla
  • MetaProlol
    MetaProlol Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 53%
    +1 yıl

    Taraflardan birinin vefatı dahilinde bile DUL tabiri kullanılmayacak, son nefese kadar EVLİ sayılacak..

    1
    0 Yorumla
  • YaşlıBirRuh
    YaşlıBirRuh Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Evlilik sözleşmesi maddi anlamda hak aramak için yapılan bir şey. Kimisi sadakat kimisi sevgi yazmış. Olayı çok yanlış anlamışlar :)

    1
    0 Yorumla
  • Benibirsenanlarsin
    Benibirsenanlarsin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Erkekler evleneceginiz kadın sizinle sözleşme yapalım derse arkanizi dönün ve kaçın sizi hiç sevmemiş ve sevmiyecektir sadece para için seninle evlenecektir

    0
    2 Yorumla
    • greenprofessor
      greenprofessor
      +1 yıl

      Kardeş sözleşmeyi genelde erkek ister, kadınların sözleşmeye ihtiyacı yok her hakları var zaten :)

      Yorumla
    • Benibirsenanlarsin
      Benibirsenanlarsin
      +1 yıl

      @greenprofessor erkek mi 😶🤦 tamam gene arada sevgi yoktur formalite bu işler

      Yorumla
  • ATILKURT1923
    ATILKURT1923 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Televizyon kumandasi hic bir ev halkinin mali degildir. Koca her zaman kullanmaya bir basamakdl daha yetkilidir

    0
    0 Yorumla
  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    - Olasi bir cocugun zaruri masraflari disinda hicbir surette nafaka odenmeyecektir.

    1
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı.

    Ayrılma protokolünü en baştan detaylarıyla belirler ona göre evet derdim...

    1
    0 Yorumla
  • switserk
    switserk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 65%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 657 cevap paylaştı.

    İlk kural ,
    evlilik hakkında konuşmamak

    ikinci kural ,
    ilk kuralı hatırlamak

    1
    0 Yorumla
  • Sempatikböğürtlen
    Sempatikböğürtlen Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Evlilik sözleşmesi maddiyatla alakalı diye biliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Lee_Rock
    Lee_Rock Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Boşanınca nafaka vermem. yazardım. güven olmaz bu devirde kimseye :P

    1
    0 Yorumla
  • Bitirim10
    Bitirim10 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Sozleme niye yapayim guven eksikliği ya da bencilliktir boyle bir dusuncem olsa bir kisiye hayatimi nie emanet edeyim

    0
    0 Yorumla
  • Anqry
    Anqry Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 47%
    +1 yıl

    Aldatmak yasak. Yapan 500 bin tazminat ödeyecek. 😋

    0
    0 Yorumla
  • Harley__Quinn
    Harley__Quinn Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Aldatırsan tüm malvarlığı cüzdanındaki para dahil benimdir...

    0
    0 Yorumla
  • herkesbizebakiyor
    herkesbizebakiyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 31%
    +1 yıl

    Şiddet halinde kendini ihbar etmek, etmezse 28394839393 milyon ödesin.

    0
    0 Yorumla
  • pembemsimor
    pembemsimor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Ferhat Göçer misali tut elimden beni çok sev kimseye verme 🎶

    0
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Madde 1: Birbirimize haber vermeden yok öyle arkadaşlarımla cafedeyim falan filan yok.

    0
    0 Yorumla
  • Yorgun29
    Yorgun29 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    bana verdiğin sözlerden dönersen bir falsonu görürsem seni öldürürüm derdim at lan imzanı derdim

    0
    0 Yorumla
  • Vuslat_Vakti1
    Vuslat_Vakti1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben ölürsem kimseyle evlenmiyceksin yavrumuzu üvey anne/babaya bırakmayacaksın

    0
    0 Yorumla
  • yagmurisga
    yagmurisga Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    1. evlilik bir bütün olmaktır o yüzden bir şey olduğunda ilk benimle paylaşıcaksın iyi veya kötü :)

    0
    0 Yorumla
  • ehlikeyf74
    ehlikeyf74 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50 , eic 37%
    +1 yıl

    aşağıda yazılan bütün maddeler geçersizdir yazabilir dim

    0
    0 Yorumla
  • Crazydaisy10
    Crazydaisy10 Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 33%
    +1 yıl

    Benle evlenmeden önce neyin varsa öyle çık hayatımdan hadi naşş ikile uza hayatımdan 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Mireya
    Mireya Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Beni herkesten, her şeyden çok sevsin. Hep sadık kalsın, dürüst olsun, değer versin, ilgi göstersin.

    0
    0 Yorumla
  • Mr-GYC
    Mr-GYC Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    Hep sevelim. Hiç ayrılmayalım.
    Diğer maddelere gerek yok.

    0
    0 Yorumla
  • Bensumerve
    Bensumerve Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 45%
    +1 yıl

    Kiz arkadaslariyla konusmamak yabanci kadinlara fazla samimi olmamasi

    0
    1 Yorumla
    • sexopat3
      sexopat3
      +1 yıl

      Nasi konusmamak?

      Yorumla
  • GulsahSultan
    GulsahSultan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Öncelikle sadakat olurdu. Sonrada bana iyi baksın iyi yaşatsın diye bir madde kondururdum.

    0
    0 Yorumla
  • Batuna
    Batuna Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    İhanet olduğunda karşı tarafın tüm mal varlığına el koyabilmek

    0
    0 Yorumla
  • _TuMuGu_
    _TuMuGu_ Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    İhanet olursa karşı tarafım bütün mal varlığına el koyma hakkı

    0
    0 Yorumla
  • Vindicta
    Vindicta Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    istediğim an şartsız şurtsuz maddi beklentisiz boşanmak hakkımdırekletirim.

    0
    0 Yorumla
  • Tolga_o6
    Tolga_o6 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aldatğımın süphesi bile düşse içine öldürsün beni derdim

    2
    0 Yorumla
  • SenOnuBanaSor
    SenOnuBanaSor Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    İş bu sözleşme erkeğin haklı olduğu durumlarda geçersizdir. :)

    0
    0 Yorumla
  • fafur
    fafur Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    "Hiç aman vermeyeceğimi, göz açtırmayacağımı, nizami olarak..." şeklinde uzayıp giden maddeler olur.

    0
    0 Yorumla
  • Asiadamm20
    Asiadamm20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    beni boşanmadan aldattığı taktirde ölümünden 1 maddi manevi hiçbir ceza almayacağım

    2
    0 Yorumla
  • tasbebek_
    tasbebek_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sözleşme yapıcaksam o kişi evleneceğim kişi değildirki soru çok saçma. İnsan güvenmezse evliliğe kadar gitmez zaten bu iş

    0
    0 Yorumla
  • DeliDivane028
    DeliDivane028 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Madde 1- Çiftlerden bayan/bay istediği zaman sebep belirtmeksizin ayrılmak isteyebilir ve ayrılma hakkı açıktır.(Zorla güzellik olmaz)

    0
    0 Yorumla
  • dogukanvurkunn
    dogukanvurkunn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sözleşmeye gerek yok eğer ki sevdiğiniz birisiyle evleniyorsanız

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Saygı, sevgi çerçevesinde bir birliktelik. İki medeni insan gibi Kimse bir diğerinin kararları veyahut özel yaşamına karışamaz.

    0
    0 Yorumla
  • DarkCat_
    DarkCat_ Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Sözleşme yapmam ne bileyim
    Heralde mal varlıklar konusunda olurfu gerçi bir varlığım yok

    0
    0 Yorumla
  • Sendeyince
    Sendeyince Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    ilk madde evlilik sözleşmesi yapmak yasaktır olurdu

    0
    0 Yorumla
  • ozgur3402
    ozgur3402 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı.

    Esimle evlenmeden onceki almis olduklarim bana ayit evlilikten sonrasinda olanlar 50 50 derim 😂😂😂

    0
    2 Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Zaten 50-50 olayı kanunda var

      Yorumla
    • ozgur3402
      ozgur3402
      +1 yıl

      Nerde var kim uyguluyor kaciran yine kaciriyor

      Yorumla
  • Gülsahh_
    Gülsahh_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sözleşme yapmayı düşünsem o kişiyle evlenmem ben 😂

    0
    0 Yorumla
  • ProqrammeR
    ProqrammeR Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Boşanmak yok. Boşanmayı isteyen taraf her türlü gelecek ve geçmiş haklarından vazgeçmiş sayılır. Nafaka dahil hiçbir hak iddia edemez.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aldatma, yalan gibi yuz kizartici, ahlak disi ve kanit edilmis suca dahil olursa, tum mal mulk ve omur boyu karsi tarafa nafaka odenecektir.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (136)
Devamını Gör(181)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşiniz ile evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşiniz ile evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu? 34 cevap verildi
Eşiniz ile evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu? 26 cevap verildi
Evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu? 27 cevap verildi
Evlilik sözleşmesi yapacak olsanız ilk maddesi ne olurdu? 20 cevap verildi
Evlilik sözleşmesi yapsanız ilk maddesi ne olurdu? 44 cevap verildi
Evlilik sözleşmesi yapsanız ilk maddeniz ne olurdu? 35 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨