Sadık dürüst ihanet etmeyen doğru düzgün olmayan bir insanın hayatımda işi yoktur ve bunlar ilk şart olamazdı. Zaten evlenmeyi gerçekten istiyorsa beni seviyor değer veriyordur aynı şekilde aileme de dolayısıyla bunlarada gerek yok. Ben çocuklara aşırı düşkünümdür ve şimdilik hayallerim arasında sevdiğim adamdan bir çocuğum olması çocuk olmadan boşanmamayı isterdim ve boşanırsak çocuğumuzu hiçbir zaman arada bırakmamak onun istediği zaman ihtiyacı olduğu zaman yanında olup onu asla yalnız bırakmamamızı isterdim ilk ve tek şartım bu olurdu. Neyse ki hayatımdaki insana böyle bir sözleşme imzalatma gibi bir ihtimalim yok düşüncelerimiz hep aynıdır bu konuda da ilk günden beri hem fikirizdir.
Soruya taş koymak gibi olmasın ama evlilik sözleşmesi "evlenince bulaşıkları o yıkayacak" tarzı bir sözleşme değildir. Asıl adı "mal ayrılığı sözleşmesi"dir ve evlendikten sonra alınan malların, boşanma sırasında "ortak emekle alınmış" gibi değerlendirilmesinin önüne geçmek içindir.
Madde 1 : ne olursa olsun tartışma kavga küslük ama yataga asla tek girilmeyecek. Yataklar asla ayrılmayacak. Çünkü ona sinirli olsan kavgalı olsan da yatak aradaki buzları eritir kokusu ne bileyim saga sola dönerken temas etmek nefesini hissetmek birazcık da olsa soğukluğu giderir
Parama ve malıma ben ölmeden konamazsın İlk maddem artık budur. 2. maddem cocuk 2 yıl icinde olmalıdır 3. maddem aldatan taraf her yönden zarara ugramıs magdur tarafın tüm maddi taleplerini karsılamalıdır 4. maddem dügünde takılan bütün ziynet esyası ortak bir hesapta ve 2 kisi imzası altında toplanmalıdır Hukuk müsavirinde bile yoktur bu maddeler Heytt be tecrubeyi konusturdum 😎
Abi, sen evlenme bence. Nikah dairesi önünde bekleyip evlenenleri de nikahtan geri gönder bence. Bu maddelerin bazıları boşanirken oluyor zAten de. Çocuğun ne zaman yapilacagini bile sözleşmeye yazmak nedir :D
@verbisdiablo vallaha bunlar yasanılmıs durumlardan özetledigim maddeler Cünkü o kadar masraf yapıp evleniyosun Sonra ben cocuk doguramam bakamam tarzı bahanelerle karsı karsıya kalıyosun Peki neden evlendik sorusu geliyo anlatabildim mi? Ayrıca bu maddeler evlilik sözlesmesine direkt yazılmalı Cünkü kadın erkek güvenilmez biri ya da art niyetli biri cıkabiliyor
aynen bende benim evlenmeden once aldıklarım ve sonrasında benim kazandığına aldiklarimiz benimdir. cocuk 2 yıl dolduktan sonra olmalı ve oğluma ters davranmamalı davranırsa onu yakarım
1- haftada 3 gün evde acılı lahmacun yenecek 2- her akşam lol e bot pre giricez 3-mesleki konulara kimse burnunu sokmayacak 4- evde kedi beslenecek 5-fenerin maçı olduğu gün dizi izlenmeyecek haftanın diğer 6 günü tv senin olsun. 6- 2 haftada bir kere rakıbalık yapılacak
Her konuda esas doğruları baz aldığım gibi, evlilik sözleşmesinde ;
Bayan ve erkeğin evliliğinden ölümüne veya boşanmasına kadarki tüm hak ve hukuk olarak Allahın koydugu kurallar harici hiç bir şey geçerli değildiri eklemek isterim. Gerisi Yalan ve hikaye..
Gördüğü İlk kaslı aygıra yavşamaması ilk para babasına sırnaşmaması ilk havalı züppeye yavşamaması güce tapmaması lükse meyletmemesi sadık ve sevecen olması gerektiğini yazardım ama tabi bunu hiç bir kadın yapamayacağı için o sözleşme en baştan geçersiz olurdu zaten :)
evlilik sözleşmesi: madde 1. taraflardan biri boşanmak istediğinde diğer taraf tereddütsüz, sorgusuz sualsiz, hiçbir tehdit unsuru bulundurmadan, tazminatsız ve nafakasız boşanma isteğini kabul edecektir. madde 2. Çocuk veya çocukların velayeti hangisi isteniyorsa ve seviliyorsa ona verilecektir. eğer istenirse aralarında anlaşabilirler. madde 3. Boşanma durumunda masraflar, davayı açan tarafından karşılanacaktır. İstenirse anlaşma sağlanabilir. madde 4. Boşanmak isteyen tarafa hiçbir maddi veya manevi zarar verilmeyecektir. Uyulmaz ise 1. maddde bahsedilen ve alınamayan tazminat türleri bu maddede devreye girecektir.
Büyük ihtimal mal varlığı üzerine olurdu tek çocuk olduğum için beni sevdigi icin mi yoksa mal icin mi bilmek isterdim. Eski eşimden boşanma davası sirasinda cok cektim bu konuda. 2. Kez kaldiramam. Ciddi ciddi düşündüğüm bir sey zaten yillardir. İyilikten maraz doğar demişler.
Aldatan taraf ömür boyu nafaka verecek ve evlilik içinde edinilen tüm mallar aldatılan tarafın olacak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
1-bosamayi kadın isterse anlaşmalı ve oturulan ev ve 1 araç kadına bırakılacak. Erkek isterse süreç normal seyrinde devam edecek ama oturulan ev ve araç yine kadına kalacak 2-çocuk yapılmayacak, erkek mutlaka isterse de sadece kadın doğuracak ve bakımı birine yaptırılacak 3-Aldatan taraf 500.000 euro karşı tarafa ödeyecek (not :İkinci evlilik icin geçerli bu maddeler ona göre düşünün, çünkü benim 2. Olacak) ciddiyim laf olsun diye yazmıyorum
@Gülqibiçocuk kendi 0 mı ki ayrıca ev ve araç ne zamandır zenginlik ya da lüks. Öyle olsaydı herkes sokakta, caddeler bu kadar araç dolmazdi. İşine gelen alır, almazsa da zaten bekarlık bir ömür sultanlık. No problem for me
@drjekyll88 neresi dolandırıcılık, aynı şeyleri yaşamamak istemek suç mu. Yani aynı boşanma sürünmesi mi. Ayrıca bunlar boşanma halinde geçerli olacak. Kimse boşanmak için evlenmez. Bir ömür giderse gerek var mı bunlara
maddiyat üzerine kurulu bir evlilikten hayır gelmez zaten.. bence kadınlar ekonomik olarak kendi ayakları üzerinde durabilmeli yoksa elalemin evini arabasını hesaplarsın böyle..
@drjekyll88 zaten öyleyim, senin anlamadığın boşanma sürecini sıkıntısız atlatmak niyetim. Yoksa araba ev derdinde değilim. Amaç mal değil, tek celsede bitirmek, sürünmemek mahkeme koridorunda git gel
Ayrıca isterse erkek içi rahat etsin diye şunu da ekleyelim. Bu maddeler en az 10 yıl sonra geçerli olacak, süre bitiminde tekrar güncellenecek. Derdim para pul değil anladın mı şimdi
@drjekyll88 yani az mı diye bunu söylüyorsun. Farzedelim ki asgari ücretli bile olsam. Burdan Anla ki maddiyat peşinde değilim. Sadece bittiğinde inşallah bitmez ama, olur ya, sokakta kalmadan hayata tutunmak için ev ya da araç. Fazlasına gerek yok
hmmm fazlasına gerek yok derken? fazlası da var diyorsun.. Gerçekten tiksiniyorum.. evlenmemekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi bir kere daha anladım..
@drjekyll88 siz ne kadar örümcek beyinli düşünüyor sunuz ya. Fazlasına gerek yok derken, adamın başka bir şeyi varsa bile istemem ona kalsın demek. İyi anlayın
Sen yolacak kaz arıyorsun önceki eşine helal olsun sana zırnık koklatmamış bekara karı boşaması kolay doğru ama senden bir sürü var iş para pulsa neyin var ki ne istiyorsun işin gücün ne bol keseden sallıyorsun burada
O kadar konuştuk amacın yakamdan tek seferde çabuk düşmesini sağlamak için gerektiğinde tabi, olduğunu anlamak istemiyorsunuz. Mahkeme süreci uzun ve zorlu, sözleşmenin tek amacı bu.
Amacımız sana saldırmak değil ama savunduğun şey çok yanlış, zaten bir evlilik tecrübe etmişsin, 30'lu yaşlarda aklı başında bir kadın böyle düşünmemeli.. bence kendi ekonomik bağımsızlığını kazanmadan evlenmeyi düşünme
Bilgilendirme amaçlı yazayım; evlilik sözleşmesi orta gelirli insanlar için pek bir anlamı yok, hukuka aykırı maddeler kabul görmez ancak iki taraf da zenginse mallara ilişkin faydalı olur.
yapacak olursam 2. evlilik i zaman sözleşme yapacagim baya şartlarım var bir iki evlilik teklifi eden kişilerin işine gelmediği icin şarlarım ve sözleşme istemem geri gittiler 😂
Olur da bir gün sıkılacak, mutsuz olacak veya birbirimizden soğuyacak olursak bunu ılk birbirimize söyleyelim. Aldatılmak veya aldatmak bize göre değil çünkü.
kiminle yattigimi devlet e bildirmek bile zoruma gidiyoken😂😂 sadece kadin haklarini korudugu icin evlilige karsi degilim ama sozlesmeye kesinlimle karsiyim😎
evlilik sözleşemesiçok özeldurmlarda olmalı. laf olsun diye yapılmamalı... özel durumda ise ilk madde mal varlığının hiçbir şekilde karşı tarafa geçmiyeceği olmalı bence..
En mantıklı bir cecap benimde isteyeceğim ilk şey budur. Küslük kalpleri katılaştırır soğutur. Sarılmak gönül almak aksine yumuşatır mutlu olur çiftler
Erkekler evleneceginiz kadın sizinle sözleşme yapalım derse arkanizi dönün ve kaçın sizi hiç sevmemiş ve sevmiyecektir sadece para için seninle evlenecektir
En İyi Cevaplar