
Biz erkekler bunu çok yapıyoruz. Gerçekten sevdiğimiz için mi uzaklaşıyoruz yoksa bu bir kılıf mı?
Sizi seven kişi, sizi üzmemek için uzak durduğunu söyleseydi ne düşünürdünüz?

ben bu durumu yaşadım ve o şu an bir başkasıyla ama en çok da insana koyan şey ne biliyor musunuz her ne kadar seni sevsede her ne kadar uyumlu olsanız da onu bırakmak zorunda olman çünkü asla hiçbir şey eskisi gibi olmayacak o yüzden belki de en iyisi bırakmaktır çabalamamak oluruna bırakmak belki birgün onu yanında küçük bir kız çocuğuyla görüp yaklaşıp onu severken senin kim olduğunu sorduğunda her ne kadar zor olsada babanın eski bir arkadaşıyım diyip sen ona adını sorduğunda ona senin adını verdiğini öğrenmektir acıtacak olan
Palavra olduğunu düşünürüm.
Bir müddet ısrar eder sonra sahneden çekilirim. Önüme bakarım.
Bir kere durdum ikimizde birbirimize zarar veriyorduk sonra sevgi kalmadı kiz başkasıyla sevgili oldu insanlar unutur anılara geçmişine önem veren insanların değerini bilin
Cevap
0Cevap
elinden geleni yaparsın ama yinede o kişinin yanından ayrılamazsın
Durdum oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar