One direction grubundan harry styles henüz spotify da çıkmamış yeni single'ı "medicine" ın sözleri ile biseksüel olduğu konusunda tartışmalara neden oldu, eğer şarkının sözlerini okursanız siz de görürsünüz. Siz harry styles 'ın bir veya gay olması ile ilgili ne düşüyorsunuz?
Harry Styles 'ın biseksüel olmasıyla ilgili ne düşüyorsunuz?
1. Ona Gay ve Bisexsual diyemezsin, homofobik değilim ama kendisi etiket koymayı sevmediğini söyledi. Yani ne düz ne de Gay ikisinin ortası. One Direction da iken onu kadın avcısı gibi gösterdiler ama kadınlara dünya da bir çok erkekten daha fazla saygı ve değer veren biri. Gemma Lisedeyken Bisexsual olduğunu söylemiş olabilir ama aradan yollar geçti. Yani o ne GAY ne de BİSEXSUAL. O sadece HARRY STYLES.
Harry kendisi bu konu hakkında bir açıklama yapmadı ve bu konunun bu kadar sık sorulmasından rahatsız olduğunu belirtmişti. O açıklama yapmadığı sürece belli bir şey diyemezsiniz. Ayrıca gay veya biseksüel de olsa özel hayatı, kimsenin karışmaya hakkı yok ve kimseyi ilgilendirmez.
harry ne gay nede bisexual çünkü kendisi daha cinsel yöneliminin açıklamadı. Şuana kadar kayıtlarda sadece kadınlarla da çıkması onun heterosexuall olduğu kanıtı değildir. Yani iki kuruşluk aklınızla millete cinsiyet sınıflandırması yapmayın hele ki daha kendileri bile açıklamamışken.
En İyi Cevaplar