Arkadaşlar bundan tam 4 ay önce sevgilimin facebook şifresini gizlice kırarak hesabına girdim. Arama geçmişine baktım ve günde 2 3 kez eski sevgilisinin profiline baktığını gördüm. Bir hışımla onu aradım. Meraktan baktığını söyledi. Küfür ederek telefonu kapattım. Sonra aklıma geldi. Facebook hesabından instagram hesabına erişip girdim. Biz sevgili olduktan 5 gün sonra eski sevgilisine mesaj attığını öğrendim. Direkt ayrıldım zaten.
4 ay boyunca her gün bana mesaj atıyo. Onunla ayrıldıktan hemen sonra seninle sevgili oldum kafam karışıktı çok ani oldu affet seni seviyorum tarzında. Her gün ama her gün mesaj atıyo. Sevmeyen bir insanın 4 ay boyunca uğraşmayacağını, pes edeceğini düşünüyorum. Sizce barışsam mı?
4 ay boyunca her gün bana mesaj atıyo. Onunla ayrıldıktan hemen sonra seninle sevgili oldum kafam karışıktı çok ani oldu affet seni seviyorum tarzında. Her gün ama her gün mesaj atıyo. Sevmeyen bir insanın 4 ay boyunca uğraşmayacağını, pes edeceğini düşünüyorum. Sizce barışsam mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar