Çok özlüyorum, ama o hep zamanım yok diyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, sevgilimle 7 aydır beraberim ama yılda bir-iki kere görüşebiliyoruz. Üniversite sınavlarına hazırlanıyor ve kendini çok strese sokuyor, bana son üç aydır doğru düzgün zaman ayırmıyor, ve konuştuğumuz zaman çok az konuşuyoruz. Sevgilim bunalıma girdiğini dedi, üstüme gelmeyin diyor. Dertlerini bana anlatmıyor. Ben onun bana açılmasını istiyorum, neden derdini bana anlatmıyorsun sorduğumda, ben hiç kimseye derdimi anlatmam içimde yaşarım diyor. Bana değer vermiyormuş gibi hissediyorum kendimi, benimde bir türlü sorunlarım var, annem ve babam boşanıyorlar, kendimi yalnız hissediyorum boşluğa düştüm, onun aramasını bekliyorum, herşeyi biliyor ama kendiliğinden aramıyor. Bana beni idare et diyor, sınav gününü iple çekiyorum. Beni gerçekten sevdiğini söylüyor ailemizinde bizden haberleri var. Yurtdışında yaşıyorum diye her gün telefon etmek istiyorum, ama maalesef haftada 1-2 kere konuşuyoruz. İki ay once onun yanında uçtum, ilişkiye girdik. Biliyorum yanlış yaptım, ama çok seviyorum, seneye nişanlanacağız. Ben onun yanındayken çok mutluyum, ama geri İngiltere’ye uçtuğumda mutsuzum. Benim için bu ilişki çok ağır, ama bırakmak istemiyorum, sonu güzel olur diye umuyorum. Benim üstüme düşsün istiyorum, sevgi bekliyorum. Ne yapmalıyım bunun için?
Çok özlüyorum, ama o hep zamanım yok diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla