Sevgili yapmalı mıyım yapmamalı mıyım, Detayları okuyun?

Ya arkadaşlar çok güzel kızlar var aslında sevgili yapabileceğim ama bir daralıyorum sevgili diye düşününce. Ne bileyim tek kıza bağlı olcaz, diğerlerien bakamayacaz falan :D. Sizce sevgili yapmak mı daha iyi yoksa birden fazla kızla mı takılmak, yoksa sap sap gezmek mi?
Sevgili yap.
Takıl birden fazla kızla.
Sap sap gez.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Amacım da cinsellik değil bu arada.
Sevgili yapmalı mıyım yapmamalı mıyım, Detayları okuyun?
Cevapla