Küçük yaşta tecavüze uğradım ve kimseye söyleyemedim. Ciddi olduğumu sandığım sevgilime dedim aldatıldım. Kime güveneceğiz?

Düzgün ve doğru olmanız yetmiyor. Söylemesem evlenince dert olacak söylesem küfür hakaret bide ihanet yiyorum gerçekten. Bunlarada sabrettim sustum ama her gece ağladım. başta kabullenmiş seni anlamış kişi başkasını bulunca bu sorunları gündeme getirip seni bırakıyor. Hiç olmayacak insanlar mutluyken hak edenler mutsuz olmak zorunda mı bilmiyorum. Keşke ölseydim diyorum hayat çokta yaşamaya değmiyor. Güvenmiyorum artık kimseye. Adaleti öteki tarafa bıraktım..
Küçük yaşta tecavüze uğradım ve kimseye söyleyemedim. Ciddi olduğumu sandığım sevgilime dedim aldatıldım. Kime güveneceğiz?
Cevapla