Bu soru çok öncelerden sorulmuş galiba soru işareti konulmamış sonuna😊 soran şu an içimizde değil belki ama o kulaklarını bir çınlatalım😊Bu soruya istinaden sorulmuş bir sorudur. En son ayrılık nedenin neydi?
80 TL'lik benzin alan erkek arkadaşımı terk ettim! En son ayrılık nedeniniz neydi?
yanımda otururken telefonla oynuyordu sürekli mesaj falan yazıyordu herhalde ne olduğunu sormadım sen devam et ben gidiyorum dedim tamam sonra görüşürüz dedi şaka sandı sanırım terk edildiğini bile anlamamıştı bir daha görüşmedim :D
doğalgaz faturasını ödeyememişti ben de ayrılırım diye onu tehdit ettim fakat o inanmadı bana ben de ona inanmadım esasen sonra sobalarımız söndü evimiz buz gibi kaldı çocuklar pürüperişan sonra çocukları da aldım ben gittim köye şimdi diyecekler ki köyde ne işiniz var zaten ben de yalan söyledim
Asiri kiskançlik yapiyordu. Bana guvensizlik hiss etmisdim. Basimi yerden kaldirip insan yuzune bakmaya bile izin vermiyodu. Bilmiyorum aniden bir deyisim olmusdu onda aslinda cok iyi gidiyodu her sey... aniden boyle oldu deyisdi anlam veremedim.. hep karsima aldim konusdum dinlemedi yine ayni seyleri yapmaya devam evtdi.. ortaya arkadaşım arkadaslarida girdi.. karsilikli anlasdik ayrildik...
Hahaha bu da yurdumun fakir yürekli kadınlarının içler acısı halini sergileyen bir tablo mübarek.
Ben sonradan olduğunu sandığım kişi olmadığını anladığım için, verdiği sözleri tutmadığı ve sürekli hep kendisinin haklı olduğuna inandığı için, gidiyorum dediğimde bana gitme demediği için ayrıldım.
iyi ki ayrılmış çünkü bu kızla evlendiğinde vay oğlanın haline :D
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
hayatima sirf cikar icin girmis oldugu ogrendigim icin. uc yilimi vermistim. actigi manevi zararda cabasi. ayrilali iki yil olucak ama her gun bir sekilde aklima geliyor. unutup onla gecirdigim herseyin silinmesi icin hayatimdan butun servetimi verirdim.
Benim ilk arabam eskiden 80 liralik gazla doluyodu gozunu sevdigimin tiposu simdi ki araba ocagima incir agaci dikiyor gerci cok yakmiyor ama olsun hic fulleyemedim herhalde abi 100 liralik en fazla dedim 200 oluyo
Fazla rencide olduğumu hissetmiştim ve bunları yaşadıktan sonra devsm etmesinin bir anlamı olmadığını düşündüm tabi beceremedik ❤️ bir sene geçti bu arada üstünden canının beybisiii seni seviyoruummm
Ben sevdiğimle kafeye değil kahveye de giderim parası yoksa 50 kuruşluk çay içerim benzin olmuş 6 TL tabi 80 doldurur çocuk. Şöyle kızlar boğmak falan lazım.
Benzin 5,70 oldu, haberi var mıymış hanım ablamızın? :D Fakir gibi diyor bir de, biz 30 liralık atıyoruz be. :D Kızlar aman ha böyle erkeklere asla acımayın. Arabasını düşünmeyen sizi hiç düşünmez. :P
Ben tövbe ettim sana vermiyecem dedi 😂 1 ay içinde isyerinden biri arabasıyla eve bırakırken buna asılır buda yok diyemez ve salya sümük ağlayarak yine gelir hep aynı hikaye dönüyor böyle 6 aydır...
Neymis efendim babasina kredi cektirip traktorlerini sattirip kacmisim lan bunun yuzunden ayrilinir mi srfsiz kiz babasindan daha degermisim yaziklar olsun.
Bence düşüncen yanlıs belki parası yok olamaz mı bunun için terk edilir mi sevgi kolay kazanılmıyor ama çabuk tüketiliyor para kazanmak hiç kolay değil
o bu şekil benzin alır, bu bu şekil benzin alır amma velakin öyle de değildir. Söyleyeceklerim bu kadar :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu soru troll mu değil mi bilmiyorum ama böyle para avcısı bir salakla üstelik de burdan tanışmıştım. Bok kafayı aylar önce kendime bağlayıp bir anda terkettim hala yazıp bana ulaşmaya çalışıyor arada.
@Atanmamış-öğrtmnn Atandığında, hayatına çok geçmeden işsiz biri girer ve sana ne kadar maaş aldığını sorarsa, bunda ne olduğunu anlaman fazla uzun sürmez.
En İyi Cevaplar