80 tl lik benzin alan erkek arkadaşımı terk ettim iyi yapmış mıyım?

kızlar dün erkek arkadaşımın arabası ile gezmeye çıktık. erkek arkadaşım bir süre sonra benzinliğe girdi ve fakir gibi 80 tl lik benzin aldı ve bu benim çok zoruma gitti çok utandım ertesi gün sevgilimden ayrıldım. Erkek dediğin benzinliğe gittimi full depo doldur demesi lazım ne o öyle fakir gibi 80 tl denir mi. kızlar size tavsiyem böyle erkeklere acımayın sakın
80 tl lik benzin alan erkek arkadaşımı terk ettim iyi yapmış mıyım?
Cevapla