Arkadaşlarınızla beraber bir kafede otururken, bir kızın veya erkeğin gülüsemesi bakışları tarzı dikkatinizi çekse ve bir süre sonra işaret diliyle iletişim kurduğunu dilsiz olduğunu fark etseniz ilgilenmeyi keser misiniz?
#Olumsuz
#Olumsuz


Etrafa bakmam ama hadi varsayalım oldu, bu bir şeyi değiştirmezler. Ama yine söylüyorum bakmam. :)
#UyudumSandınDimi
Ya dedim bu yanlışlıkla mı yorum yaptı ölmek için kimse böyle can atmaz normalde..
Şimdi bitti soru yahu :D.
#KaçtıBuSefer
O nasıl soru öyle saatlerce düşünüyorsun.. 😒
Fotoğraf için uğraştım ya e malum uygulama indirmek falan...
Hemen uyuyorsun Küçük Bey hadi.
😴😴😴
Kesmem, daha çok hoşuma gider. Mutlu edebilirsem, ne mutlu bana. Görseli çok beğendim.
Yanlış görsele tıkladım.
Teşekkürler yanıt için. 👍
Gözüm etrafta değil ama farz edelim ki oldu, neden sorun olsun ki?
Keserim sanırım 😐
Etme teşekkür şom ağızlı. Sus yanıt verme.
Cevap
14Cevap
Heeepsini anladim da.. Görsel ve konu hic bağdaşmamış.
Elim yanlışlıkla ona gitti. Hızla paylaşınca... İdare et.
Öyle de denebilir. 😅
Çok hoş düşünceniz, teşekkürler.
Sessiz sinema gibi olur ne güzel 😍 bende rastgele gördüğüm bir iki tane hareketi yaparım artık ne anlarsa 😄
Aşkın dili olmaz ki, anlaşmak için illa konuşmak mı gerek, çoğu insan konuşmasına rağmen etraflarını kasvetli bir sessizlik kaplamış.
Kesinlikle hayır. Tam tersi ona duyduğum sempati, ilgi artar =)
Neden keseyim? Sevdim hoşlandim. Gerekirse işaret dilini öğrenirim.
Okadar konuşandan kafam ağırdı dilsizini bulmuşum salakmıyım bırakıyım diye düşünürdüm 😂
Tam aksine daha çok ilgimi çeker ve ilgilenirim onu anlamaya çalışırım
İşaret dili öğreniriz ne olacak sanki.
işaret dili biliyorum gider konuşurum
Çok etkilendiysem kesmem
Acıma duygum ortaya çıkar ilgilenmeyi kesmem
İlgilenmeyi kesmem, sorun olmaz.
Hayır bende işaret dilini öğrenirdim
Problem değil.
neden keseyim?
Hayır kesmem
Evet ilgiyi keserim kız ayool
Hayır
Kesmem
Hayır tabi ki.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar