AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
becerikli olan kimse erkegi bayanı fark etmez bu işlerde
İki taraf içinde zor ama kızlar isterse ortada bisürü karaktersiz erkek çok tabi.
Kadınlar tabiki 10. sınıfta iken bir kız gelmişti 1 dönemde 4 tane sevgilisi oldu açık ara kadınlar
Her iki cinse de aynı şartlar sunulsa bile kadınlar için daha kolay bir durum.
kadınlar için kolay tabiki de ama seçici olmazsa tipe göre karar vermenin sonuçları da kötü olabilir.,
Kızlar için daha zor çünkü genelde erkeklerden bekliyorlar. Haliyle erkekler ne zaman isterse o zaman başlıyor
bence kjadınlar için kimi isterse elde edebilirler gibi geliyor ben 2 yasındayım hiç kolay gelmedi bu yasıma kadar
Hiç oyle değil
@Daryakalankala banada tam tersi gibi geliyor işte :D
Kadın lar için kolay erkekler için çok zor o yüzden sevgilim yok
Kadınlar için daha kolaydır. Kadın iki kırıtıp yüz verince ağzının suyu akıp peşinden koşmayan erkek olmaz.
Pahalı hediyeleri değil kitapları seven kadınlara aşık olun
Hiç bir zorluğu yok ama kadınlar bir adım daha önde sonuçta erkekler sürekli peşlerinden koşuyor
Kadınlar için kolay. Mesela ben düzgün bir kız bulamadım yıllardır. Düzgün kızlarda pek bu işlere girmiyor. Zor yani hayırlısı diyelim.
Kadınlar için daha kolay, çünkü onlara daha çok talip çıkıyor
Kadınlar flört için bir çok erkek bulabilirler ama iş evliliğe gelince böyle bir imkanları yoktur malesef. Çünkü evlilikte seçici olan erkektir
Kadınlar için sonuçta makyaj hileleriyke bile her çoğu erkeği himayeleri altına alabilir
Kadınlar için..
ota da konuyorlar. oka da.
yine yaşatan ve öldüren aynı Kadındır.
Bu cinsiyetten cinsiyete göre değil de kişiden kişiye değişen bir durum.
İkisi içinde aynı durum çünkü kız her erkeğe güvenmez erkekde her kızı sahiplenmez
kadınlar için daha kolay. açıyorsun memeyi hopp 10dk sonra sevgilin var
kadınlar kolay erkek bulur ama istedikler gibi erkeği çok zor bulurlar.
bende istediğim gibi kızı kolay bulurum.
Bu konu tartisilabilir ama kkizlar bulur bence herturlu cunki bayan abi napar eder bulur yani bulur :)
Kadınlar için daha kolay biraz cilve yapıyor 10 erkek sırada 😀
Ikisi için aynı eşşeğe razı olanda var araba için çabalayanda
Kadınlar İçin Zor Ama Erkekler İçin Kolay Önüne Gelen Her Kadını Sevebilme Duygusu Var...
Sevgili bulmak herkes icin kolay ama seveni bulan cok nadir
Dunya kadar malin olcagina findik kadar pittigin olsun demisler demekki kadinlar icin daha kolay
Bence kadınlar için daha kolay ama adam gibi adam bulmak sıkıntı
bir erkek bulduğunda otamatik kadında bulmuş olmuyor mu?
Sevgili bulunca ben
Ne isterdim tanrıdan bundan başka ben
Her akşam votka rakı ve şarap
Şarkısını sana öğretirdim ben.
kadınlar için daha kolay tabikide yani şimdi doğruları konuşalım aynı güzellikteki kızla aynı derece yakışıklı olan bir erkeği kıyaslıyalım kıza yazanın haddi hesabı olmaz erkeğe çok nadirdir
Kadınlar için daha kolay ama birçoğu erkek peşinden koşsun diye bekliyor ve zorlaştırıyor
Sevgili bulmak nedir ya. Doğru kişiyi bulucam diye diye iyi sevisiyosunuz he
Kadinlarin bulduklari erkek erkeklerin bulduklari da kadin oldugu icin ayni yere cikiyo
erkekler için daha kolay. paran, araban varsa. paran varsa tipin de olur kültürün de. gerçi buna gelen kocası zengin kadın gider boyacıya verir. o da ayrı bir soru işareti.
herkez elmas ama çoğu sahte ayırt edemiyorsun bu yuzden kadınlar için daha kolay
İkisi içinde kadına çok teklif gelir ama sevdiği için değil tabiki çoğu
Her iki taraf icinde zor bence. Insanlar iliski sevgi saygi aramak yerine cuzdana bakar olmus 😊😂
Kadınlar için daha kolay. Çok kolay sevip çok kolay güvenip en küçük şeylerle mutlu olabilme özelliğimiz dünyanın en aptal teslim oluşu bence 😒
Türkiyede kadınlar için daha kolay
Erkekler için, çünkü kadınlar kılı kırk yarar biten ilişki sonrasında.
İnsanların seçiciliğiyle alakalı.
seçimlerine bakınca kadınların daha kolay sevgili bulduğu anlaşılıyor
buda soru mu türkiyede en çirkin en sisman sivilceli türk kizi anında sevgili bulur
kadin da erkekte karsi cinsle ciktigi icin ayni oran oluyor
Kadınlar için daha kolay tabiki, en çirkinim diyeni bile elini sallasa ellisi,
Şaka misin? Ne alaka ben niye yalnizim ozaman?
@Daryakalankala istemiyorsun demek ki, istesen anında bulursun zaten bunu hepimizde gayet iyi biliyoruz
Kolay bulan kadın da vardır, erkek de ama erkekler daha kolay bulur gibi geliyor bana.
Bizim milletimizde abaza erkek cok oldugu surece kadinlar icin cok kolay
Soru mu şimdi bu tabi ki kadinlarin daha kolay çünkü 250 gramları var
Ben genelde karaktere baktığımdan benim için zor :D
Erkek diyenler ağır g*rizekalıdır 😄
Ne alaka farkindaysan ortalik gırla kari dolu havada mcık kokusu var yani siz ellinizi sallayin ellisi
@Daryakalankala Kadın mı dolu? Ulan metroya biniyorum genç kız sayısı 3'ü geçmiyor. Mahallede gezerim 1 tane kadın bile görmem görsemde yaşlı olur. Ülkede 5 erkeğe 6 erkek düşüyor nerede lan bunlar? :D Ayrıca flört aşamasındaki nazınız ve kaprisiniz olma ihtimallerini saymadım bile ;)
Sen nerde yaşiyorsun bizim burda kiz dolu
Cok giciklar kkskanc kiskanç birbirini süzüp duruyolar
@Daryakalankala İzmir işte? Çankaya ve Karşıyaka hariç genç kız bulamazsın yok.
Herkes icin kolay bence taktigi bilceksi
Taktik maktik yok bam bam 🎆🌋
Aynen dediginde olur isteyen istedigini yapsı
benim için sjjsjs elimi sallasam elim sallanır😁
Kadınlar için daha kolaydır.
Arayışta olan illaki bulur.
Kadınlar, çünkü erkekler herkese yavşıyor.
Sevgili bulmak kolay. Eş bulmak imkânsız oldu.
Kadınlar çünkü doğru erkeği bulmak zor
benim için kolay geri kalanını bilmem
Kadinlarda daha kolay
Iki cins icin de aynı zorlukta bence 😬