erkekte tip varsa karizma var ise her türlü kadını tavlar elde eder kadına söz sölemeye ne hacet güzelligi yeter her kadın istedigi her erkeği elde eder. çünkü günümüzde insanlar çok yargılı özellikle kadınlar çok seçici oluyorlar karşılarına çıkan her erkegi dış görünüşünden eleme yapıyorlar yok iyi yok kötü yok yanıma yakışıyor yakışmıyor tanımadan bilemezsin bu resmen tanımadan yargılamak demektir.
Bence erkekler neden mi? Erkek yazsa ayıp denilmiyor her zaman ilk adımı erkek atmak zorunda oldugu için kızların bulması zor kızlar yazamıyor ne dicem ayıp olur bana yazdı felan diye ama erkekler begendigine iş atabiliyor ve ayıplanmıyor ama kızlar begensede elinden gelen bişi yok hep onlardan bekliyoruz adımlarıı erkeklerin daha kolay
Erkekler icin tabii ki... kadinin sevgiliye kadar asmasi gereken o kadar cok toplumsal duvar ve ic dunyasinda yasadigi hezeyanlar var ki... anlamamak icin aptal olmak lazim...
Disaridan bakinca erkekler svgili yapamiyor gozukuyor ama olayin icersi bambaska
Kadınlar için daha kolaydır. İstediği an sevgili yapabilir, tabii bu adam doğru adam mıdır? Mesele o. Erkekler istese de olmuyor, her şey kadında bitiyor. İlişkide genelde kadın seçer, ne istiyorsa o olur.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bulduğun sevgili veya eş adayının kalitesi önemli değilse kadınlar için aşırı kolay oluyor.
Kaliteli bir insan bulmak her iki taraf için de aşırı zor. Kaliteli derken yakışıklı/güzel, akıllı, iyi huylu, dürüst vs kastettim tek kelimeyle.
Çok kaliteli erkekler de var ama çoğu evde kalıyor. Çünkü çoğu kadının kalitesi yerlerde.
Kadınlar için çok kolay. Şimdi dışarı çıksam 50 tane bulurum. Ama biz seçiciyiz ondan dolayı, bundan faydalanmıyoruz. Erkekler daha kolay sevgili yapıyor bu yüzden. Zaten çoğu sahtekar kızları nasıl kandıracaklarını iyi biliyorlar.
Bana hiç sıkıntı yok istediğim gün ayar verebiliyorum. Kızlar içine kapanık oldukları için. Onlara göre zordur. Bulsalar da istediği kişiyi bulamazlar. Öyle bir sıkıntılı iskenceli dönemler yaşarlar.
Bu zamanda kadınlar için oldukça kolay ki zaten örneklerini de görüyoruz. Bazıları topa tutucak şimdi beni ama bazi kızlar sırf sevgilim var demek için sevgili oluyolar erkeklerle. Bu kadar ucuz olmamalı sevgililik olayi
Erkekler genelde dış cepheye bakıyor herhalde e dış cepheye baktıkça elini sallasa ellisi tabi kendi adıma konuşuyorum bir kız olarak karşımdaki erkeğin en önce karakterine önem veririm o bahsettiğiniz kızlar gibi cebe ve tipe değil
Erkekler için kolay Çünkü kadının adı çıkar istediğin kadar kişi ile olmazsın Çünkü sen kadınsın Erkekler deneyerek ilerler sıkılırlar ve anlarlar ki hiç bir farklılık yok kadın kadın diyip görücü usulü evliliği kabul ederler 🤓
Şimdi bütün kadınlar erkekler için, erkekler de kadınlar için yazacak :) Bence her iki cins için de kolay. Cesaretliysen ve güzel/yakışıklıysan, hiç zorluk çekmezsin :))
Kesinlikle kadınlar için kolay. Herşeyi erkekten bekliyorlar saten. İlk adım atsın , ilgilensin , sevsin , gezdirsin eğlendirsin. Peki kadın " ben seviyorum Yeter de artar "
Tabii ki kadınlar için kop kolay. Zaten sizi ikna edip eş olmaya razı etmek sorun. Yoksa biz erkekler zaten bir gülüşe, iki tatlı söze tamam evlenelim diyebilecek kadar hazırız yani...
Sevgiliden kastin ihtiyac gidermek icin kurulan, icinde sevgi ve saygi barindirmayan kisa sureli iliskilerde eslik eden biriyse her iki taraf icinde cok kolay.
Kadinlar icin cunki kadin istemedikten sonra hic bir erkek yaklasamaz ama her kadin istedigi erkegi elde eder herzaman erkekleri capkin derler aslinda capkin erkek yok capkin kadin vardir
İki cins için de çok kolay aynı zaman da iki cins için de çok zor. Bu tamamen öz benlikle alakalı. Eğer pozitifsen, sıcak kanlıysan, egoların yoksa çok kolay. Ama aksi, huysuz, nalet biriysen çok zor.
Cevabını bildiğimiz soruları sormaya kim lütfen hic bir kız daha mesaj atmadı msjlarimda kapalı değil üstelik? Ya senin mesaj gelmesin diye msjalri kapalı dimi nerde adalet eşitlik istiyorum 😂😂👊👊
Görünürde kadınlar gibi olsada eşit bence yani şöyle ki kadın onlarca erkekten teklif alır hepsi sevecek sanır alakası yoktur erkek içinse alayına yazabilir birini düşürür
Aklı başında birini bulmak zor genelde ne istediğini bilmeyen kızlar olumsuz yaklaşır ilişkiye bu iki taraf içinde kötü bir olaydır erkek psikolojik olarak yıpranır kız ise pişmanlık çekebilir erkekler için daha zor bir iş
Kadınlara çok kolay. Çünkü her şey onların iki lafına bakıyor malesef. Eğer erkek tipsiz vs yetersiz ise durum böyle. Ama tipi iyi vs ise erkeğe kolay.
Sevgili bulmak kolay o dert değil bence. Seveni bulmak zor 🙇🏽♀️
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bulmak istedikten sonra ikisi de kolay ama sanırım yine de kadın daha kolay bulur. Ama şartları zorlaştırmazsak. Yani kim olduğu ne olduğu çok da önemli değilse.
En İyi Cevaplar