@eskiEsEs2626 çirkin birinin seninle neden olduğunu bilirsin, seni seviyordur, diye düşünüyorum. Senin sevgililerine gelince bir şey demek istemiyorum ama bence sorun onlarda.
Yakisklilikit hariç o vasıfların bir çoğuna sahibim bilakis bence yakışıklı erkekler yanlız tezi yanlış bence. istedikleri kadınla birlikte olabiliyorlar ozguveni eri fazla vs vs.
Lise yıllarında hadi anlayabilirim o dönlemerde çocuktuk aynı şey üniversitede ve daha sonra şu anda da iş yaşamımda gerçekleşiyor bu süreçler ozguvenimi yok etti ama yine de beni ben yapan tüm o kızlar sayesinde çok değiştim lisede 118 kiloydum amaçsızdim etrafımda bir çok kişi tarafından alay konusu olmuştum üniversitede maddi durumum yetersizdi ama beni ben yapacak o ışığı yakalamamistim daha sonra güzel bir işe başladım çok büyük değişim yaşattı bana bu 4 sene spor yaptım kendimle ilgilenip bakımlı olmaya dikkat ettim ama makus talihim yine beni buldu benden kat kat yakiskli bir adam elimden sevgilimi aldı oysaki bu kez tamam demiştim artık galiba hayata küsme evresine geldim. beni tek mutlu eden şu an için düzenli yaptığım fitness güzel kazandığım para ve gurbette çalışip maçlarına gidemezsem de ESKISEHIRSPOR
Bende ne olabilir ki yengeç burcu erkeğiyim belkide kadınların istediği en güzel burç. bu arada kabullen artık sorun abd filmlerindeki rotantik komedi filmlerinden üretilmiş bir şey gibi yani böyle olmasını istersin ama değildir. kısaca neredeyse 2000 li yılların bir çok romantik komedi filmini izlemiş biri olarak sana şunu soğluyum. kaybetmeye alışmış insan kazanmayı beceremez benim yaşadığım şu an bu
çünkü bu zamane kızları her tipi beğeniyor, kültürsüz, kıro yakışıklı olmayan beğenip aşık olup birde terk edildiklerinde ağlıyorlar. Yakışıklı iyi eğitimli birileri bunun farkında olduğu için sevgili olayına girmiyorlar.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aslında her gece biriyle olduklarından bir habersiniz dimi
İşte yakışıklı eğitimli kariyerli oldukları için böyle bir şeye ihtiyaç duymuyorlar. İstedikleri kadınları elde edebiliyorlar ve düzgün diye nitelendirdiğimiz ilişkiler içine girmiyorlar.
Sen neden bu karar gerildin? Fikrimi söylüyorum sadece. O da senin fikrindir olabilir. Fakat ben gerçekten onlara değer verecek birini beklediklerini düşünüyorum.
Hayır gerilmedim 😂 Bence alakası yok, şanslı ve başarılı insanlar bu tip durumlarla pek uğraşmazlar. Kariyerlerine odaklanıp aşkı bulana kadar bekleyebilirler o ayrı bir şey.. Ama değer verecek birilerini beklemek vs. saçma geliyor.
O yakışıklı iyi eğitimli kariyer sahibi insanlara özgü değil ki mesela bende istiyorum gerçek aşkı birisinin başını omzuma yaslamasını ama olmayınca olmuyor 😂
En İyi Cevaplar