8 senelik sevgilim benden ayrıldı dayanamıyorum fikir verin?

Herkese merhabalar. 2 gün önce tam 8 senelik ilişkim bitti.. Neden bittiğini şöyle açıklayayım; benim gereksiz kıskançlığım, ona karşı soğuk davranmam ve kavga anında ağzımın ayarını kaçırıp bel altı vurmak.. Kısacası onu hakir gördüm.. Sonra durduk yere engelledim ve 1 ay kaldırmadım. Geçen gün özledim ve geri döndüm. Ama o biraktigim yerde degildi.. Beni tamamen bitirdigini, onurunun incindigini ve hayatinda yeni birinin oldugunu soyledi. Evet hayatinda yeni biri var, ama her erkek gibi bosluktayken yaptigi birsey. Buna eminim. Ve hakli da. Onu mahvettim, cok uzdum kirdim.. Ama arkadaslar inanin o kadar pismanim ki size anlatamam. Cok yalvardim ama kabul etmedi. Alismaya calistim onsuzluga, yok. Basaramiyorum olmuyor. Ölüyorum.. Bana yardim nolursunuz🙏 Siz hic bu durumlarla karsi karsiya kaldiniz mi? Kendinizi nasil affettirdiniz? Bana biraz akil verin nolursunuz.. Onu geri nasil kazanabilirim neler yapmaliyim.. cok zor durumdayim nolur fikir verin:(
8 senelik sevgilim benden ayrıldı dayanamıyorum fikir verin?
Cevapla