Mesaj beklediğim kimse yok şu an. Ama olsaydı şu amca gibi olurdum 😂 15-28 snler arasına dikkat 😂 Yakında fenomen olur bu amca da
#iamedylinebitches
#iamedylinebitches
Ben tam şu an bekliyorum yani bir iki saattir bekliyorum ve hala cevap yok yerleri falan dövüyorum ağlıyorum vb.
Ağlama kız atmazsa atmasın senden değerli mi
😘😘😋
Mesaj beklediğim kimse yok kanka uzun zamandır bilmiyorum. 😂😂
ben varım ya 😂
Seni söylemeye ne gerek var papatyam sen beni bekletmiyorsun kii 🌼🙃😂
evet aşkitellam 😍😍😂 djsjsj
Telefon elimde mesaj beklemeyi sevmem
Atarsa atar atmazsa atmaz banane. Gerci su an yokta olsada fark etmez
Önce profil resmine baktim videoyu öyle izledim niyese 😁
niyeymiş xkjx
Bende niyeyse yazdim bende sebebini bilmiyorum 😁
Cevap
13Cevap
casus musunuz ne alaka beklentim yok çünkü sevgilim yok evli barklı insanım efendim
Beklediğim yok benim de ama, olsaydı baktım yazmıyor ben yazardım..
Beklediğim kimse yok, olsaydı beklemez ben atardım.
Hicbirsey yapmiyorum, genelde kimseden mesaj beklemek zorunda kalmam o da ayri bir konu.
Ben geçen sizden beklemistim mesaj Hanımefendi ama gelmedi
Amcayı koyman beni güldürdü gece gece
😂😂
olmayınca olmuyor, yapıcak bir şey yok
o zaman umudu kesiyorum.
Dayının yakarışı gibi olabilirdi mağduğuz knk :D
Telefonu kemiriyorum😒😂😂
Dünyanın sonu değilya bundada vardır bir hayır
Başkalarina yazıyorum. Biraz pisligim gibi 😂
beklemeye devam ediyorum
Mesaj beklediğim biri yok ama amca haklı 😅
Mesaj beklediğim biri olmadı uzun zamandır
Ben kimseden messj beklemiom dncnm
Kimseden bir şey beklediğim ypk
Çay içiyorum napıcam
Beklemeyi kesiyorum
Mesaj atiyorum
Beklediğim kimse yok
O amcaya hastayım
Beklemiyorum
Hiç birşey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar