Erkek arkadaşımı annemle mi tanıştırayım yoksa onun ve benim annemin olduğu bir ortamda mi tanışma olsun?

4-5 gündür erkek arkadaşımla kalıyorum aynı evde. O abisiyle ve yengesiyle yasiyor. Yemgesiyle kanka olduk resmen. Aramiz cok iyi. Beni ailesinden herkesle tanıştırdı. Annesi, babası, ablası, yengesi, abisi, yeğenleri, çok samimi arkadaslari... Benim ailemle de tanışmak istiyor. Hatta annesi annemle tanışmak , haftasonu beni istemeye gelmek istiyor. Erkek arkadasim beni farklı gördüğünü , ciddi düşündüğünü söyledi ama ilişkimiz çok yeni.2 aylik. Duzenli bir cinsel hayatımız da oluştu bir çok konuda anlaşıyoruz. Bana sürekli hediye almak istiyor. Alisveris yapmaya calisiyor ve pahalı yerlere giriyor. Ben çekiniyorum ve istemiyorum. Bana ters çünkü. Kisa zamanda bir çok şeyi paylaştık. Ailesi de mütevazı cok iyi insanlar. Gittigim zaman beni çok iyi ağırliyorlar. Hatta yardım ediyorum hoşuna gidiyor. Erkek arkadaşım beni aglatirsan sana yüzük takarım dedi. Ben odun davranıyorum istemeden. Sevdiğim daha ne telefonda ne de yuzyuze söyleyemedim. Kaybetmek istemiyorum ama hala çekiniyorum duygularımı aciklamaktan. Sizce haftaya annemle tanıştırsam ne düşünür, hoşuna gider mi? Biraz ağırdan almak istiyorum artık bu kadar uzun kalmak istemiyorum mesela ama yanından da ayrilamiyorum. Evde kendi yatagimda uyudugumda boşluk oluyor, sabah onu arıyorum gozlerim. Gun içerisinde zaten aklımdan çıkmıyor. Annemle tanıştırirsam en azından ciddi olduğumu da anlatmış olurum öyle değil mi? Hatta direkt anneleri de tanıştırabiliriz. Sizce hangisini yapayım?
Erkek arkadaşımı annemle mi tanıştırayım yoksa onun ve benim annemin olduğu bir ortamda mi tanışma olsun?
Cevapla