Bir insan bizim kaderimizse bunu hisseder miyiz gerçekten?

Biri var çok fena kaderim olduğunu hissediyorum ya öyle böyle değil. Aramız çok iyiydi şu an koptuk ama sanki ansızın çıkıp gelecekmiş gibi bir anda birşeyler olacakmış gibi hissediyorum. Sanki bana yazılmış gibi hissediyorum resimlerini görünce sanki geleceğimi görüyorum hatta öyle ki sanki onun yüzüne bakınca kendimden birşeyler görüyorum sanki hep tanıyormuşum gibi onu çok güzel şeyler olacakmış gibi bir his var içimde. Sizce hissediyor muyum onun kaderim olduğunu? Allah herkesi sevdiğine bağışlasın, benim sevdiceğimi de hayırlısıyla bana bağışlasın inşAllah <3 <3
Bir insan bizim kaderimizse bunu hisseder miyiz gerçekten?
Cevapla