Gece eşim uyurken tlfnuna bir kadından mesajlar geldi ne yapmalıyım?

Bir yıllık evliyim. Eşim 6 aydır askerdeydi. Ben de 8 aylık hamileyim. Eşim askerden döndükten sonra bir garip oldu. Bana çok hassas davranıyor ama bir o kadar da soğuk. İçine kapandı. Fazla konuşmuyor, dalıp gidiyor. Bu durum yaklaşık iki hafta sürdü. Dün gece eşime instagramdan mesaj geldi. Eşim uyuyordu. Aynen şunlar yazıyordu."Bitti. Ben senin nöbetçi sevgilin olmuycam. Eşinle ve doğacak çocuğunla mutlu ol. Yuvanı yıkma. Beni biraz olsun seviyorsan arama bir daha."Ne yapacağımı bilemedim. Eşimi uyandırdım. İnkar ediyor. Kadın benim peşimde diyor. Şoktayım
Gece eşim uyurken tlfnuna bir kadından mesajlar geldi ne yapmalıyım?
Cevapla