Eşim benden soğuduğunu söyledi ve boşandık.7 yıllık evliydik. İnsanlar neden bu kadar kolay boşanma kararı alıyorlar?

Eşimle 9 yıl önce tanıştık. Zaten aynı mahallede oturuyorduk. Tanıdıklar vasıtası ile oldu bu tanışma. Beni görür görmez çok beğendi. Bende onu tabi. Ben o zamanlar 22 yaşındaydım. Ünvden yeni mezun olmuştum. Öğretmenim. Eşim de maden mühendisiydi. O 26 yaşındaydı. Ailelerimizin de rızasını alarak nişanlandık. Birbirimizi tanıyalım diye bir yıl nişanlı kaldık. Birbirimizi çok seviyorduk. Sonra evlendik. bir oğlumuz oldu. Oğlum doğduktan sonra ben işe başladım. Evimizi, arabamızı aldık. Ancak eşim sürekli alkol kullanırdı ve seviyesine uygun olmayan arkadaşları vardı. Onlarla daha çok vakit geçirir oldu. Beni ve oğlumu ihmal etmeye başladı. yıllar birbirini kovaladı. maaşımı hiç görmüyordum. bir gün düzelir diye bekledim hep. evimi arabamızı onun borçları yüzünden sattık. bu alkol sorunu ve arkadaşları yüzünden işinden oldu. başka bir şehre taşındık. yeni bir iş buldu. bütün borçlarımız bitti sanıyordum. yenileri geldi. en sonunda hiçbir sorun yokken karşıma oturdu ve artık bana karşı hiçbir şey hissetmediğini söyledi. soğudum dedi. sen çok güzel genç bir kadınsın. iyi bir annesin iyi bir eşsin ama ben boşanmak istiyorum dedi. ertesi gün o işteyken evi terk ettim.15 gün sonra anlaşmalı tek celsede boşandık. meğer hayatında başka bir kadın varmış. Duş, eşimden büyük , gerçekten çok çirkin bir kadın. kadının fotosunu görünce inanamadım. biz boşandıktan 6 ay sonra o kadınla evlendi. hala garip geliyo
Eşim benden soğuduğunu söyledi ve boşandık.7 yıllık evliydik. İnsanlar neden bu kadar kolay boşanma kararı alıyorlar?
Cevapla