Eşimle 9 yıl önce tanıştık. Zaten aynı mahallede oturuyorduk. Tanıdıklar vasıtası ile oldu bu tanışma. Beni görür görmez çok beğendi. Bende onu tabi. Ben o zamanlar 22 yaşındaydım. Ünvden yeni mezun olmuştum. Öğretmenim. Eşim de maden mühendisiydi. O 26 yaşındaydı. Ailelerimizin de rızasını alarak nişanlandık. Birbirimizi tanıyalım diye bir yıl nişanlı kaldık. Birbirimizi çok seviyorduk. Sonra evlendik. bir oğlumuz oldu. Oğlum doğduktan sonra ben işe başladım. Evimizi, arabamızı aldık. Ancak eşim sürekli alkol kullanırdı ve seviyesine uygun olmayan arkadaşları vardı. Onlarla daha çok vakit geçirir oldu. Beni ve oğlumu ihmal etmeye başladı. yıllar birbirini kovaladı. maaşımı hiç görmüyordum. bir gün düzelir diye bekledim hep. evimi arabamızı onun borçları yüzünden sattık. bu alkol sorunu ve arkadaşları yüzünden işinden oldu. başka bir şehre taşındık. yeni bir iş buldu. bütün borçlarımız bitti sanıyordum. yenileri geldi. en sonunda hiçbir sorun yokken karşıma oturdu ve artık bana karşı hiçbir şey hissetmediğini söyledi. soğudum dedi. sen çok güzel genç bir kadınsın. iyi bir annesin iyi bir eşsin ama ben boşanmak istiyorum dedi. ertesi gün o işteyken evi terk ettim.15 gün sonra anlaşmalı tek celsede boşandık. meğer hayatında başka bir kadın varmış. Duş, eşimden büyük , gerçekten çok çirkin bir kadın. kadının fotosunu görünce inanamadım. biz boşandıktan 6 ay sonra o kadınla evlendi. hala garip geliyo
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖncelikle geçmiş olsun; hakkınızda ben '' hayırlısını '' diliyorum, lütfen siz de onu dileyin :)
Hayat, nedense inanılmaz derecede garip.
Ben 29 yaşında bir öğretmenim. Ailem benden benim gibi birini gelin getirmemi beklerken; 19 yaşında birine deli gibi aşık oldum 1.5 yıl evvel. 2 ay öncesine dek de sevgilimdi; karşılıklı anlatmaya kelimelerin kudretinin yetemediği şekilde sevdik birbirimizi. Birbirimizi sahiplendikten sonra ise sadece '' nasıl eder de, biran evvel ona meslek edindirir de nişanlanıp 1-2 seneye ve evleniriz'' i düşündük ve çabaladık.
İnanabiliyor musunuz? O ben, bense o oldum; her şeyimizle.
Biz buradan tanıştık; 2 aya yakın süre beni görmedi, görmeden sevdi. İmkansız dimi? Oluyormuş, ben de onu. Sonra kalbim hep onun oldu; hala onun. Ben aşk adamıyım, bir kez sevdim ve damarlarımda dolaşan kanların hikmetine; O'nun hikmetine, yaradılışımın gerçeğine tek tek tekrar tanıklık ettim nasıl da değişiyor insan aşkla diye. Aylar geçti, sene geçti...
Ben geçen Ağustos'ta askere gittim :) Arkamda herkes ağlarken, minnoşum t-shirt'üme sarılıp ağlarken; evet askere gittim. Zira en uygun zaman bu idi, atama beklerken; bu boşluğu askere giderek değerlendirmek istedim; hem de en mert halimle, bu borçsa en iyi şekilde ödemeye gönüllü olarak, ki zaten bedelli yapabilecek biri değilim...
Askerde olduğum sürede o ise yeni okula başlamıştı; ne o ne de ben tasvip ettik o bölümü; ama gitti işte var mı ötesi. Hala orada.
Ağır ağır iletişimimiz acılı bir sürece girdi, yazmamaya başladı. Askerde tüm imkanlarımı seferber edip yazmama karşın o yazamadı. Aylarca bekledim, askerlik bitimine yakın sordum neden diye. O ise; '' sandığın gibi saf ve temiz değilim sanırım, seni hak etmiyorum '' dedi; ağlayarak. Günlerce de ağladı, ben de ona eşlik ettim.
Ben çok kıskanç, namazında, muhafazakar biriyim; o herhalde kabul edemediğim bir şey yaptı ki bu sonuca ulaştı. Geldim askerden, bitti şükür; ama geceler geçmez oldu. Hastalandım :) Hala öyle, atlatıyorum, ama ders oldu bana=>15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl=> zira '' aşk acılı ve sonu hiç mutlu bitebilen bir şey değilmiş''.
Dün 30'uma girdim, pek umurumda da değil aslında özel günlermiş; sevgiymiş vs vs.
Ailem yanımda çok şükür; ama ben hayatta aradığımı pek bulamadım sanırım.
İsterdim ki meleğin birini seveyim, hep benim olsun ve her şeyimle adayım kendimi ona.
İsyan? Katta ! Çok şükür her bir nefese aldığım; çok şükür düştüğümüz hastalıkların da dermansız olmayışına, 24 saat secde etsem şükrümü sunamam layıkıyla...
Her şeyin hayırlısı demek gerek sanırım; çünkü bir noktada biz anlayamıyoruz bazı şeyleri, çünkü O'nun başkaca hesapları var bize dair.
https://www.youtube.com/watch?v=EU-sGVwHqGI
Siz yazdınız, ben yazdım; hayırlı geceler...
Soran+1 yılHakkınızda hayırlısı üzüldüm. biz de böyle sevmiştik birbirimizi. kadını görünce kendi kardeşleri bile inanamamış. o denli çirkin. ama adam şu an onu seviyo ki birlikte
Soran+1 yılTeşekkürler
Cevap sahibi+1 yılAmin; teşekkür ederim.
Sevmek apayrı bir olgu; bazen çok farklı şeyler sevebiliyor insanlar.
Şayet o , o kadını sevdiyse bırakın tercihlerinin ona sunduklarına mahkum olsun. Zira hak ettiği de bu. Siz de yolunuza bakın.
Soran+1 yılHaklısınız
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılVerilmiş çok büyük sadakan varmış.. Allah korumuş seni ondan.. Hikayen üzücü ama sen sakın üzülme.. ne senin kıymetini bilebilmiş nede aile olabilecek bir adammış.. Evliliğine devam etseydin çok daha büyük sorunların olacaktı.. Onun evliliğinin sağlam olduğunu mu zannediyorsun yoksa.. 1 sene sonra biter merak etme sen.. Allah mükafatını vermiş senin aslan gibi bir oğul vermiş sana.. O annesine bakar da -- onun gurur kaynağı da olur.. Üzme asla sakın kendini.. :(
05 Yorumla
Soran+1 yılTşşkr ederim
- +1 yıl
Rica ederim... Üzülme.. hayatına aslanlar gibi tek başına ayaklarının üzerinde yaşamana bak.. Oğlun zaten herşeye değer.. :)
Soran+1 yılOğlum benim her şeyim. ama bu şekilde de zor. maddi sıkıntımız yok. ama sanki bir yanımız eksik gibi
- +1 yıl
Evet zor tabii ki.. Ama bu işlerin limitleri olmaz ki.. Zorun çok çok daha zoru da var.. Allah sağlık - sıhhat versin yeter ki.. hayatın ne getireceğini baştan kestiremiyoruz.. önemli olan bir sonrakinde aynı hatalara düşmemek.. Erkek çocuk anneye çok bağlıdır.. o sizi çok mutlu edecek daima..
Soran+1 yılİnşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadın kendisine bakmayınca ilerde sana döner birden çocuğuna babalık yapası gelir. Yetiştirme tarzından kaynaklanıyor birazda. Aileler kız evladını nasıl yetiştiriosa erkek evladınıda öyle yetiştirmeliki ayıbı bilsin. Özgür yetiştirip sırtını sıvazlarsan sonuç bu. Kendi ailesine bile sahip çıkamayan bir adam. Sorumluluktan kaçan bireyler.. sadaka ver sende birine
13 Yorumla
Soran+1 yılAilesi tam bir faciaydı zaten
Cevap sahibi+1 yılBelli yaptıklarndan
Soran+1 yılBence de değil babada her yol var. Dedesi, dayıları üstüne titriyolar öyle babaya ihtiyacı yok
- Aşk İlişkileri konusunda 974 cevap paylaştı.
+1 yılAyyy kıyamam çok üzüldüm Yemin ederim seni tanımıyorum ama canım yandı. RABB’im büyük ona öyle bir tokat atıcak gibi sn sadece sabret ve izle. Namazlarını kıl RABB’ine daha çok sığın emin ol MEVLÂ’m cvp verecektir sana. Bana özeldn de yazabilirsin istersen, sana ibretlik bişey anlatırım, yazmasan da En Güzel’e emanet ol ALLAH’a tevekkül et
06 Yorumla
Soran+1 yılOnun sonunu ben de merak ediyorum. Çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Demet Akalın İbrahim Kutluay Demet Şener
Bu karmayı hatırla 15 sene sonra bile olsa can yakanların canı yancak, sen bakma mutluluklarına
Soran+1 yılBen onun mutlu olduğunu da düşünmüyorum. İlk görüşte aşık olmuştu bana. Çok da değer verirdi. Biraz arkadaş kurbanı oldu. Biraz da içinde varmış. şu an üç ayrı suçtan yargılanıyo. zengin oduğu için kadına tutundu. bir kurtarıcı aradı. kadını ve beni görseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız
- +1 yıl
Bana mesaj atar mısın
Soran+1 yılÖzelden atmıyorum buraya yazın
- +1 yıl
Neyse arkadaşım sen bilirsin ben senin için ısrar ettim yoksa erkek değilim ki asılmak için ısrar edeyim. ALLAH’ım yardımcın olsun En Güzel’e emanet ol
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
26Cevap
+1 yılhocam bazen acılar fırsattır değişim zamanıdır bunu bizden iyi biliyorsunuz şu an öğretmensiniz bu durumu atlatmak istiyorsanız telkin teselli yunus emre ne demiş bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum demiş siz bize eğitim verdiniz eğitim neferisiniz başınız dik olsun hocam
22 Yorumla
Soran+1 yılBaşım etrafa karşı dik de yorgunum
- +1 yıl
hocam şu an sizin bunu düşünmeniz yoruyor o yordukça içten içe yıpranıyorsunuz birgün bu yorgunluklar geçiyor olacak olaya farklı açından bakmanızı isterim şu an çıkmaz sokakta değilsiniz her sonun da güzel bir başlangıcı var
Banada çok garip geldi hikayen üzüldüm adına. Belki objektif olarak bakıp göremiyorsun aldatılmışlık aldanılmışlık hisleri izin vermiyordur ama bu durum senin için daha hayırlı olmuş emin ol. Şimdi gec kalmış güzel bir hayat için mücadele ver gec kalmadı hiç birşeye emin ol. Hersey gönlünce olsun 😊👋👋
013 Yorumla
Soran+1 yılİnanın eşim bana çok düşkündü. zayıf karakterliydi sadece. eğlenceye paraya lükse düşkündü. ne oldu anlamadım. kadını görünce kendi ailesi bile şoka girmiş. abartmıyorum ucube resmen
- +1 yıl
Basireti bağlanmak diye tabir vardır toplumumuzca kullanılan tamda eski eşinizin durumu için bir uygun bir deyiş. Hayatta geçmiş zamanlı kelimeler kullanmak hayata katkı değil tam aksine zarar verir mühim olan şu an yanınızda sizinle olanlar. Herkes kötü mutlaka geçmişinde iyi biriydi. Onun için boşverin zor bir durum hayretinizi şaşkınlığınızı anlayabiliyorum. Dediğim gibi böylesi daha hayırlı olmuş sizin için. Önünüze bakın
Soran+1 yılİyi bir insanın bu hale gelmesi üzücü ama
- +1 yıl
Eskidenmiş ama o iyi oluşu şu an iyi bir insan değil ki o. Kendi bacağından kendisini asan birisi. Aslında asıl iyi bir insan olan sensin bu durumunda seni okadar mağdur etmesine rağmen halen üzülüyorsun onun için. Pişmanlıklar yaşanarak öğrenmesi gereken bişey başkası tarafından öğretilecek bişey değil. Elbet oda öğrenecek zananla.
Soran+1 yılEvet üzülüyorum yazık etti
Soran+1 yılFarkındayım. yavaş yavaş toparlanıyorum. onun sonunu çok merak ediyorum
Soran+1 yılOğluma çok yazık oldu. Oğlum için elimden geleni yaparım yapıyorum da. Allah büyük. Ben de onun sonunu iyi hissetmiyorum. Mahkemeleri de halen devam ediyo
- +1 yıl
Hayat yüzde 50 ihtimaller üzerine kurulu yüzde 50 varsın yüzde 50 yoksun arası yoktur bunun esin yüzde 50 li yokluğu secen biri secimini yasıyor. Bundan sonra hem anne hem baba olmak gibi zor bir görev sizi beklemekte eğitimci olmanız güzel eminim babanın yokluğunu çok hissetmeyecektir. Evladınızda vatana millete topluma insana hayırlı bir evlat olur umarım. Her daim önünüze bakın zor olsada bakın.
Soran+1 yılHaklısınız amin
Soran+1 yılSağolun
abla ıns bundan sonrakı kadaerın ıyı ıolur bosver gıden gıtmıstır gıttıgı gun bıtmıstır senın ıcın o kısı sadece oglunun basbası bagıda koparma bence cocugun psıkolojısı ıcın tabı zararlı bırısı degılse cunku cocuk buyume cagında her ıkı evebeyne ıhtıyac duyar bu benım nacızane fıkrım ıkıncı husus hur ozgur bı kadınsın hayatını yasa ama dozunda unutmakı cocugun var Alalh bagıslasın ıns buyur meslek sahıbı olur
01 Yorumla- +1 yıl
Hayatını yaşa dozunda? Bence pek sağlıklı bir öneri değil. ALLAH’a sığınması lazım âhiretine hazırlık yapması lazım
+1 yılSeni anlayabiliyorum. Ama ne yazık ki insanlar kötü işte... Yıllarca en yakınında olan insanın bir yabancıya dönüşmesi bana da garip geliyor. Ben bir insanı artık sevmesem bile onu yarı yolda bırakmam. Yaparsam çünkü kendime olan saygımı yitiririm. Ama insanlar yapıyor işte
10 Yorumla
+1 yılÜzüldüm kadın ne diyeyim. Boşanmak öncesi ve sonrası zaten zorlu bir aşama. İnsan birden sudan çıkmış balığa dönüyor. Atlatman gerçekten çok zor olacak bunu. Hayatında iz bırakacak. Yazarsan gerçekten dinlemek isterim 😔
022 Yorumla
Soran+1 yılİz bıraktı zaten. hayatımla oynadı.
- +1 yıl
Bıraktığı iz bir ömür silinmeyecek bunun farkında olsan iyi edersin. Sinir krizleri başlayacak. Haksız suçlamalar. Evladına iyi anneye olmaya çalış sadece.
Soran+1 yılEşim arkamdan ondan kurtuldum demiş bu çok üzücü
- +1 yıl
Yapma be. Kader kardeşim 😔. Takip veya mesaj atarmısın bana
Soran+1 yıl7 yıllık emeğin ardından çok üzücü
- +1 yıl
İnsanın midesine bir şey oturuyor kalkmıyor işte. Onun varlığı bir nankörlükle son buldu deyip geçiyorsun işte
Soran+1 yılMadem sevmiyodu hemen bıraksaydı. beni maddi manevi kullandı. yıllarca hizmetçi oldum. her sorumluluğu ben üstlendim
- +1 yıl
Bulduğu kadın yeni taşındığınız şehirde mi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Oraya taşınmak istemesi onun için olabilir mi?
Soran+1 yılHayır. o şehirde tanıştı. eşimin ordaki işini ben bulmuştum. son bir ay ne olduysa oldu
- +1 yıl
Seviyorsun onu hala ki eşim diye hitap ediyorsun.
Soran+1 yılHayır sevmiyorum sadece hazmedemiyorum. ben bunu hak etmedim
- +1 yıl
İntikam almak farz öylesinden. Ben kendi planımı yaptım. Aynı şehirde mi yaşıyorsun onunla
Soran+1 yılHayır. ben memlekete tayin istedim. üç ayda bir oğlumu görmeye geliyo
- +1 yıl
Çocuk kaç yaşında
Soran+1 yıl7 yaşında
- +1 yıl
Yeni uyandın galiba günaydın 😇
- +1 yıl
Çocuk ne kadar bu durumların bilincinde
Soran+1 yılGünaydın. Az çok biliyo
Soran+1 yılBabasını seviyo ama evlendiğinin farkında. Konusunu açmıyoruz çok üzülüyo
- +1 yıl
Çocuk bir süre sonra herşeyi fark edecek zaten. Aldattığından seni eminmisin peki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAdam kendini yakmış. Yanlış kararlar almış. Hayatını mahvetmiş. Bir boşluktaydı yıllarca sanki. Ama demek ki seni yıllarca aldatıyordu, bunu belki sadece aklında, ya da fiziksel olarak da olabilir. Malesef çoğu insan sadık değil. Sana yanlış yapmış ama sen yine de iyisin. Hayırlısı olsun.
00 Yorumla Gerçekten insanları anlamak çok garip , Umarım şimdi iyisinizdir?
Gül gibi eşin varken çocuğun varken bırakıp gitmek , boşanmak nedir ya12 Yorumla
Soran+1 yılBana da çok düşkündü işin garip yanı bu
- Aşk İlişkileri konusunda 652 cevap paylaştı.
+1 yılEvladını al gersini boşver. Her şeyden önce bir annesin ve o yolunu çizmiş sende onu düşünme bence.
15 Yorumla
Soran+1 yılEvladım zaten benim yanımda. nafaka bile kabul etmedim. çocuğumun da kendimin de en ufak bir eşyamızı almadım o evden. sıfırdan yaptım hepsini. ama yazık değil mi oğluma. hala üzülüyo
- +1 yıl
Öyle bir babayla yaşaması daha zor olabilirdi daha çok üzüle bilirdi.
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Allah yardımcınız olmuş bundan sonraki hayatınız oğlunuzla daha iyi olur inşallah.
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılVerilmiş sadakan varmış hocam belkide hakkında hayırlı olan budur rabbim seni kurtarmıştır belki şer gözükendeki hayırdır
09 Yorumla
Soran+1 yılEtrafımdaki birçok kişi böyle düşünüyo. onun yolu prk yol değil. peki mutlu mudur sizce
- +1 yıl
Evet yanlışı ısrarla sürdürüyor mutlu olacağını sanmıyorum bizim burda bir söz vardır yastık değişirde kader değişmez diye muhtemelen aynı yolda olduğu birisi geçici mutluluk yaşıyordur kafa dank diyene kadarki zamanda, boşanmayı bende yaşadım ama bazen böyle olması daha hayırlı görünüyor
Soran+1 yılÜzüldünüz mü boşandıktan sonra
- +1 yıl
Tabiki hocam, bazılarına tek kelime gibi kolay gelir ama göründüğü gibi değildir böyle kurtulma hissiyle alkol felan yok bende ama gezdim tozdum yedim içtim hesabı çok bıraktım kendimi
Soran+1 yılEşim de evlendi ama suratı artık ona benzemiyo. sanki başka biri. donuk ve ifadesiz
- +1 yıl
Rabbim yüzündeki nuru almıştır artık alkol sigara da yıpratır insanı doğal olarak ama üzülmeyin sakın bu sizin değil onun tercihi ve evlenmiş olması bence onun için tek damla göz yaşınıza bile demeyeceğini gösteriyor
Soran+1 yılHiç ağlamadım zaten. yaşadıklarımı kabullenemiyorum. ne emeklerle aldığım evimi satıp onun borçlarına yatırdım. çok destek oldum yıprandım. bu muydu hakkım
- +1 yıl
Aynen öyle işte bu yüzden değmez fedakarlık tek taraflı olmaz hiç bir zaman tek taraflı ise yanlış var demektir sağlığınız huzurunuz yerinde olsun para pul yerine gelir bunuda zaman içinde anlarsınız üzülmeyin içinize atmayın yeter
- +1 yıl
Hocam sabah mesai yok halına sizin benim 8.30 da dairede mesaide olmam lazım sıkılır bunalır dertleşmek isterseniz yazabilirsiniz her zaman iyi geceler aeolun
Adamda karakter olmayınca işte , kıyaslama yapmışın senle o kadını. Senden daha güzel olunca garip gelmeyecek miydi?
Bence komple şerefsiz miş.02 Yorumla
Soran+1 yılYine de adam sevmiş derdim. şimdi tümden şok oldum.
Yapmadığı kalmamış adamın hala adamı övecek neredeyse.
05 Yorumla
Soran+1 yılO benim konuşma tarzımdan. yoksa ondan nefret ediyorum. sadece hala anlam veremiyorum bu kadarına
Soran+1 yılPeki pişman mıdır
Soran+1 yılHaklısınız
Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. canın sağ olmuş olan sana olmuş ev araba gitmiş inşallah bundan sonra seni seven değer veren kadın olduğunu hissettiren bir insan çıkar seni oğlunu mutlu eder
02 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. pek garip değil eşlerinizin annesi ya da kanası olmayın sorunun kaynağı bu
09 Yorumla
Soran+1 yılBuna katılıyorum. o kadar çok arkasını topladım ki kıymetim kalmadı
- +1 yıl
o kadar arkasını toplarsan hep geride kalırsın aynı zamanda onu ezmiş olursun kişi kendi sorumluluğunu alabilmeli bu konuda zorlandığında küçük dokunuşlar olabilir ama sen resmen hem eş hem baba hemde anne olmuşsun anlaşılan fedekar anlayışlı bir kadınsın yeniden hayahtına birini alırken bu hataları yapmamaya özen göster bol şans
Soran+1 yılBu konuda haklısınız. karşımda çok ezildi. beni çok güçlü görürdü
Soran+1 yılMecbur kaldım. sorumsuzdu
Soran+1 yılAynen
Soran+1 yılAmin
+1 yılSenden sogumasının ve başka bir kadının hayatına girmesinin altında yatan sebeplere bak bence bir
010 Yorumla
Soran+1 yılbir tek benle alakalı değil eşimin durumu.9 yıldır çalıştığı şirketi dolandırmış. alkollü kazalar derken işinden atıldı. dükkan açtı batırdı. psikoloji gitti. her şeyi sattık borç bitti dedi bana. sıfırdan bir hayata başladık. inanın çok iyiydik bu iyilik 5 ay sürdü. yeni borçlar. mahkeme kağıtları. hiç tartışmadık sadece soğudum dedi bitti
- +1 yıl
İşde aranız iyiyken ve hiç tartısmadan birden sogumasının sebebi ne anlattıgın diger seyler senden sogumasına sebep değil bence
Soran+1 yılBorçları ve kadından uzananyardım eli olabilir
- +1 yıl
O kadının hayatınıza girme sebebi peki
Soran+1 yılEşimle iş ortamında tanışmışlar
- +1 yıl
Kadın ne iş yapıyor
Soran+1 yılMermer fabrikasının müdürü eşim de mühendisi
- +1 yıl
Takip etsene burdan olmıycak
Soran+1 yılBurdan yazın
- +1 yıl
Burdan bazı şeyleri yazamıyorum işde ondan demişdim neyse boşver oZaman
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBosver zaten Hayir gelmezmis ondan sana keyfine bak hayatini yasamana bak
10 Yorumla
+1 yılUlan biz sevmelik bulamıyoruz.. Millet boşuyor, ikinciyi alıyor
00 Yorumla
+1 yılSebebi vardır ya ondan ya da senden
04 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi
- +1 yıl
Mutlaka bir sebebi vardır yani neden soğudu nasil soğudu ne zaman soğudu ne kadar sürdü nasıl hissettirdi Vs
Soran+1 yılEşim evlendiğimizde de alkolü severdi. sonra gittikçe artırdı. yanlış arkadaşlar edindi. bar, pavyon derken böyle oldu
- +1 yıl
Kusura bakma her ne kadar üzücü bir durum olsa da hak etmişsin sen bunları sen evlendigin insanın kriterlerini sanırım boyuna posuna kariyerine ve cebine göre belielemissin sonuç mu
Ortada
Sevmek zorunda mı? 😒 Aldatsa daha mı iyi olurdu?
01 Yorumla
Soran+1 yılYahu 7 yıllık karını boşuyosun. çocuğunu babasız bırakıyosun. bari azıcık değecek bir kadın olur
+1 yılgeçmiş olsun kurtulmuşsun😊
30 Yorumla
+1 yılAnlamsız kendinize bakan birimisiniz?
05 Yorumla
Soran+1 yılBen bakımlı ve güzel bir kadınım. eşim inanılmaz beğenirdi beni. bunları kendimi övmek için söylemiyorum. evin bütün sorumluluğu da bendeydi. bir gün kalkıp suyunu kendi içmemiştir. sürekli hizmet ederdim ona
- +1 yıl
Çok mu her dediğini yaptınız acaba bazen sıkıcı olabiliyor
Soran+1 yılGenelde
- +1 yıl
Biraz kendinizi çekin ulaşılması zor biri yapın
Soran+1 yılÖyle yaptım. Ben eski eşimle hiç görüşmüyorum. genel anlamda da böyle oldum artık
Aşk İlişkileri konusunda 560 cevap paylaştı. Hayat nedesen boş gerçekten zor günler gecirmişsin
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlattıklarım buz dağının görünen kısmı
+1 yılArtik evlilikten korkar oldum ya 😔😔😔😔
00 YorumlaYazik yanlis bir tercih
09 Yorumla
Soran+1 yılHala şaşkınım
Soran+1 yılBoşanma aşamasında eski çalıştığı şirketi dolandırdığını ve mahkemesi olduğunu öğrendim. sanırımkadın buna yardım eli uzattı. kadın bir mermer fabrikasında müdürmüş
Soran+1 yılTabi ki öyle. ama verdiğim emeklere üzülüyorum. çocuğuma üzülüyorum. babasını doğru düzgün görmüyo
Soran+1 yılOnu unuttum. Şükür huzurum yerinde. Sadece şu an mutlu mudur pişman mıdır bilmek istiyorum.
Soran+1 yılHazmedemiyorum yaşadıklarımı
+1 yıladam değilmiş anlattığın karaktere göre
00 YorumlaKeske sen bıraksaydın yazik olmus
08 Yorumla
Soran+1 yılBen ona boşanalım dedim bikaç yıl önce. yalvardı ayaklarıma kapandı. ben sensiz yapamam dedi. sonrası malum
Soran+1 yılDönse ne olur bu saatten sonra. Büyük konuşmuyorum asla olmaz. Ben onun akıbetini görmeyi diliyorum
Soran+1 yılHayır. intikam alamadığım için böyleyim. yaptıklarının bedelini ödemesini istiyorum
Soran+1 yılEvet
+1 yılhersey guzellık degıl demekkı?
00 YorumlaSenin icin hayirlisi buymus kurtulmussun ondan
10 Yorumla
+1 yılÇabuk sayılmaz bu zamana göre
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Vaybe manyak millet ya valla
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen ne yapıyorsun atlatabildin mi
00 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşim benden soğuduğunu söyledi ve boşandık.7 yıllık evliydik. İnsanlar neden bu kadar kolay boşanma kararı alıyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar